משלוח חינם בקנייה מעל ₪249
Cart 0 0.00
Cart 0 0.00

איך לכבס בגדי תינוקות?

איך לכבס בגדי תינוקות (shutterstock)

כיבוס בגדי תינוקות זה אתגר לא פשוט מכמה סיבות: העור העדין שלהם שעלול לסבול מגירויים או לפתח אלרגיות כתוצאה מחשיפה לאבקת כביסה רגילה ודורש לפיכך שימוש בחומרי כביסה מיוחדים ועדינים, ועד ריבוי הלכלוך (פליטות, קקי ועוד) שלעתים מתקשה לרדת מהבגד וגורם לגירוי גם כן.

חומר הכביסה המומלץ ביותר לניקוי בגדי תינוקות הוא ג’ל כביסה היפואלרגני העשוי ממרכיבים טבעיים בלבד, עדין ומותאם במיוחד לבגדי תינוקות ולעור רגיש. היתרונות של מוצר זה רבים:

מתאים לכל

הפי – ג’ל כביסה היפולארגני מתאים לכל סוגי בגדי התינוקות והילדים, לסדינים, למצעים ולמגבות. הודות לעדינותו, הוא מתאים לכביסה לבנה וצבעונית כאחד.

הכי טבעי

המוצר מבוסס על סבון טבעי, מכיל מרכיבים טבעיים בלבד ואינו כולל חומרים מן החי.

הכי נעים

המוצר משאיר את הבגדים נעימים למגע לעור התינוק ואינו מכיל רכיבים ממריצים או מעוררי גירוי.

הכי בריא

המוצר נבדק דרמטולוגית ומומלץ מאד גם לאוכלוסייה המבוגרת (שבגלל יובש בעור עלולה לסבול מגירויים ואקזמות כתוצאה משימוש בג’ל כביסה רגיל) ולכיבוס סדינים, מגבות ובדים אחרים הבאים במגע מסיבי עם העור.

הכי רך

עם הפי – ג’ל כביסה היפואולרגני אין צורך לעשות שימוש במרכך כביסה! הוא כבר יעשה את העבודה בעצמו וידאג שהבגד יהיה רך, מלטף ונעים למגע גם לתינוקות העדינים ביותר.

טיפ נוסף

מומלץ להוסיף גם דזיטול – נוזל חיטוי לכביסה, ההופך את פעולת ההרתחה שהמכונה מבצעת למיותרת. בעל יכולת חיטוי להשמדה של עד 99.9% מהחיידקים.

המאמר הזה עזר לכם ללמוד איך לנקות בגדי תינוקות? זהו רק אחד ממגוון הפתרונות בתחומי תחזוקת הבית, הניקיון וה”עשה זאת בעצמך” שחברת יעקבי מציעה ללקוחותיה כבר למעלה מ- 64 שנה. אנו מזמינים אתכם ליצור קשר עם המומחים שלנו בכל שאלה בצ׳ט אונליין או בטלפון 8721*. אז..

עשה זאת בעצמך, זה פשוט – יעקבי. כל מוצר בול!

אזור בבית שתרצו לחדש

איזה אזור בבית תרצו לחדש?

חומר מועדף

חומר מועדף

יוצר

יוצר DIY

קטגוריות מוצרים

עכשיו זה בול הזמן

להצטרף

הירשמו למועדון החברים שלנו
וקבלו מאיתנו 10% הנחה לרכישה הראשונה באתר!

סל הקניות
בעוד 249.00 תקבלו משלוח בחינם 🚚
הסל שלך ריק.

בטוחים שיש לנו מוצר בול!

דילוג לתוכן