משלוח חינם בקנייה מעל ₪249
Cart 0 0.00
Cart 0 0.00

טבליות מומלצות למדיח – איך נבחר טבליות מתאימות?

טבליות מומלצות למדיח, כך תבחרו נכון (shutterstock)

כשאתם מחפשים טבליות למדיח, חשוב לעשות מחקר מקיף, שיאפשר לאתר את הטבליות המתאימות – הן עבור הכלים והן עבור המדיח עצמו.

יעקבי משווקת את הטבליות הטובות ביותר באירופה, תוצרת המותג Claro – ניקיון מושלם עם חומרים ידידותיים. טבליה המתפרקת עם העטיפה, חומר פעיל המשפיע גם על כתמי קפה ותה, נקודת התורפה בכל מדיח.

הטבליות של קלרו מנקות ביעילות את כלי האוכל משומנים קשים, תוך כדי שימוש באנזימים ביולוגיים חזקים המחליפים חומרים כימיים כגון כלור ופוספטים.

פיתוח מתקדם לטבליות רבות עוצמה

עד השנים האחרונות, התמקדו יצרני טבליות למדיח, מהמותגים המובילים בעולם, בפיתוח טבליות רבות עוצמה שיבטיחו ניקיון מושלם של כלי האוכל שלנו והן אכן הצליחו בכך.

עם זאת, כאשר בוחנים ממה עשויות אותן טבליות – זה כבר נראה הרבה פחות נוצץ. שימוש במגוון פוספטים מזיקים, כלור, שמן דקלים. כל אלה כאמור חומרים מזיקים ואף מסוכנים, אשר מהווים מרכיבי מפתח ברובן המכריע של הטבליות בהן נעשה כיום שימוש.

חומרים אלה נדבקים בדפנות המדיח ומתקבעים עליהן בריכוזים גבוהים, מה שעשוי לכאורה להגביר בסופו של דבר את רמת התחלואה בבית. בתוך כל בליל האפשרויות הללו, חברת קלרו האוסטרית הצליחה בפעם הראשונה, לייצר טבליות למדיח המבוססות על שימוש באנזימים ביולוגיים לפירוק לכלוך אורגני.

Claro מציעה כיום פתרון טבעי לחלוטין, בטוח לשימוש וכזה שגם יוציא את כל הכלים שלכם נוצצים ברמת שקיפות גבוה במיוחד.

טבליות מומלצות למדיח. קלרו

ניקיון מקיף ואיכותי למדיח ולכלי האוכל שלכם – קלרו

מרגע שפיתחה את הפתרון הטבעי והעוצמתי שלה, הרחיבה קלרו את הפתרון לניקיון הכלים בבית ללא חומרים רעילים עם טבליות למדיח באריזות שונות של, 15 יחידות, 30, 50 או 80 יחידות.

במקביל, פיתחה החברה חומר ניקוי חדשני למדיח, שמבריק את הכלים ומאיץ את תהליך הייבוש שלהם.

גם המלח למדיח מבית קלרו מיוצר אף הוא בטכנולוגיה חדישה ומבוסס על מלח מהרי האלפים, כן כן, מהאלפים. מלח טהור שלא מותיר שיירים בדומה למוצרים המבוססים על מלח ים או סלעים.

סט הניקיון למדיח של קלרו מבטיח לכם מענה ללכלוך הקשה ביותר, לרבות סילוק שומנים, סילוק אוכל שהתייבש על הכלים וסילוק כתמי תבלינים.

על כן, לפני שאתם ממהרים לרכוש טבליות מומלצות למדיח, כדאי לנסות תחילה את הפתרון החדשני של קלארו – ליהנות מהניקיון והברק הטובים ביותר לכלים שלכם ובאותה הזדמנות גם ליהנות מהתחושה של שימוש בחומרים ידידותיים לסביבה ולבריאות המשפחה.

מוצרים שיכולים לעניין אותך

Claro קלרו- פרמידת מלח למדיח
17.90
Claro קלרו- נוזל הברקה למדיח
17.90

אזור בבית שתרצו לחדש

איזה אזור בבית תרצו לחדש?

חומר מועדף

חומר מועדף

יוצר

יוצר DIY

קטגוריות מוצרים

עכשיו זה בול הזמן

להצטרף

הירשמו למועדון החברים שלנו
וקבלו מאיתנו 10% הנחה לרכישה הראשונה באתר!

סל הקניות
בעוד 249.00 תקבלו משלוח בחינם 🚚
הסל שלך ריק.

בטוחים שיש לנו מוצר בול!

דילוג לתוכן