משלוח חינם בקנייה מעל ₪249
Cart 0 0.00
Cart 0 0.00

ניקוי חלונות וזכוכית – כך בוחרים חומרי ניקוי

ניקוי זכוכית וחלונות (shutterstock)

זכוכית קל לנקות, אבל גם ניקוי זכוכית יכול להתבצע ברמות שונות ולהפיק תוצאות שונות. כתמי האבק, ואולי גם הבוץ, שאתם רואים על חלונות הבית ושהניעו אתכם מלכתחילה לנקות את החלונות הם דווקא הכתמים הקלים ביותר לניקוי. במקרה זה גם ניקוי החלון ללא חומר ניקוי יעשה את העבודה.

יחד עם זאת, על הזכוכית ישנן שכבות לכלוך נוספות שאותן אתם קשה יותר לראות בעין, אבל משפיעות מאוד על שקיפות הזכוכית ויוצרות מראה לא אחיד ומעורפל. שכבות אלה כוללות ערפיח, אדי שמן בישול ואבנית שמצטברים על הזכוכית ופוגעים ברמת הברק והשקיפות שלה.

בכדי להשיג את הניקיון האולטימטיבי לחלונות הבית, ולבטח למראות בחדר האמבטיה ולזכוכית המקלחון, אתם רוצים ליישם חומר לניקוי זכוכית כמרכיב מפתח בתהליך הניקוי. לפניכם מדריך ניקוי חלונות מבית יעקבי – כל מוצר בול – למעלה מ-65 שנה.

מדוע חשוב להיעזר בחומר ניקוי כאשר מנקים חלונות ומשטחי זכוכית?

התוצאה המתבקשת של כל תהליך ניקוי חלונות וזכוכית בכלל, היא זכוכית נקייה, שקופה במאה אחוז ומבריקה במאה אחוז. כדי לקבל את התוצאה הזאת, יהיה עליכם להתגבר על שורה של סוגי לכלוך ובכלל זה: אבק, כתמי בוץ, שכבות של אדי שמן בישול, כתמים של חומרים כימיים למיניהם, שכבות של ערפיח מהרחוב וכן שכבות של אבנית.

בשטיפה של החלון עם מים, תוכלו בהחלט לשפר את המראה של החלון, אבל החלון שלכם עדיין יהיה רחוק מלהיקרא נקי. חומר לניקוי זכוכית הוא חומר שמכיל את התרכובת הכימית הנדרשת בכדי להמיס את כל רכיבי הלכלוך אותם פירטנו לעיל ולהבטיח שגם לא יישארו סימני מריחה על החלון בסיום העבודה.

איכותו של חומר ניקוי לזכוכית נמדד ביכולתו להמיס את כל שכבות הלכלוך הזאת במהירות ובקלות הרבות ביותר, ועל אף שישנם חומרי ניקוי רבים, לא כולם מספקים את אותה תוצאה ואותה יעילות במשימה זו.

צפו בקטלוג חומרי ניקוי חלונות ושמשות >>

לניקוי חלונות על לקבלת שקיפות

אסטוניש מרסס מבריק שמשות –  מוצר ייחודי על בסיס חומץ. מנקה זכוכית ללא מאמץ. מתייבש במהירות ואינו משאיר סימני הברקה. אין לו ריח של חומץ. החומץ גם מגן על החלונות מהצטברות קרח בחורף. בזכות החומץ, אסטוניש לניקוי חלונות מעולה לניקוי חלונות שהתכסו במלח בבתים הסמוכים לים.

לניקוי שוטף

הפי לניקוי שמשות ומראות – נוסחה ייחודית ועדינה עם ניחוח נעים. מתאים לניקוי והברקת שמשות ומראות. מתאים לכל סוגי הזכוכית.

לניקוי זכוכית המקלחון וגם מאבנית

דורגול מרסס לניקוי זכוכית המקלחון – קצף פעיל ש"מתלבש" על האבנית. מסיר אבנית ולכלוך בקלילות, מנקה את זכוכית המקלחון ביסודיות. בעל אפקט ייחודי של אימפרגנציה- דוחה כתמי מים וסבון.

למניעת הצטברות אבנית לאחר ניקיון

אסטוניש שומר ברק למקלחון הפי למקלחון – מחליק מים מזכוכית המקלחון. לשימוש יום יומי. גורם למים ולסבון לא להצטבר לכדי אבנית ובכך, משאיר את זכוכית המקלחון נקיה ומבריקה לאורך זמן ללא צורך בניקוי אינטנסיבי קבוע.

באתר האינטרנט שלנו תוכלו למצוא את המגוון הגדול ביותר בישראל של חומרי ניקוי לכל סוגי המשטחים והחפצים, ובין השאר גם חומר לניקוי זכוכית שיביא לכם את התוצאה המבריקה שאתם רוצים. אנו מזמינים אתכם ליצור קשר עם המומחים שלנו בכל שאלה באתר או בטלפון 8721*.

עשה זאת בעצמך, זה פשוט – יעקבי. כל מוצר בול!

שאלות ותשובות

תשובה11
תשובה22

מוצרים שיכולים לעניין אותך

29.90
15.90
15.90
הפי - מרסס דוחה אבנית למקלחון
24.90

אזור בבית שתרצו לחדש

איזה אזור בבית תרצו לחדש?

חומר מועדף

חומר מועדף

יוצר

יוצר DIY

קטגוריות מוצרים

עכשיו זה בול הזמן

להצטרף

הירשמו למועדון החברים שלנו
וקבלו מאיתנו 10% הנחה לרכישה הראשונה באתר!

סל הקניות
בעוד 249.00 תקבלו משלוח בחינם 🚚
הסל שלך ריק.

בטוחים שיש לנו מוצר בול!

דילוג לתוכן