משלוח חינם בקנייה מעל ₪249
Cart 0 0.00
Cart 0 0.00

איך להפוך כל רצפה למבריקה ונקייה?

איך להפוך כל רצפה למבריקה (shutterstock)

הריצוף הוא מרכיב דומיננטי בביתנו חשוב לנו שהוא ייראה במיטבו, נקי ומבריק. כיצד לנקות את הרצפות – זאת כולנו יודעים, אולם איך להפוך רצפה למבריקה – לא ברור לכולם. בחברת יעקבי אנו מציעים לכם פתרונות מעולים עבור צרכים אלו עם חומרי ניקוי והברקה איכותיים ואפקטיביים, המתאימים לסוגים שונים של ריצוף לרבות שיש וגרניט פורצלן.

הצורך בהברקת רצפות

לכולנו ברור הצורך בניקוי רצפות ששומר על רמה נאותה של היגיינה במרחב הביתי. יחד עם זאת, לצד ניקיון הריצוף חשוב לרבים מאתנו גם להעניק ברק לרצפות. הברקת הרצפות משפרת באופן מיידי את חזות הבית, מעניקה לו מראה עוד יותר נקי וגם מבליטה את יופיו של הריצוף. לכן רבים מבקשים לא רק לנקות את מרצפות ביתם אלא גם להבריקן, בייחוד אם מדובר בריצוף יוקרתי כמו שיש שהברקתו מדגישה את יופיו.

פתרון טבעי יעיל לניקיון כל סוגי הרצפות

בין מוצרי הניקיון שאנו משווקים תוכלו למצוא את ג‘ל דה לין המבוסס על נוסחה ייחודית וירוקה של פשתן טבעי, ללא חומרים כימיים, שגם מפיץ ריח טבעי נעים של פשתן. הג’ל מתאים לכל סוג של ריצוף, לרבות גרניט פורצלן, שיש, חרסינה, אריחי קרמיקה, פרקטים טבעיים וסינטטיים, טרקוטה, לינוליאום ועוד.

הוא מעניק לרצפות ניקוי יסודי עם שכבת הגנה ועם גימור שופע ברק. בנוסף, מדובר בתכשיר מאוד מרוכז עם פקק אחד עבור חצי דלי של מים המתייבש במהירות. יש לציין כי החומר מגיב טוב יותר למים פושרים או חמימים.

ניקוי והזנת הפרקט

אם אתם מעוניינים להזין את הפרקט שלכם במראה חיוני ורענן וגם לנקות אותו, כדי שתשתמשו ביעקבי נוזל מיוחד לניקוי הפרקט. מנקה ביסודיות לכלוכים של סימני דריכה, מזין את הפרקט ברעננות למראה נקי ועשיר ומשאיר ניחוח רענן.

נוזל ניקוי פרקט יעקבי

ניקוי והברקת ריצוף שיש

אם אתם מעוניינים בהחזרת ברק לשיש כדאי שתכירו את המוצר נוזל רצפות מיוחד לשיש מבריק. מדובר בחומר ניקוי והברקה ייעודי לריצוף שיש, שבכל שטיפה מוסיף לרצפה ברק. כמו כן זהו חומר ניקוי והברקה שמתייבש במהירות, לא מותיר סימנים, ללא וקס ולכן גם אינו מחליק.

נוזל מיוחד לרצפת שיש. יעקבי

מוצרים שיכולים לעניין אותך

הפי - נוזל רצפות מיוחד לשיש
24.90
הפי - נוזל מיוחד לניקוי הפרקט
19.90
הפי - נוזל רצפות מיוחד לגרניט פורצלן
16.90

אזור בבית שתרצו לחדש

איזה אזור בבית תרצו לחדש?

חומר מועדף

חומר מועדף

יוצר

יוצר DIY

קטגוריות מוצרים

עכשיו זה בול הזמן

להצטרף

הירשמו למועדון החברים שלנו
וקבלו מאיתנו 10% הנחה לרכישה הראשונה באתר!

סל הקניות
בעוד 249.00 תקבלו משלוח בחינם 🚚
הסל שלך ריק.

בטוחים שיש לנו מוצר בול!

דילוג לתוכן