משלוח חינם בקנייה מעל ₪249
Cart 0 0.00
Cart 0 0.00

היום יותר מתמיד, חשוב להילחם בחיידקים!

דזיטול, מוצר חיטוי מנצח

חיידקים נמצאים בכל מקום אפשרי, ואין באמת ביכולתנו למנוע 100% מההדבקויות, אך ישנן מספר פעולות שאפשר ואף מומלץ לעשות כדי להגביר את רמת הסטריליות בסביבתנו ובסביבת ילדינו. בכתבה הבאה נמנה מספר דרכים ליצירת סביבה סטרילית יותר.

כשמדברים על הגיינה וסטריליות זה מתחלק לשניים: הגיינת הגוף והגיינה וסטריליות סביבת המחייה שלנו:

הגיינת הגוף

הגוף שלנו ובעיקר כפות הידיים, הם מקומות להצטברות וקליטת חיידקים. ביום יום אנו באים במגע עם מקומות ציבוריים הנגועים בתדירות גבוהה ולרוב גם אינם מוקפדים בניקיון יסודי.

לכן, חשוב למאד לשטוף ידיים מספר פעמים ביום, לפני האוכל ובעיקר לאחר ביקורים במקומות ציבוריים כמו שירותים, תחנות דלק, מגע עם כפתורי מעבר החצייה, ידיות האוטובוס ואפילו לאחר נסיעה ברכב הפרטי הצובר לכלוך רב. שמירה על הגיינת הגוף תוריד את סיכויי ההדבקות.

הגיינת הסביבה

הגיינת הסביבה שלנו היא חשובה ביותר ועשויה להוריד את הסיכויים של הדבקות מחיידקים, שכמו שציינו מגיעה פעמים רבות ממגע במשטחים הנגועים בתדירות גבוהה. כשאנו עושים שימוש בחומרי ניקוי רגילים אנחנו אכן מנקים את הבית, אך לא מחטאים אותו המחיידקים.

לכן כשמדובר במקומות בהם יש סיכון בריאותי גבוה עבורנו ועבור ילדינו, נרצה לעשות שימוש בחומר מיוחד לחיטוי. ישנם מספר פתרונות בשוק כשבדרך כלל הפתרון מתאים למשטח מסוים או איזור מסויים בבית (כמו חומר המתאים לניקוי ולחיטוי המטבח בלבד או חומר המתאים לניקוי וחיטוי האסלה בלבד).

הפתרון

הפתרון שאנו מציעים מתאים לכל סוגי המשטחים ואינו מצריך מספר מוצרים לחיטוי הסביבה שלכם. דזיטול, חברה שכל התמחותה הוא בעולם החיטוי ואת מוצריה פיתחה במקור עבור סטריליות בתי חולים באירופה.

המוצרים של דזיטול משמידים מהמשטחים 99.9% מהווירוסים, החיידקים והפטריות. בנוסף גם חיידקי קולי, סלמונלה וליסטריה. כל החומרים של דזיטול אינם מכילים אקונומיקה ונבדקו דרמטולוגית. אז כשתבחינו בניחוח האקליפטוס, תדעו שהאיזור עבר חיטוי של דזיטול לסביבה בטוחה.

מחטא דזיטול

את גרסת החיטוי לכל סוגי המשטחים של דזיטול ניתן למצוא בכמה וריאציות המתאימות לשימושים בסיטואציות שונות:

1. כשאנחנו יוצאים מהבית

מחקרים מראים שעל שולחן עבודה ממוצע יש מרבצי בקטריות פי 400 יותר מאשר על מושב האסלה. כשאנו יוצאים מהבית, מאד לא נוח להסתובב עם בקבוק מרסס (אפילו קצת מביך), לכן כשאנו יוצאים מהבית ניקח אתנו בתיק את המגבונים של דזיטול.

נעשה בהם שימוש כשאנו בשירותים ציבוריים (ניקוי האסלה), בטיסות (חיטוי מגש האוכל – נמצא כאזור המזוהם ביותר במטוסים), לחיטוי ידיות, הטלפון, מקלדת ועכבר המחשב ועוד מגוון משטחים הנראים תמימים ונקיים, אך למעשה הם מלאים בחיידקים.

2. כשאנחנו בבית

כשאנחנו בבית, לרוב נעשה שימוש במרסס של דזיטול. פשוט מרססים ומחטאים. מתאים לכל סוגי המשטחים.  מתאים מאד לחיטוי משטחי החלפת חיתולים, איזור האסלה ומושב האסלה, משטחי המטבח, מקררים, מכשירי מיקרו (איפה ששאריות האוכל מצטברות), כיורים, איזור האשפה ואיזור האכלת חיות המחמד.

לניקוי רצפות, נעשה שימוש בדזיטול נוזל לחיטוי רצפות המתאים גם הוא לכל סוגי הרצפות. אם ישנם ילדים קטנים בבית וחשוב לנו לבצע חיטוי נקי לרצפות, לא נרצה לעשות שימוש בחומר ניקוי רגיל.

מכיוון שרוב החיידקים מתפתחים במהירות בסביבה לחה, הופכת המטלית לקרקע נוחה להיווצרות מושבות גדולות של בקטריות מזיקות אותן אנו מעבירים ממקום למקום בעזרת המטלית. בעזרת דזיטול לחיטוי רצפות נדע שהחומר הספוג במטלית מיועד לחיטוי ובכך החשש יורד.

סדינים ומגבות – קרקע פוריה להתפתחות החיידקים

כשבוחנים את החומרים שצוברים חיידקים בקלות רבה ועלולים לגרום למעגל ההדבקויות בבית להמשך, נמצא את משפחת הבדים. בגלל הלחות, סדינים ומגבות מהווים קרקע נוחה מאד להיווצרות מושבות גדולות של בקטריות, הממשיכים לבוא במגע עם הגוף שלנו גם לאחר שאנו מחלימים.

לכן חשוב מאד, בעיקר בתקופת החורף, להקפיד על החלפת סדינים ומגבות לפחות פעם בשבוע. את הסדינים והמגבות הנגועים, נרצה לנקות אבל לא רק למרעית עין, אלא גם מחיידקים! לחיטוי הכביסה וקבלת כביסה נקייה, גם מחיידקים, נעשה שימוש בדזיטול מחטא בגדים.

תוסף לכביסה המשמיד 99.9% מהחיידקים בכביסה וכל זאת ללא צורך בהרתחה (עד היום שרצינו לקבל את פעולת החיטוי בכביסה נאלצנו לעשות שימוש בהרתחה). דזיטול מחטא בגדים מתאים מאד לבגדי תינוקות, לכביסה לבנה, צבעונית, בגדי ספורט ועוד. מומלץ לכבס עם דזיטול מחטא בגדים גם גרביים, תחתונים.

אז כששואלים איך למנוע הדבקות מחיידקים, נתחיל בשמירה על ההגיינה שלנו ועל הסטריליות של סביבתנו.

מוצרים שיכולים לעניין אותך

28.90
דזיטול - נוזל לחיטוי רצפות 2 ליטר
24.90
24.90
דזיטול - ספריי מחטא משטחים רב תכליתי
24.90
19.90
23.90
דזיטול - מגבונים לחיטוי כללי
14.90

אזור בבית שתרצו לחדש

איזה אזור בבית תרצו לחדש?

חומר מועדף

חומר מועדף

יוצר

יוצר DIY

קטגוריות מוצרים

לקוחות יקרים

לתשומת ליבכם
האתר פתוח לרכישה, אך עקב עומס בחברת השליחויות
לא נוכל להתחייב לאספקת הזמנות לפני ערב החג
(אנחנו נעשה כל מאמץ אפשרי!)
עמכם הסליחה🙏

עכשיו זה בול הזמן

להצטרף

הירשמו למועדון החברים שלנו
וקבלו מאיתנו 10% הנחה לרכישה הראשונה באתר!

סל הקניות
בעוד 249.00 תקבלו משלוח בחינם 🚚
הסל שלך ריק.

בטוחים שיש לנו מוצר בול!

דילוג לתוכן