חברת יעקבי הוקמה בשנת 1954 ע”י יעקב יעקבי כחנות קטנה לצבעים, חומרי בנייה וחומרי ניקוי בדרום ת״א. מאז ועד היום קיימים 2 קווים מנחים בסיסיים: איכות ללא פשרות במחיר לכל כיס.
החזון שהוביל את יעקבי הוא שהצרכנים יהנו מהמוצרים הטובים, החדשניים והמובילים בעולם אך לא ישלמו בעבורם יותר ממחיר השוק.
דבר נוסף המנחה את החברה הוא קלות הביצוע. ביעקבי יוצאים מנקודת הנחה כי הצרכן הינו בעל ״שתי ידיים שמאליות״, ללא ניסיון קודם. לכן, יש לענות על חולשות הצרכן באמצעות מוצר איכותי פשוט לשימוש, בעל אריזה חכמה, הוראות שימוש ברורות תוך מתן תמיכה ושירות ידידותי ומקצועי. בשנים האחרונות אנו מקדמים את נושא איכות הסביבה. יעקבי כיום מהמובילות בענף, עם מגוון רחב של ״מוצרים ירוקים״ ההולך וגדל בעולמות הניקוי והצביעה. מוצרים אלו שומרים על בריאותנו ועל איכות סביבתנו.
שנות פעילות
מוצרים ייחודיים
יצרנים מובילים
מכל רחבי העולם
נקודות הפצה
בכל רחבי הארץ
שיטת העבודה הייחודית מתבססת על בדיקה מעמיקה של השוק המקומי והבנת צורכי הצרכן הישראלי. לאחר מכן, החברה בוחנת בקפידה יצרנים מובילים מכל רחבי העולם המתמחים באותו תחום מבוקש, על מנת למצוא את היצרן בעל הנוסחה הטובה ביותר לפתרון הבעיה. צוותי המו״פ של החברה יחד עם הצוותים הבינלאומיים עומלים יחדיו להתאמת הנוסחה והמוצר הסופי לשוק המקומי תוך שמירה על איכות ללא פשרות.
מדי שנה יעקבי מביאה לצרכן הישראלי מספר רב של מוצרים חדשים ומתקדמים עם טכנולוגיות פורצות דרך מכלל רחבי העולם. כחברה מובילה בשוק, יעקבי מקפידה על הצבת רף איכות גבוה, שיבטיח ערך מוסף המעניק למשתמש ביטחון בתוצאה.
במהלך שנות ה-50 וה-60 הופעלה רגולציה חמורה על ייבוא מוצרים לישראל ועל מנת לקבל אישור ייבוא, היה היבואן חייב להוכיח כי המוצר עונה על פונקציה שאינה קיימת בשוק המקומי. כתוצאה מכך, היצע המוצרים בשוק היה מוגבל מאוד. במקביל, החלו נשות ישראל להצטרף לשוק העבודה והפסיקו להיות “עקרות בית”, כך שנוצר צורך בשוק לפתרונות יעילים וחסכוניים בזמן.
בשנת 1954 נפתחה חנות יעקבי הראשונה בדרום תל-אביב על ידי יעקב יעקבי. חנות לממכר צבעים, חומרי בנייה וחומרי ניקוי.
על מנת להביא לישראל מוצרים ופתרונות שיתאימו לדרישות החדשות של הצרכנים, החליט יעקב יעקבי לחפש מוצרים ייחודיים מעבר לים. בשיטוטיו ברחבי העולם, נתקל יעקב בתחום שעד אז לא היה מוכר בישראל – תחום ה”עשה זאת בעצמך”. בניגוד לצבעים ולחומרי גמר הבנייה המיועדים לאנשי מקצוע, התפיסה בתחום ה”עשה זאת בעצמך, היא שונה לגמרי.
שני בניו של יעקבי הצטרפו לחברה ומאז קידמו והרחיבו את פריסת החברה ומגוון המוצרים שלה, תוך שמירה על החזון ושירות הצרכן הישראלי באופן מקצועי ואמין.
חברת יעקבי פותחת את חנות הדגל שלה בפתח-תקווה בצמוד למחסני ומשרדי החברה על מנת לאפשר לצרכן מגע ישיר עם החברה ולחשוף אותו למגוון העשיר ולידע הרב שיש לחברה להציע.
חברת יעקבי מוכתרת לראשונה כמותג על בישראל על ידי ארגון ה”סופרברנדס” וזאת תודות לכם הצרכנים, המביעים אמון בחברה ובמוצריה לאורך השנים.
יעקבי שמה לעצמה כערך עליון את נושה הבריאות ושמירה על הסביבה. מאז ועד היום יעקבי הובילה את הענף, עם מגוון רחב של ״מוצרים ירוקים״ ההולך וגדל בעולמות הניקוי והצביעה. ביעקבי תוכלו למצוא את סדרת צבעי ה״הידרו״ לעץ ומתכת (גם בספריי), צבעים היפואלרגנים ו״פרטקס״ ללא ריח ללוואי עם V.O.C נמוך ביותר לצביעת קירות ותקרות, צבע המתכת ״המרייט״ שאינו מכיל עופרת, סדרת מוצרי הניקוי למדיח ״Claro״ ללא פוספטים וסדרת מוצרי ״אסטוניש״ שכולם לא נוסו על בע״ח וידותים לסביבה.
הנחת היסוד כי לעיתים מערכת היחסים עם הצרכן אינה מסתיימת ברגע רכישת המוצר אלא ממשיכה תוך שלב הביצוע ועד לקבלת התוצאה. מטרת האתר הוא הנגשת המגוון העצום של פתרונות שיש לחברה להציע ולהתאים לכל צרכן את הפתרון המתאים לו, תוך מתן הסברים מפורטים, מדריכים ושירות לקוחות הדוק ובזמן אמת.
הניוזלטר שעושה סדר בבית.
כל העדכונים והטיפים ממיטב המומחים שיעזרו לך לשמור על הבית מתוחזק, משופץ ונקי.