משלוח חינם בקנייה מעל ₪249
Cart 0 0.00
Cart 0 0.00

איך לחדש את המנגל? עשו זאת בעצמכם!

איך לחדש את המנגל. המדריך שלנו (shutterstock)

אין שום דבר שיכול להשתוות לצלייה במנגל! אבל כמו שזה טעים – ככה זה מלכלך… ובישול עם גריל מלוכלך הוא לא רק לא נעים, אלא גם מסוכן לבריאות ולסביבה ואף עלול לגרום להתלקחות, בשל שכבות שומן וגריז שהצטברו על הגריל.

למרבה המזל אפשר לנקות את המנגל – ובקלות! פשוט עקבו אחר המדריך היסודי, הפשוט והידידותי שלנו לתחזוקה תקינה ובטוחה של הגריל.

כך תוכלו לשמור על הכיריים והגריל נקיים ומבריקים במשך זמן רב – ותהפכו את ה"על האש" הבא שלכם להרבה יותר טעים. חשוב לזכור לפני שמתחילים שאת כל העבודה יש לבצע כאשר משטח הצלייה קר.

כך תנקו את המנגל ביסודיות ובקלות

ראשית, הסירו את שאריות המזון, השומן והלכלוך הרבות שהצטברו על הרשתות ובארגז הגריל. לשם כך השתמשו בשפכטל גמיש מנירוסטה, או שפכטלים זולים וטובים מפלסטיק, כדי לגרד כמה שיותר לכלוך מדפנות הגריל והרשתות.

נקו היטב את רשתות הגריל בעזרת מלרוד – מרסס מסיר שומנים קר ועוצמתי או אסטוניש – מרסס להסרת אוכל שרוף המיועד לניקוי תבניות. רססו, תנו לחומר לעבוד מספר דקות ואז נגבו אותו עם מטלית לחה ושטפו היטב את הגריל.

ללכלוך דביק שהצטבר וכתמים עקשניים במיוחד השתמשו במשחה ייחודית של אסטוניש לתנורים וגריל, המכילה שמן תפוזים וספוג דו-שכבתי מיוחד לקבלת ניקוי מושלם. נקו את הרשתות וארגז הגריל בעזרת הספוג המגיע עם המשחה – ושטפו במים.

עובדים עם גריל גז? נקו את צינורות המבער, שלעתים נסתמים.

טיפ! כדי שהמנגל הבא יהיה טעים ומוצלח במיוחד השתמשו במדליק פחמים להדלקה קלה ובטוחה של הגריל ובפחמים של יעקבי, שהופכים כל מנגל למעין מעשנה ומעניקים לצלייה טעם נפלא.

וכך תהפכו את המנגל לממש כמו חדש!

לאחר הניקוי היסודי שעשיתם, רססו את המנגל בספריי צבע שחור ועמיד לחום שישמור עליו מבריק ורענן. נקו אותו היטב קודם לכן משאריות חומרי הניקוי (שטפו במים והמתינו לייבוש).

לאחר מכן השתמשו במסקינגטייפ ובעיתונים כדי להסתיר אזורים שלא תרצו לצבוע – למשל הידית, רגליות המנגל וחלקי עץ. לבסוף, רססו את החומר.

הקפידו לעקוב אחר הוראות השימוש במוצר.

בתיאבון!

המאמר הזה עזר לכם ללמוד איך לנקות את המנגל לתוצאות טעימות במיוחד? זהו רק אחד ממגוון הפתרונות שלנו בתחום ניקיון הבית. צפו במגוון הפתרונות שלנו וקנו אונליין >>

מוצרים שיכולים לעניין אותך

אסטוניש - משחה לניקוי תנורים וגריל
19.90
15.90
הפי - קוביות דלק לפחמים
9.90
הפי - נוזל מדליק פחמים ועץ
16.90

אזור בבית שתרצו לחדש

איזה אזור בבית תרצו לחדש?

חומר מועדף

חומר מועדף

יוצר

יוצר DIY

קטגוריות מוצרים

לקוחות יקרים

לתשומת ליבכם
האתר פתוח לרכישה, אך עקב עומס בחברת השליחויות
לא נוכל להתחייב לאספקת הזמנות לפני ערב החג
(אנחנו נעשה כל מאמץ אפשרי!)
עמכם הסליחה🙏

עכשיו זה בול הזמן

להצטרף

הירשמו למועדון החברים שלנו
וקבלו מאיתנו 10% הנחה לרכישה הראשונה באתר!

סל הקניות
בעוד 249.00 תקבלו משלוח בחינם 🚚
הסל שלך ריק.

בטוחים שיש לנו מוצר בול!

דילוג לתוכן