משלוח חינם בקנייה מעל ₪249
Cart 0 0.00
Cart 0 0.00

טבליות מדיח מומלצות לניקוי כלי אוכל של ילדים

טבליות מדיח מתוצרת קלרו. מושלם למדיח.

עצרו לרגע אחד וחשבו על הפעולה הפשוטה הבאה: לקחתם את צלחות הפלסטיק והכוסות של הילדים, פירקתם את המכסה והפטמות של בקבוקי התינוקות והכנסתם למדיח. ולמה? כי רציתם להשיג ניקיון יסודי לקטנטנים שלכם.

האם אי פעם חשבתם על החומר איתו אתם מנקים? מה הוא מכיל ולאן בסוף זה מגיע? כשזה קשור בניקיון של כלי האוכל והשתייה של ילדינו, אי אפשר להתפשר ונרצה לעשות שימוש בחומר ניקוי הבטוח ביותר לשימוש, כזה שלא מכיל חומרים מסוכנים.

קבלו את החידושים הבריאים והיעילים בתחום טבליות למדיח

מדוע חשוב להבין מה הטבליות מכילות

בהבדל מניקיון של כל משטח בבית שבו אנו בוחנים מוצר על פי יכולת הניקוי שלו למראית עין או הריח, כשמדובר בטבליות למדיח, הנושא מורכב הרבה יותר מאחר והניקיון הוא של כלי אוכל ושתייה בהם הילדים שלנו משתמשים.

אז כמו בחומרי ניקוי ממשטחים רגילים, עד היום גם בתחום המדיח עוצמת הניקיון הייתה מבוססת על יכולת החומרים הפעילים שבתוך הטבליה.

במה השתמשנו עד היום?

יצרנים רבים בוחרים להשתמש בחומרים פעילים לקבלת תוצאות ניקיון טובות יותר, חומרים כגון: שמן דקל, פוספטים וכלור הנחשבים ללא בריאים.

בעשור האחרון, בעקבות המודעות ההולכת וגוברת לנושא הבריאות, ניסו מספר חברות בעולם לפתח מוצר חדשני, שבראש ובראשונה מביא לתוצאות ניקיון מצוינות, אך ללא החומרים החריפים!

המנצחת בחדשנות בריאותית

בתחום המדיח, claro היא בהחלט דוגמא יוצאת דופן לחשיבה חדשנית המבוססת בראש ובראשונה על הבחירה הנכונה של חומרי הגלם המצויים בטבלייה. claro שמגיעה מאוסטריה היא חברה שכל עולמה הוא ייצור חומרי ניקוי למדיח בדגש על הבריאות ושמירה על איכות הסביבה.

בשנת 2008 פיתחה לראשונה claro נוסחה חדשנית פורצת דרך המשיגה ניקיון מושלם ללא חומרים מסוכנים לאדם כגון: פוספטים, שמן דקל וכלור. claro החליפה את כל החומרים החריפים באנזימים ביולוגיים שעושים את פעולת הניקיון באופן יעיל פי כמה מניקיון עם חומרים כימים.

האם הטבע מנקה טוב יותר? חד משמעית כן!

ב-23 באוקטובר, 2019, ערך מכון הצרכנות הגרמני Stiftung Warentest (מכון צרכנות נחשב באירופה העורך השוואות במגוון רחב של סחורות ושירותים באופן בלתי תלוי ונטרלי) בדיקה בה בחן את 12 יצרני הטבליות למדיח המובילים באירופה כגון: finish ו- somat.

החברות המובילות נבדקו על פי קריטריונים של: ניקיון, מניעת הצטברות לכלוך, שמירה על הכלים ואיכות הסביבה. מבדיקת המעבדה, במקום ה-1 במבחן התוצאה זכתה claro ועל פי כך קבע המכון: claroטבליות המדיח הטובות ביותר באירופה!

המלצה שלנו, טבליות למדיח קלארו. ניקיון עוצמתי תוך שמירה על בריאות המשפחה והסביבה.

מוצרים שיכולים לעניין אותך

9.90
34.90
Claro קלרו- נוזל הברקה למדיח
17.90
Claro קלרו- פרמידת מלח למדיח
17.90
Claro קלרו - טבליות למדיח ללא פוספטים
79.90

אזור בבית שתרצו לחדש

איזה אזור בבית תרצו לחדש?

חומר מועדף

חומר מועדף

יוצר

יוצר DIY

קטגוריות מוצרים

לקוחות יקרים

לתשומת ליבכם
האתר פתוח לרכישה, אך עקב עומס בחברת השליחויות
לא נוכל להתחייב לאספקת הזמנות לפני ערב החג
(אנחנו נעשה כל מאמץ אפשרי!)
עמכם הסליחה🙏

עכשיו זה בול הזמן

להצטרף

הירשמו למועדון החברים שלנו
וקבלו מאיתנו 10% הנחה לרכישה הראשונה באתר!

סל הקניות
בעוד 249.00 תקבלו משלוח בחינם 🚚
הסל שלך ריק.

בטוחים שיש לנו מוצר בול!

דילוג לתוכן