משלוח חינם בקנייה מעל ₪249
Cart 0 0.00
Cart 0 0.00

איך לשטוף רצפה – כך מנקים בקלות את כל סוגי הרצפות

איך לשטוף רצפה בצורה נכונה (shutterstock)

מגוון סוגי רצפות, פתרון אחד!

כשאנו רוצים לנקות סוגי רצפות שונים, נדרש בדרך כלל למספר מוצרים עבור כל סוג ריצפה. האתגר נעשה קשה אפילו יותר בדירה המודרנית, שבה אנו מוצאים לאחרונה סוגי ריצוף שונים ומיוחדים, כגון גרניט פורצלן בחדרי האמבט והמטבח ופרקט בחדרי השינה.

האם נגזר עלינו להשקיע זמן ומאמץ רבים בקרצוף אינסופי של סוגי הרצפות השונים אם ברצוננו להעניק לביתנו מראה נוצץ ומלוטש “של פעם” – כמו בימים שבהם הניקיון היה מושלם? אז זהו, שלא!

הסוד לניקיון קל, יעיל ומופלא של כל סוגי הרצפות כולל שלוש מלים בלבד – ג’ל דה לין.

ג'ל דה לין – כשהניקיון הופך לקסם

ג’ל דה לין – התכשיר המוביל בבלגיה ובצרפת לשטיפת רצפות, המבוסס כולו על פשתן טבעי לפי נוסחה ייחודית משנת 1930, הוא לא פחות מקסם. מדובר במוצר איכותי, רב עוצמה וידידותי לסביבה המסוגל לנקות ביסודיות, בשטיפה אחת בלבד, את כל סוגי המשטחים בבית – ולהעניק להם ברק והזנה.

סבון מרוכז זה מומלץ ובטוח לכל סוגי הריצוף – אריחי רצפה רגילים, שיש, גרניט פורצלן, קרמיקה, חרסינה, פרקט, עץ טבעי, אבן טבעית, לינולאום, טרקוטה ועוד. הוא מתייבש במהירות, לא מותיר סימנים, מזין את הרצפה ומעניק לה מראה בריא ויפהפה, הודות לכך שהוא מבוסס על חומרים טבעיים בלבד.

מעבר לאיכותו – שאין לה מתחרים – מדובר בחומר יעיל ואפקטיבי במיוחד, סמיך כמו דבש – וכל טיפה, זהב. לכן פקק אחד בלבד מהמוצר, מהול בחצי דלי מים (רצוי חמים) מספיק כדי לנקות את הרצפה באופן מושלם ולהביא לתוצאות מדהימות. רק הביטו במים שבדלי לאחר שטיפה אחת, שיהפכו לשחורים לחלוטין, ותבינו באיזו מהירות ג’ל דה לין מסיר מהרצפה את כל הלכלוך!

הסיפור מאחורי ג'ל דה לין

מתברר שבסופו של דבר, הטבע מייצר לנו את הטוב ביותר. גילינו לאחרונה, שהשמן המופק מקנאביס הוא התרופה הכי חזקה שמעניק הטבע. גילינו כבר שהשמן המופק מהזית, הוא המרכיב הבריא ביותר שנמצא באין ספור מוצרים.

ולידיעתכם, השמן המופק מפשתן, התגלה כבר לפני כ 100 שנה כבעל סגולות ניקוי שאין דומים לו. בשנת 1930 גילתה משפחת וונדהפוט מבלגיה כיצד להפיק מצמח הפשתן את שמן הפשתן וממנו יצרה סבון מרוכז ששומר על כל הסגולות הנפלאות המעניקות ניקיון יסודי, ברק, הזנה והגנה למשטחי הבית.

מאז ועד היום, מסורת הייצור נשמרה ועברה מדור לדור במפעל המשפחתי וגם כיום מייצרים את סבון הפשתן בדיוק באותו אופן כמו פעם! בתהליך מורכב השומר על כל התכונות הטבעיות של הפשתן ומעניק לסבון את הגוון המוזהב המיוחד והעשיר, יחד עם מגע קטיפתי וניחוח טבעי ומרענן.

המוצר מוכר ואהוב שנים רבות ומצוי כמעט בכל בית בכל הארצות הדוברות צרפתית : צרפת, בלגיה, מרוקו, אלג’יריה ועוד…

חברת יעקבי גאה להביא לישראל את המוצר היחיד במינו בעל המרכיבים הטבעיים יוצאי דופן בעולם התעשייתי של היום.

אז איך לשטוף רצפה? מתחילים כמובן מהג’ל שלנו – המוצר הטוב ביותר לרצפות שלכם, מנקה ביסודיות, מזין, דוחה לכלוך, בעל גימור מושלם והגנה על הרצפה. הסבון עדין לידיים ובעל מגע קטיפתי בזמן השטיפה. כיוון שהחומר מרוכז מאוד, פקק אחד מספיק לחצי דלי מים.

אידאלי לכל סוגי הריצוף – אריחי ריצפה, שיש, גרניט פורצלן, קרמיקה, חרסינה, פרקט טבעי וסינטטי, עץ טבעי, לינולאום, טרקוטה ועוד ועוד.

לאחר השטיפה, הרצפה מתייבשת במהירות, ללא סימני שטיפה ועם ניחוח מרענן במיוחד.

טיפים נוספים:

  • הסבון נותן תוצאות טובות יותר במי ברז פושרים עד חמים.
  • מכיוון שהסבון מרוכז מאוד, אין צורך להשתמש ביותר מפקק לחצי דלי מים.
  • תופתעו לגלות שמלבד התוצאות הנפלאות על הרצפות, ג’ל דה לין יעיל ומפתיע בניקוי של אין ספור משטחים בבית.
  • הוא מתאים לכל משטח רחיץ ומסיר אפילו שומנים ולכלוך קשה, דביק ומצטבר ויחד עם זאת שומר על הברק של המשטח.

כיצד תנקו כל רצפה ללא מאמץ?

הגיע הזמן לענות על השאלה – איך לשטוף רצפה? ובכן זה פשוט – הוסיפו פקק אחד מהחומר לחצי דלי של מים פושרים עד חמים (לקבלת תוצאות מיטביות), שטפו את הריצפה, הניחו למשטח להתייבש (החומר מתייבש במהירות) – והתבוננו בגאווה ברצפה היפהפייה, המבריקה והמושלמת שלכם. שיחקתם אותה, ובגדול! וכן – זה עד כדי כך פשוט.

מוצרים שיכולים לעניין אותך

ג'ל דה לין - לרצפות
19.90

אזור בבית שתרצו לחדש

איזה אזור בבית תרצו לחדש?

חומר מועדף

חומר מועדף

יוצר

יוצר DIY

קטגוריות מוצרים

עכשיו זה בול הזמן

להצטרף

הירשמו למועדון החברים שלנו
וקבלו מאיתנו 10% הנחה לרכישה הראשונה באתר!

סל הקניות
בעוד 249.00 תקבלו משלוח בחינם 🚚
הסל שלך ריק.

בטוחים שיש לנו מוצר בול!

דילוג לתוכן