משלוח חינם בקנייה מעל ₪249
Cart 1 29.90
Cart 1 29.90

איך לנקות את האסלה ולשמור על היגיינה?

כך תנקו את האסלה שלכם (shutterstock)

האסלה וחדר השירותים הם חממת גידול פורייה לחיידקים, במיוחד במרחק של עד מטר וחצי מהאסלה. כדי לשמור על בריאותכם ובריאות בני משפחתכם – חשוב לנקות היטב את האסלה וחדר השירותים ולשמור עליהם כמה שיותר היגייניים. החדשות הטובות הן שתוכלו לעשות זאת בעצמכם – ובקלות! ניקוי אסלה מהיר וקל – כל שעליכם לעשות הוא למלא אחר ההנחיות שלנו.

נקו את קערת האסלה מדי יום

מומלץ לנקות את קערת האסלה באופן יומיומי עם הפי הג'ל הכחול, המשלב ניקיון, הקצפה ובושם עוצמתי. לקבלת אסלה נקייה וריחנית, קרצפו את קערת האסלה במברשת האסלה מפנים הדפנות כלפי מטה, שטפו והורידו את המים.

לאלו מאתנו שמעדיפים ניקוי אינטנסיבי יותר, מומלץ לנקות את קערת האסלה עם הפי – ג'ל לאסלה עם כלור, המנקה לכלוך קשה בקלות, ומחטא את קערת האסלה היטב ובאופן יסודי, מבלי לפגוע בגלזורה שלה.

שימרו על ניקיון קערת האסלה באופן קבוע

לשמירת ההיגיינה והניקיון של קערת האסלה באופן תמידי, מומלץ להשתמש בסבוני אסלה באופן קבוע. סבוני האסלה מעניקים חומר חיטוי וניקון שוטף המתבצע בכל הורדת מים.

לשם כך, עשו שימוש במוצרים חדשניים שניתן לתלות על הדפנות, כמו הפי – סבון אסלה 5 טיפות מבושם עם אקונומיקה המושלם להלבנה, ניקיון והקצפה ומעניק לאסלה גוון כחול צלול.

לשמירת ההיגיינה בקערת האסלה ולשמירת איכות הסביבה, מומלץ להשתמש בהפי סבון אסלה 5 טיפות טבעי לחלוטין בתוספת בושם, המכיל חומר פעיל וידידותי לניקוי ומניעת אבנית.

הפטנט הכובש – המקציפה של יעקבי

הכירו את אבקת הפלא המקציפה של יעקבי – ניקוי פנימי יסודי לאסלה באמצעות קצף פעיל המנקה בעצמו. מעניק ניקיון יסודי, המגיע גם לדפנות. איך זה עובד? הקצף מתנפח, נצמד לדפנות האסלה ולאחר כ-20 דקות מומלץ להשתמש במברשת לניקוי באמצעות הקצף ולבסוף להפעיל שטיפת מים.

צפו במוצר הפלא >>

מקציפה - אבקת פלא לניקוי אסלה

ניקוי משלים לאסלה – לתוצאות מיטביות

להשלמת ניקוי קערת האסלה ולקבלת ניקיון ללא רבב, עשו שימוש בטבליות לניקוי תחתית האסלה – מוצר ייחודי המנקה בעצמו וללא מאמץ את קרקעית האסלה! פשוט השליכו טבלית לתוך האסלה אחת לשבוע. הטבלית תתפרק במים, תגיע לכל המקומות הנסתרים שאליהם איננו מצליחים להגיע עם המברשת.

איך לנקות את האסלה מהאבנית? גם במקרה הזה הטבליות מנקות את האסלה מאבנית, את הלכלוך שהצטבר ותשמיד חיידקים בקלות, במהירות וביעילות. מוצר חדשני זה הוא הפתרון היחיד לנטרול ריחות שתן בבית השימוש, אשר כל החומרים האחרים, טובים ככל שיהיו, לא מצליחים להפיג בניקיון יומיומי.

לניקוי אסלה מלוכלכת ובסיום פעולות הניקיון הפנימית, יותר ממומלץ לחטא את קערת האסלה, המושב וידית הורדת המים בעזרת מרסס דזיטול לחיטוי כללי או לחילופין בדזיטול מגבונים לחיטוי כללי. דזיטול מחטא ומנקה את האסלה המלוכלכת ומשאיר ניחוח נקי וסטרילי במיוחד!

מוצרים שיכולים לעניין אותך

29.90
17.90
17.90
14.90
14.90
19.90
29.90

אזור בבית שתרצו לחדש

איזה אזור בבית תרצו לחדש?

חומר מועדף

חומר מועדף

יוצר

יוצר DIY

קטגוריות מוצרים

עכשיו זה בול הזמן

להצטרף

הירשמו למועדון החברים שלנו
וקבלו מאיתנו 10% הנחה לרכישה הראשונה באתר!

סל הקניות
בעוד 219.10 תקבלו משלוח בחינם 🚚
דילוג לתוכן