משלוח חינם בקנייה מעל ₪249
Cart 0 0.00
Cart 0 0.00

איך מטפלים בקירות מתקלפים?

טפלו בקירות מתקלפים בזמן ובמהירות (shutterstock)

סדקים בקיר, רטיבות או לחות מהסוג המאפיין את האקלים הישראלי עלולים לגרום לקירות ביתכם להתחיל להתקלף. אם תהליך זה לא ייפסק, הקיר ייראה ישן, מוזנח ומתפורר, עשוי להעלות עובש ובאופן כללי, חוויית המגורים בבית עלולה להפוך להרבה פחות נעימה. החדשות הטובות הן שתוכלו לבלום את ההתקלפות ולמנוע ממנה לחזור בעתיד במספר צעדים פשוטים.

1. קלפו את הקיר באמצעות שפכטל

הדבר הראשון שעליכם לעשות הוא לקלף את השכבה המתפוררת של הקיר. רק לאחר שתסירו אותה תוכלו להתחיל לטפל בבעיה עצמה ולדאוג לכך שהקיר ייראה כמו חדש.

2. נקו אותו היטב

נפטרתם מהשכבה המתקלפת? מצוין. כעת עליכם לנקות את הקיר באופן יסודי, על מנת להסיר לכלוכים מסוגים שונים שהצטברו עליו.

3. מירחו עליו "SUPER PEGA"

לאחר שניקיתם את הקיר היטב, מירחו עליו SUPER PEGA (סופר-פגה) – יסוד שקוף לקיר הנספג לתוכו, מחזק אותו, עוצר את הפרשת האבק ומונע התקלפויות. כך תיצרו תשתית דביקה שתוכלו להמשיך ולמלא בחומרים נוספים.

4. מלאו אותו ב-One Time או פרופילה חיצוני

כעת מלאו את הקיר עם One Time, שפכטל מוכן לשימוש הממלא סדק בכל עומק שהוא במריחה אחת בלבד, או במקרה שבו הקיר כבר סבל מרטיבות בעבר, עם פרופילה חיצוני – שפכטל גרמני מקצועי חזק במיוחד שאינו נשחק ואינו נסדק, הדוחה מים ורטיבות.

5. מירחו עליו "SUPER PEGA" פעם נוספת

מילאתם את הקיר? מעולה. כמעט סיימנו. כעת מירחו עליו שכבה נוספת של SUPER PEGA על מנת להפוך אותו לחזק, עמיד בפני סדקים וחסין ללחות ולרטיבות.

סופר פגה. צבע יסוד שקוף לקירות

ומה אם הבעיה חוזרת כל חורף מחדש?

מילאתם את כל ההנחיות- ובכל זאת, הצבע שעל הקיר מתנפח או מתפורר או שעובש מתפתח בקרבתו? במקרה זה עליכם לזהות את מקור כניסת הרטיבות, הגורמת לכך, מבחוץ ולאטום אותו, ובמקביל לצבוע את הקיר עם דורבוסם, צבע מיוחד המונע מעבר לחות אל שכבת הצבע.

לבסוף, צבעו את הקיר באמצעות פרטקס – צבע עמיד במיוחד לקירות, בעל כיסוי מרבי וללא ריח לוואי. כעת תוכלו לישון בשקט, בידיעה שקירות ביתכם בטוחים מתמיד.

אזור בבית שתרצו לחדש

איזה אזור בבית תרצו לחדש?

חומר מועדף

חומר מועדף

יוצר

יוצר DIY

קטגוריות מוצרים

עכשיו זה בול הזמן

להצטרף

הירשמו למועדון החברים שלנו
וקבלו מאיתנו 10% הנחה לרכישה הראשונה באתר!

סל הקניות
בעוד 249.00 תקבלו משלוח בחינם 🚚
הסל שלך ריק.

בטוחים שיש לנו מוצר בול!

דילוג לתוכן