משלוח חינם בקנייה מעל ₪249
Cart 0 0.00
Cart 0 0.00

איך בוחרים את הצבע המתאים לחידוש העץ?

לעתים מתחשק לנו לגוון ולתת לרהיט או לחפץ ישן מעץ מראה חדש ומרענן. צביעת רהיטים מעץ יכולה להיעשות במספר דרכים, בהתאם לסוג הגימור שברצונכם לקבל בתהליך יחסית פשוט ומהנה:

1. צביעה בצבע אטום לעץ

ראשית כול, שייפו בעדינות (חספסו קלות) את כל שטח הרהיט. לאחר מכן נקו אותו מאבק באמצעות מטלית לחה ויבשו אותו. כעת השתמשו ביסוד פגפרים על מנת להבטיח שהצבע החדש יתחבר היטב לעץ ולקבלת מראה חלק וללא טקסטורות. לבסוף, צבעו את העץ בשתי שכבות של הידרו אמאייל (או הידרו אמאייל ספריי), צבע לעץ לא רעיל על בסיס מים, בעל תקן לצביעת צעצועי ילדים, בגוון שבחרתם.

2. צביעה בצבע חצי שקוף או בלכה, רהיט שכבר היה צבוע

תחילה, שייפו את כל הרהיט עד לקבלת מראה אחיד ונטול כתמים של העץ (ניתן להיעזר לשם כך במסיר צבע אקולוגי). לאחר מכן נקו את המשטח מאבק באמצעות מטלית לחה והמתינו עד להיותו יבש לחלוטין.

כעת בחרו באפשרות המועדפת עליכם:

צביעה בצבע חצי שקוף עם גוון

צביעה בצבע חצי שקוף עם גוון – על מנת לשמור על הגוון הקיים של הרהיט או לחלופין להכהות אותו (שימו לב כי לא ניתן לצבוע משטח כהה בצבע בהיר יותר) ולספק לו הגנה בפני מזג האוויר לצד שמירה על הטקסטורות הטבעיות שלו, השתמשו בהידרו לזור, צבע לעץ חצי שקוף. מדובר בצבע לא רעיל, על בסיס מים, בעל תקן לצביעת צעצועי ילדים. לחלופין תוכלו להשתמש בלזור 2000, צבע שקוף, אך על בסיס טרפנטין. שימו לב שכל שכבה נוספת שתצבעו תכהה את הגוון הסופי.

צביעה בלכה שקופה חדשה

על מנת לשמור על המראה והגוון הטבעי של העץ, ״להחיות אותו״ ולהגן עליו לאורך זמן משריטות ולמנוע חדירת נוזלים, צבעו את העץ בלכה שבחרתם: הידרו קליר לכה קשה כיהלום (למשטחי עבודה יש לצבוע לפחות שלוש שכבות) המיועדת לשימוש פנימי בלבד, מתייבשת במהירות, שקופה לחלוטין ואינה מצהיבה, ומגיעה בגימור מט, מט-משי או מבריק; או ביאכט ורניש, לכה גמישה על בסיס טרפנטין לשימוש פנימי וחיצוני, בעלת גימור מט-משי או מבריק.

מוצרים שיכולים לעניין אותך

מסיר צבע אקולוגי בהברשה
89.00
החלפות למיני רולר הידרו
35.00
רולר הידרו+החלפה
20.00
35.00

אזור בבית שתרצו לחדש

איזה אזור בבית תרצו לחדש?

חומר מועדף

חומר מועדף

יוצר

יוצר DIY

קטגוריות מוצרים

עכשיו זה בול הזמן

להצטרף

הירשמו למועדון החברים שלנו
וקבלו מאיתנו 10% הנחה לרכישה הראשונה באתר!

סל הקניות
בעוד 249.00 תקבלו משלוח בחינם 🚚
הסל שלך ריק.

בטוחים שיש לנו מוצר בול!

דילוג לתוכן