משלוח חינם בקנייה מעל ₪249
Cart 0 0.00
Cart 0 0.00

הכן ביתך לחורף – טיפים שימושיים

החורף בפתח. כך תעברו אותו בשלום (shutterstock)

בטרם בואה של עונת החורף הגשומה, כדי ליהנות מסביבת מגורים יבשה וחמימה ולמנוע מצבים לא נעימים, יש להכין את ביתנו בדגש על איטום של הגגות וקירות סופגים. לפניכם מספר עצות חשובות בנושא הכן ביתך לחורף!

איטום גג, מרפסות וקירות חיצוניים

אין ספק שגג וקירות אטומים חיוניים בכדי למנוע נזילות בעונה הגשומה. לכן עוד בטרם בואו של החורף יש לבחון את הגג ולבדוק ששכבת האיטום שלו תקינה ושהוא לא נסדק והתקלף בימי הקיץ החמים. בקירות יש לוודא בחלקם החיצוני שאין בהם סדקים ובחלקם הפנימי שלא התהוו על גביהם במהלך הקיץ כתמים, קילופי צבע ו/או חלקי קיר מתפוררים המעידים בדרך כלל על קירות חיצוניים שאינם אטומים.

במידה והאיטום אינו תקין יש לדאוג לאיטום הגג ואיטום הקירות מחדש עם חומרים איכותיים ומתקדמים בליווי המדריכים המפורטים של המומחים של יעקבי.

מעבר לכך, חשוב לטפל גם בקירות הפנימיים בכל בעיית רטיבות שהתגלתה בין אם מדובר בעובשחורים וסדקיםקירות מתפוררים וכדומה.

איטום דלתות וחלונות

מרכיב מהותי נוסף שיש לוודא את אטימותו טרם החורף הינם פתחי הבית, חלונות ודלתות, אשר במידה ואינם אטומים כראוי גורמים לחדירת רטיבות וקור לבית.

לשם כך יש לבדוק שלא קיים מרווח בין הקיר למסגרת המפתח, ובחלונות ודלתות זכוכית יש לבחון גם שאין מרווח בין הזגוגית למסגרת שלהם. במידה והתגלו מרווחים בין הזגוגית למסגרת יש לבדוק את גומי האטימה, בין אם צריך להשיבו למקומו או שהוא קרוע ויש להחליפו בחדש.

כמו כן, במידה והתגלה רווח בין מסגרת המפתח לקיר ניתן לאטמו עם אקריפיל, שהינו חומר אקרילי מעולה לאיטום משקופים.

ניקוי ובדיקת מערכת ניקוז

במהלך הקיץ מערכות ניקוז ומרזבים נוטים להיסתם עקב לכלוך המצטבר על הגג, בעיקר אבק ועלים, ואם לא מטפלים בהם כראוי הם מונעים זרימה תקינה של מי גשמים הנוטים להפוך לשלוליות על הגג ולגרום לנזילות בתוך הבית.

לכן, בתור התחלה חשוב לנקות את הגג עם מטאטא כביש ולוודא שמערכת הניקוז אינה סתומה. כמו כן, כדי לבדוק שמערכת הניקוז תקינה רוקנו מרזבים על ידי הזרמת מים בצינור בתוכם בזרם בלחץ רגיל. ודאו שהם זורמים באופן חופשי, וכן שאין במרזבים סדקים וחורים מהם נוזלים המים.

עוד מספר נקודות שכדאי לבדוק

מלבד מה שכבר פורט, פעולות “הכן ביתך לחורף” כוללות בדיקת וניקוי מסננים של מזגנים מאבק כדי להבטיח פעילות תקינה של המזגן, לחסוך בהוצאות חשמל ולשמור על תקינות וחיי המערכת. כמו כן כדאי לנקות את הקולטים של דוד השמש אחרי שעטו על עצמם בקיץ שכבת אבק, וכך לנצל באופן מלא את ימי השמש הקצרים והלא רבים של ימי החורף.

בנוסף, חשוב לצבוע כל פריט עץ חיצוני עם יכט ורניש שיספק להם שכבת הגנה מפני מים, למשל ריהוט גן, דקים, גדרות, פרגולות, שערים וכל פריט עץ חיצוני שיש לכם.

מוצרים שיכולים לעניין אותך

גומי גג לבן
החל מ: 59.00
35.00

אזור בבית שתרצו לחדש

איזה אזור בבית תרצו לחדש?

חומר מועדף

חומר מועדף

יוצר

יוצר DIY

קטגוריות מוצרים

לקוחות יקרים

לתשומת ליבכם
האתר פתוח לרכישה, אך עקב עומס בחברת השליחויות
לא נוכל להתחייב לאספקת הזמנות לפני ערב החג
(אנחנו נעשה כל מאמץ אפשרי!)
עמכם הסליחה🙏

עכשיו זה בול הזמן

להצטרף

הירשמו למועדון החברים שלנו
וקבלו מאיתנו 10% הנחה לרכישה הראשונה באתר!

סל הקניות
בעוד 249.00 תקבלו משלוח בחינם 🚚
הסל שלך ריק.

בטוחים שיש לנו מוצר בול!

דילוג לתוכן