משלוח חינם בקנייה מעל ₪249
Cart 0 0.00
Cart 0 0.00

איך לנקות פרקט – מדריך מקיף לניקוי פרקטים

איך לנקות פרקט (shutterstock)

לנקות פרקט יכול להיות אתגר. לא כל חומר מתאים לכל סוג פרקט והוראות היצרן לעיטים מחמירות. אז מה עושים? האם צריך מספר חומרי ניקוי לרצפות שלנו או שיש צורך בפתרון אחר? לפניכם מדריך לניקוי פרקט בצורה הטובה ביותר.

הסוד לניקוי רצפות, כולל פרקט, מושלם וחסכוני

בעיקר כשמדובר בפרקט, אבל לא רק, עליכם להבין בדיוק מהם סוגי הלכלוך מהם סובל הריצוף שלכם בכדי שתוכלו להבין גם עד כמה חשובה הבחירה בחומר הניקוי הנכון.

בפרקט הופכת הבחירה הזאת לחשובה עוד יותר, כשאתגר הניקיון מלווה גם באתגר של שימור הפרקט ומניעת מצב של רטיבות יתר או שימוש בחומרים שיפגמו במרקם החלק של הפרקט.

הכלל הנכון עבור ניקוי פרקט למינציה כמו גם פרקט עץ טבעי הוא, שאנחנו רוצים למצוא חומר שמכיל בתוכו את התכונות הנדרשות להשגת מקסימום ניקיון במינימום רטיבות וללא חומרים חריפים שבהם נעשה כיום שימוש כמעט בכל חומרי הניקיון לרצפה.

שמן הפשתן – ניקיון מהטבע

בניסיון למצוא את הפתרון הטוב ביותר לניקיון (שימו לב שכאשר עסקינן בפרקט, נכון יותר להתייחס לפעולה כאל פעולת ניקיון מאשר שטיפה) הצליחה חברת Gel-de-Lin לייצר חומר ניקוי מבוסס 100% שמן פשתן, שמציע מקסימום ניקיון במינימום רטיבות.

שמן הפשתן ידוע כחומר ניקוי מצוין כבר עשרות שנים. שמנים מהטבע יודעים לספק לנו תועלות רבות בחיינו, בין שמדובר בשמן קנאביס או שמן זית ובין שמדובר בשמן פשתן.

חומר הניקוי של ג’ל דה לין הוא למעשה ג’ל לשטיפת רצפות על בסיס שמן פשתן, מגיע בריכוז סבון גבוה מאוד ומעניק ברק, ניקיון יסודי וריח חזק ומענג של פשתן. עם ג’ל הפשתן הזה תוכלו לנקות את כל מרצפות הבית, לרבות אריחי שיש, גרניט פורצלן, חרסינה, לינולאום, טרקוטה וכמובן פרקט על סוגיו.

פקק אחד של החומר בתוך חצי דלי מים (מומלץ מעט חמים) ויש לכם את התערובת האולטימטיבית למטרת ניקוי פרקט עשוי למינציה או עץ טבעי, עץ מלא ועוד.

ג'ל דה לין. חומר ניקוי פרקט מנצח

מוצרים שיכולים לעניין אותך

הפי - נוזל מיוחד לניקוי הפרקט
19.90
ג'ל דה לין - לרצפות
19.90

אזור בבית שתרצו לחדש

איזה אזור בבית תרצו לחדש?

חומר מועדף

חומר מועדף

יוצר

יוצר DIY

קטגוריות מוצרים

עכשיו זה בול הזמן

להצטרף

הירשמו למועדון החברים שלנו
וקבלו מאיתנו 10% הנחה לרכישה הראשונה באתר!

סל הקניות
בעוד 249.00 תקבלו משלוח בחינם 🚚
הסל שלך ריק.

בטוחים שיש לנו מוצר בול!

דילוג לתוכן