משלוח חינם בקנייה מעל ₪249
Cart 0 0.00
Cart 0 0.00

הסרת כתמים – כך מבצעים טיפול נכון בכתמים קשים

כתמים הם תמיד הפתעה לא נעימה, אך ההתמודדות עמם יכולה להיות הרבה קלה ממה שאתם חושבים. הבגד החגיגי הוכתם? הילדים חזרו מהגן עם בגדים מלאי צבע ובוץ? יין אדום נשפך על מפת השולחן החדשה? אל דאגה, יש מה לעשות.

כלל אצבע – כמעט ואין כתם שבלתי אפשר להסיר. הכל תלוי בחומר בו תשתמשו ובאופן הפעולה. הנה כמה טיפים שכדאי לזכור – עבור טיפול בכל כתם – ללא קשר למקור שגרם לו:

  • מהרו להגיב – ככל שתפעלו מהר יותר, כך הסיכוי להסרת הכתם יהיה טוב יותר. לאחר שהכתם התייבש יש סיכון שהוא יתקבע על הבד ויהיה קשה יותר להסירו.
  • הימנעו מייבוש – אל תכניסו בגד או כל פריט טקסטיל מוכתם אחר אל מייבש הכביסה. שימוש במייבש הכביסה ייקבע את הכתם על הבגד ויקשה על הסרתו.
  • בדקו מראש – לפני כל שימוש ראשוני בחומר להסרת כתמים, מומלץ לבצע בדיקה של החומר באזור נסתר של הבגד בכדי לוודא שהוא אינו פוגע בבד.
  • רוצים לשטוף את הכתם מתחת למים זורמים? השתמשו במים פושרים והימנעו משימוש במים חמים, אשר עלולים להחמיר את המצב ולגרום לכתם להתפשט ולהתקבע על הבד.
  • לניקוי מוצרי טקסטיל המיועדים לתינוקות רכים, כמו מצעים, מגבות ובגדי תינוקות מומלץ להשתמש בחומר כביסה היפואלרגני המותאם לתינוקות ולעורם הרגיש.

צפו במגוון מסירי הכתמים המצוינים שלנו >>

הסרת כתמים קשים – כל מסירי הכתמים המומלצים

לא משנה מה סוג מכונת הכביסה שלכם או באיזו אבקת כביסה תבחרו להשתמש, ישנם כתמים קשים שאין אפשרות להסירם מבלי להשתמש בחומר ניקוי ייעודי.

חשוב להבין כי כל לא כל חומר ניקוי מתאים לכל סוג של כתם, ולכן בכדי להיפטר מהכתמים באופן מושלם מבלי לפגוע בעמידות הבגד ובצבעיו, יש לעשות שימוש בחומר המתאים ביותר להסרת אותו סוג כתם.

זכרו, כל כתם והעמידות שלו, כל כתם ואופן הטיפול שהוא דורש. הנה מספר חומרי ניקוי מומלצים לטיפול בכתמים, המיועדים גם להסרה של כתמים קשים במיוחד:

KH-7 סופר מסיר כתמים

הכירו את KH-7, סופר מסיר כתמים ביעילות מקסימלית. מרסס מרוכז ללא אקונומיקה לטיפול לפני הכביסה, המכיל נוסחה המתאימה במיוחד לכתמים יומיומיים קשים ומרגיזים – שמן, דם, שוקולד, איפור, דיו ועוד. החומר נבדק דרמטולוגית.

חומר ניקוי ייעודי המאפשר להסיר כתמים ולכלוך קשה, לפני הכביסה. המוצר מסיר כתמים קשים במיוחד, לרבות כתמי תה, מיצי פירות, קולה, יין אדום ועוד. בשלב ראשון יש לרסס את החומר על אזור נסתר בבגד בכדי לבדוק את עמידותו, לאחר מכן ניתן לרסס את החומר על אזור הכתם.

מומלץ להשתמש בחומר בסמוך להיווצרות הכתם בכדי להגביר את יעילותו ולהסיר את הכתם באופן מוחלט. החומר אינו מתאים לשימוש על עור, צמר ומשי.

בדומה לכל חומרי הניקוי – יש להקפיד להרחיק מהישג ידם של ילדים ובכל מקרה של מגע עם העיניים יש לשטוף בזהירות במים למשך מספר דקות.

וויט ברייט – לובן צח

מלבין בגדים יעיל במיוחד ללא אקונומיקה. השימוש בחומר מאפשר להשיב לכל בגד או פריט אחר את הלובן הראשוני לצד סילוק מקסימלי של הכתמים. החומר מיועד לכביסה לבנה בלבד. צפו במוצר >>

אסטוניש – אבקת הפלא

מסיר כתמים קשים המיועד לכביסה לבנה או צבעונית. השימוש בחומר מאפשר להשיב לכביסה הלבנה את הבוהק הטבעי ולשמור על גווני הכביסה הצבעונית באופן מיטבי. החומר פועל בנוסף לאבקת הכביסה, מחזק אותו ומספק תוצאות טובות יותר, לרבות פירוק שלריחות רעים, בהם ריחות זיעה והסרה של כתמים במכונה ובהשריה.

חומר ניקוי ייעודי להסרה של כתמים קשים שונים בהם כתמי יין, רטבים, תה, קפה, דם ועוד. המוצר מומלץ לניקוי חפתים וצווארוני בגדים. לא נוסה על בעלי חיים ואינו מכיל חומרים מן החי.

השימוש במוצר מומלץ לבגדי תינוקות, מגבות, בגדי ספורט, מצעים וכלי שולחן ועוד. החומר בעל יכולת ניקוי של כתמים שונים בהם כתמי קפה, עובש, כתמי יין, מיץ ועוד. צפו במוצר >>

סבון פלא להסרת כתמים

חומר ניקוי ייחודי בעל יכולת התמודדות גבוהה עם כתמי שומן, פירות, גלידה, דם, זיעה ועוד. סבון פלא להסרת כתמים נחשב לפתרון אידיאלי עבור ניקוי של צווארונים וחפתים. המוצר מתאים לכל סוגי הבדים ומאפשר שימוש גם על בדי ריפוד, שטיחים, וילונות ועוד. המוצר לא נוסה על בעלי חיים ואינו מכיל חומרים מן החי.

אופן השימוש: יש להרטיב את סבון הפלא במעט מים ולשפשף בעזרתו את הבד בעדינות, לאחר מכן יש לכבס כרגיל ביד או במכונת הכביסה.

אידאל מסיר כתמים ייעודיים – להסרת כתמי זיעה, איפור, דיאודורנט ועוד

אידיאל – מוצר חדשני ויעיל במיוחד אשר מיועד להסרה לפני כביסה של כתמי שומן, איפור, זיעה, דיאודורנט ועוד, כל זאת מבלי לפגוע בצבעי הבד המקוריים. המוצר מצויד בראש ייחודי הבנוי ככדור מסאג’ המאפשר החדרה מקסימלית של חומר הניקוי אל תוך סיבי הבגד. מוצר חובה בארון חומרי הכביסה שלכם!

אידאל מסיר כתמים ייעודיים – להסרת כתמי עט, כתמי דשא, שוקולד ועוד

המוצר מצויד בראש ייחודי הבנוי ככדור מסאג’ המאפשר החדרה יעילה של חומר הניקוי אל תוך סיבי הבגד. יש להשתמש במוצר לפני הכביסה. משנה חיים בכל הנוגע לכביסת בגדי תינוקות וילדים.

חומר ניקוי חדשני ויעיל במיוחד לטיפול בכתמים ייעודים בהם כתמי דיו, כתמי שוקולד וכתמי פירות. השימוש במוצר מגן על צבעי הבגד המקוריים ותורם בשמירה על מראה חיוני לאורך זמן. מומלץ לניקוי כתמים מבגדי תינוקות וילדים. חפשו את המוצר הירוק >>

אידיאל ספריי לניקוי יבש

חומר ניקוי ייעודי שיאפשר לכם להסיר כתמי שומן מכל סוגי הבד. השימוש במוצר נחשב לקל ומהיר, הוא מתבצע בניקוי יבש באמצעות ריסוס ואינו משאיר סימנים. מומלץ להשתמש באידיאל ספריי לניקוי יבש בסמוך להיווצרות הכתם בכדי להגביר את יעילותו ולהסיר את הכתם באופן מוחלט.

שאלות ותשובות

אופן הפעולה משתנה מסוג כתם אחד למשנהו, אך הדרך הכללית הטובה ביותר היא באמצעות חומר ניקוי ייעודי להסרת אותו סוג כתם. בין החומרים שיאפשרו לכם להתמודד עם סוגי הכתמים הנפוצים תמצאו את אידיאל ו-KH-7 סופר מסיר כתמים.
ודאי שיש, אידיאל מסיר כתמים ייעודיים הוא חומר ניקוי חדשני המיועד להסרת כתמי זיעה, איפור, דיאודורנט ועוד. החומר אינו פוגע בצבעי הבד המקוריים ונחשב למוצר חובה בכל בית. יעקבי – כל מוצר בול – כבר מעל 65 שנה. מוזמנים לשאול ולהתייעץ גם בחנויות הקרובות אליכם.
מסיר כתמים אידיאל הוא חומר ייחודי להסרת כתמים קשים. המוצר בעל ראש מסאז' כדורי המחדיר את החומר פנימה בתנועה סיבובית. כך החומר נכנס אל תוך סיבי הבד ומסיר את הכתם ביסודית.
הורים, ודאי תשמחו לדעת שניתן להסיר באופן מוחלט את הכתמים הקשים מבגדי הילדים. אידיאל הוא מוצר חובה להסרת כתמים ייעודיים – חומר ניקוי חדשני המיועד להסרת כתמי דשא, פירות, שוקולד ועוד. חומר ניקוי נוסף להסרת כתמים קשים הוא KH-7. זהו מרסס מרוכז ללא אקונומיקה לטיפול לפני הכביסה, המאפשר הסרה מוחלטת של כתמים קשים כמו דם, שוקולד, שמן ועוד.
במקרים של כתמי יין וכתמים נוספים כמו רוטב, תה וקפה מומלץ גם כן להשתמש ב-IDEAL – חומר ניקוי ייחודי בעל יעילות מקסימלית. נזכיר, יש להחדיר את החומר אל תוך סיבי הבד באמצעות הראש הכדורי המיוחד, כך החומר חודר פנימה ומסלק את הכתם ביעילות.

מוצרים שיכולים לעניין אותך

פגמט - ספריי לכיסוי כתמים קשים
79.00
39.90
אידאל - מסיר כתמים ייעודיים - ירוק
27.90
27.90
19.90

אזור בבית שתרצו לחדש

איזה אזור בבית תרצו לחדש?

חומר מועדף

חומר מועדף

יוצר

יוצר DIY

קטגוריות מוצרים

עכשיו זה בול הזמן

להצטרף

הירשמו למועדון החברים שלנו
וקבלו מאיתנו 10% הנחה לרכישה הראשונה באתר!

סל הקניות
בעוד 249.00 תקבלו משלוח בחינם 🚚
הסל שלך ריק.

בטוחים שיש לנו מוצר בול!

דילוג לתוכן