משלוח חינם בקנייה מעל ₪249
Cart 0 0.00
Cart 0 0.00

חידוש חדר אמבטיה – כך תעשו זאת בעצמכם

שיפוץ חדר אמבטיה (pixabay)

אין דבר מרגיע יותר מאשר להיכנס למקלחת קיצית מרעננת או לעשות אמבטיה חורפית חמה ומפנקת, לאחר יום עבודה מפרך או אחרי שהשכבנו את הילדים לישון. חדר האמבטיה הוא אחד החדרים החשובים ביותר בבית, ועליו להיות מרחב ביתי, חמים, נעים ואסתטי המשרה אווירה של נינוחות, ניקיון ושלווה על כל בני הבית.

אך מה קורה כאשר חדר האמבטיה זקוק לשיפוץ? האם חידוש אמבטיה או כיור, תיקון לציפוי האמבטיה הם בהכרח מטלות מורכבות המחייבות אתכם לפנות לאיש מקצוע? אז זהו, שממש לא!

לאחר קריאת מאמר זה תדעו כיצד לשפץ את חדר האמבטיה באופן מקצועי, איכותי ובטוח, לגמרי בעצמכם. כל שעליכם לעשות הוא למלא אחר ההנחיות המפורטות שלנו בכל אחד מהשלבים. מוכנים? מצוין. בואו ניגש לעבודה.

צביעת חדר האמבטיה

הכינו את השטח לצביעה

אם ישנם חורים בקיר או שהוא התחיל להתקלף, קלפו את סביבת החור או הסדק באמצעות שפכטל עד שתגיעו לבסיס חזק שאינו מתקלף. בשלב זה צבעו את הקיר בחומר מקשר הנקרא סופר-פגה.

צבעי יסוד מסוג זה נחוצים על מנת לחזק את הקיר וליצור תשתית יציבה ודביקה לקראת איטומו. המתינו בסבלנות עד שהחומר יתייבש- ואל תתפתו לקיצורי דרך!

רק לאחר שהשכבה שמרחתם התייבשה, תוכלו לגשת לשלב הבא ולמלא את החורים בעזרת פרופילה חיצוני, חומר מילוי העמיד בפני רטיבות ולחות. לאחר מילוי החורים, שייפו את הקיר קלות עד לקבלת משטח אחיד, ונקו את הקיר מאבק. עכשיו חדר האמבטיה מוכן לקראת הצביעה עצמה.

כשאין עובש בחדר האמבטיה

צבעו את תקרת וקירות החדר בסופר סיד, שיאפשר לחדר האמבטיה לנשום. על מנת למנוע התפתחות עובש עתידית, אנו ממליצים להוסיף לסיד תוסף נגד עובש לצבע.

כשיש עובש חוזר בחדר האמבטיה

את העובש הקיים הסירו באמצעות מלרוד – משמיד עובש לפני תחילת הצביעה.

אם גם לאחר מכן הקיר לא חזר לגוון המקורי שלו, ויש כתם שאינו בר ניקוי, צבעו את האזור הבעייתי בדורבוסם – צבע מיוחד לטיפול בבעיית קירות רטובים בתוך הבית, שיעלים את העובש שנותר וימנע את חזרתו.

כעת, לאחר שחדר האמבט נקי מעובש, צבעו את אזורי המילוי או הסיד בחומר המקשר סופר-פגה, על מנת שהצבע שתשתמשו בו בהמשך ייתפס בהם כיאות. כעת הכול מוכן לצביעה עצמה!

צבעו את תקרת וקירות החדר בשתי שכבות של צבע יסוד / סיד בשילוב תוסף נגד עובש וטחב. כדי לשמור על האפקטיביות של הצבע המיוחד, הקפידו לא לצבוע עליו בשום צבע אחר.

טיפול בכתמי חלודה באמבט

לטיפןל בכתמי חלודה באמבט נשתמש במסיר כתמי חלודה – IRON OUT, חומר מיוחד להסרת כתמי חלודה. כל שעליכם לעשות הוא לרסס את השטח הנגוע בחלודה, להשאיר את החומר למשך שלושים שניות ולשטוף את החומר מיד באופן יסודי. לכתמים קשים, חיזרו על הפעולה שנית או היעזרו במברשת קרצוף. יש להקפיד ולקרוא את ההוראות לפני השימוש במוצר.

תיקוני רובה בחדר האמבטיה

על מנת לחדש את הרובה בחדר האמבט, הסירו את החלקים המתפוררים באמצעות חורץ רובה, סכין יפנית או שפכטל נירוסטה ולאחר מכן מלאו את החורים והסדקים ברובה המקצועית פוליגרוט, בגוון המתאים לגוון הרובה שיש לכם כיום.

חידוש והחלפת הסיליקון בחדר האמבטיה

צעד מתבקש בכל תהליך של חידוש חדר אמבטיה הוא החלפה של הסיליקון. מומלץ להשתמש ב-FIX ALL 707, חומר חזק ועמיד מאוד, גם בפני עובש, המתאים להדבקה וכמו כן לאיטום ומגיע בגוון לבן ושקוף. ניתן גם להשתמש בסיליקון מיוחד של סטופ עובש.

במקרה שמסביב למשטח יש סיליקון קיים, יש להסיר בעזרת סכין יפנית את מרב הסיליקון היבש, ולהשתמש במסיר סיליקון להסרת השאריות. לאחר שהסרתם את החומרים הישנים, נקו את המשטח ויבשו אותו היטב. לאחר מכן איטמו את המשטח באופן מדויק ומקצועי באמצעות ״שפכטל לסיליקון״, המיועד לשימוש רב פעמי.

ועכשיו – הגיע הזמן לנוח!

לאחר העבודה המעולה שעשיתם, הגיע הזמן להתרווח וליהנות מחדר אמבטיה משופץ, נוצץ, רענן, מושקע ויפהפה. הודות לכך שלא חששתם לשדרג את חדר האמבטיה שלכם בשיטת “עשה זאת בעצמך”, יוכלו כל בני המשפחה להירגע בסוף היום עם אמבט, קרמיקה, קירות ותקרה מצוחצחים ומבריקים הנראים כמו חדשים. זה אחד היתרונות הגדולים בלשפץ את הבית בעצמכם.

מוצרים שיכולים לעניין אותך

IRON OUT - איירון אאוט
34.90
35.00

אזור בבית שתרצו לחדש

איזה אזור בבית תרצו לחדש?

חומר מועדף

חומר מועדף

יוצר

יוצר DIY

קטגוריות מוצרים

עכשיו זה בול הזמן

להצטרף

הירשמו למועדון החברים שלנו
וקבלו מאיתנו 10% הנחה לרכישה הראשונה באתר!

סל הקניות
בעוד 249.00 תקבלו משלוח בחינם 🚚
הסל שלך ריק.

בטוחים שיש לנו מוצר בול!

דילוג לתוכן