משלוח חינם בקנייה מעל ₪249
Cart 0 0.00
Cart 0 0.00

איטום חירום – כך תכינו את עצמכם לחורף!

איטום חירום על רטוב עם יעקבי (shutterstock)

במקרים של דליפה חמורה במיוחד מהגג אין לנו פנאי להמתין עד שיתייבש על מנת לאטום אותו באופן רגיל. אנו זקוקים לאיטום חירום על רטוב שיעצור את הדליפה באופן מיידי וימנע מהרטיבות בתקרה להמשיך ולהצטבר.

לאחר קריאת מאמר זה תדעו באיזה חומר איטום לגג עליכם לעשות שימוש במצבי חירום, גם “על רטוב” תוך כדי גשם שוטף, על מנת לעצור כמעט בן רגע את חדירת הרטיבות לבית.

איטום גג דחוף עשה זאת בעצמך

איטום מיידי של גג – רק עם “פילקוט”

פילקוט הוא חומר אטימה רב עוצמה המספק פתרון מיידי לדליפות מהגג ופותר בו במקום כל בעיית נזילות, גם בשטח רטוב וגם תחת גשם. חומר מובחר זה – המיוצר על ידי חברת מאטיס הוותיקה, שמאחוריה למעלה מ-150 שנות ניסיון בתחום – סוגר ואוטם את הסדקים החיצוניים, מכיל פיברגלס ומתחבר היטב לאספלט, פח, צינורות, פלסטיק, אלומיניום ועוד.

אין הרבה חומרי איטום גגות שיפתרו בעיית דליפה באופן מיידי ויעיל כמו פילקוט. לכן, במקרים של דליפה חמורה המחייבת פיתרון מהיר במיוחד, אנו ממליצים לכם לעשות בו שימוש לשם כך.

איטום גג – עשה זאת בעצמך

כך תעשו שימוש ב”פילקוט” על מנת לבצע איטום חירום של הגג:

1. ודאו שהשטח נקי (ואם מדובר באבן או בעץ, גם יבש)

בשלב הראשון, ודאו שהשטח שבכוונתכם לאטום נקי. אם מדובר במשטח אבן או עץ, עליו להיות גם יבש לפני ציפויו באמצעות פילקוט. אל תשתמשו במוצר זה על משטח בטון חדש.

2. איטמו את הגג באמצעות "פילקוט"

כעת, מירחו בנדיבות בעזרת מברשת שכבה נדיבה ביותר של פילקוט על הגג שברצונכם לאטום. החומר יעצור את הדליפה כמעט בן רגע. לאחר מכן, אל תדרכו על השטח במשך מספר שבועות.

יש להקפיד לקרוא את ההוראות לפני השימוש במוצר.

הצלחתם – הבית יישאר חמים ויבש!

הודות לעבודה המצוינת שעשיתם, הדליפה החמורה נעצרה ותוכלו להסתגר בביתכם החמים, היבש והמוגן עד שהמבול שמשתולל בחוץ ייעצר. לאחר שהשלמתם בהצלחה את משימת איטום החירום של הגג, תוכלו לגשת בביטחון רב יותר לאתגרים דומים נוספים, כגון איטום קירות ושימוש בחומרי איטום לעוד תיקונים ושיפוצים בבית.

אזור בבית שתרצו לחדש

איזה אזור בבית תרצו לחדש?

חומר מועדף

חומר מועדף

יוצר

יוצר DIY

קטגוריות מוצרים

עכשיו זה בול הזמן

להצטרף

הירשמו למועדון החברים שלנו
וקבלו מאיתנו 10% הנחה לרכישה הראשונה באתר!

סל הקניות
בעוד 249.00 תקבלו משלוח בחינם 🚚
הסל שלך ריק.

בטוחים שיש לנו מוצר בול!

דילוג לתוכן