משלוח חינם בקנייה מעל ₪249
Cart 0 0.00
Cart 0 0.00

הסרת אבנית ברחבי הבית – מדריך לטיפול ביתי

המים הקשים בישראל הופכים את האבנית לאחד מהמפגעים הנפוצים בסביבה הביתית. מדובר בתופעה אשר נותנת את אותותיה ופוגעת כמעט בכל אזור בבית, ממכשירי החשמל – מכונת הכביסה והמייבש ועד המשטחים, החלונות והכלים הסניטריים – המקלחון, הכיורים והברזים בבית.

אך אם בעבר היה מדובר במשימה קשה ומורכבת, כיום תוכלו למצוא מגוון רחב של חומרי ניקוי ייעודיים, שיאפשרו לכם לטפל בקלות בהצטברות אבן בכל אזור בבית.

השימוש בחומרים אלה נחשב לאפקטיבי במיוחד ואם תאמצו את השימוש בהם לאורך זמן תוכלו ליהנות ממראה נקי ומלא ברק בחדר הרחצה, השירותים והמטבח לצד חלונות ומשטחים נוצצים. הנה החומרים המומלצים לטיפול באבנית בבית.

צפו בקטלוג מסירי האבנית של יעקבי >>

דורגול מרסס להסרת אבנית במקלחון

אחת ממלאכות הבית הקשות והמורכבות ביותר הינה ללא ספק הברקה והסרה של אבנית ממקלחון האמבטיה. מדובר באזור הנמצא במגע ישיר עם מים לעיתים תכופות וכפועל יוצא מצטברת עליו שכבת אבנית הפוגעת במראה ובחיוניות שלו.

הדרך הטובה ביותר להימנע מהיווצרות האבנית היא על ידי שמירה של שגרת ניקיון שוטפת בחדר הרחצה, אשר כוללת שימוש אחת לשבוע בחומר ניקוי ייעודי להסרת אבנית. דורגול מרסס להסרת אבנית במקלחון פועל באופן מידי ונחשב לאפקטיבי במיוחד בהסרת אבנית.

החומר נחשב ליעיל במיוחד לניקוי ברזים, ראשי מקלחת, אריחי חרסינה ומקלחונים והוא פועל בצורת קצף אשר ממיס את שכבת האבנית מבלי לפגוע במשטח או באיטום. החומר אינו מתאים לשימוש על זכוכית עם דוגמא בהתזת חול. בכל מקרה אין להשאיר את החומר על המשטח יותר מ- 5 דקות.

דורגול מסיר אבנית לחדר האמבט

חומר ניקוי מקצועי מוביל, המיועד להסרת אבן מאמבטיות וכיורים. החומר נחשב לאפקטיבי במיוחד בהסרה של שכבת אבן קשה אשר מצטברת על מקלחונים, כיורים, ברזים ואמבטיות. השימוש בו יאפשר לכם ליהנות ממראה חדש ונוצץ תוך מניעת התפתחותם של חיידקים ובקטריות בחדר הרחצה. חשוב לדעת: אין להשתמש בחומר על משטחי שיש, אבן טבעית, פלסטיק צבעוני, עץ או משטחים רגישים אחרים.

צפו במוצר וקנו אונליין >>

דורגול ג'ל לניקוי אסלה

בדומה לחדר האמבטיה, גם האסלה נחשבת לכר פורה של הצטברות חיידקים, אשר חלק גדול מהם מתפתח בעקבות אבנית. דורגול ג’ל לניקוי אסלה הינו חומר ניקוי חזק במיוחד לאסלה המתמחה בהסרת שכבת לכלוך ואבנית קשים.

החומר פועל במהירות ומותיר אסלה נוצצת ונקייה, לצד ניחוח נעים במיוחד של פרחי לבנדר. שימוש בחומר כחלק משגרת הניקיון שלכם יאפשר לכם להימנע משימוש בחומרי ניקוי חזקים יותר. שימו לב: החומר מיועד לניקוי אסלות בלבד ואין לערבב אותו עם חומרים נוספים או לעשות בו שימוש אחר. יש להשאיר את מכסה האסלה מורם בעת השימוש בחומר.

צפו במוצר – דורגול ג’ל לניקוי אסלה >>

דורגול לניקוי מכונת הכביסה

הידעתם? מכונת הכביסה שלכם צוברת עם הזמן אבנית אשר עלולה לפגוע בפעילותה התקינה ואף להשביתה לגמרי. הדרך הנכונה לטפל במפגע היא על ידי שימוש בחומר ניקוי ייעודי המאפשר לנקות את מכונת הכביסה מבפנים.

דורגול לניקוי מכונת הכביסה הינו חומר ניקוי ייעודי המאפשר ניקוי פנימי יסודי של מכונת הכביסה. החומר מנקה היטב את תוף המכונה, הצירים, הגומי – אזור בו קיימת הצטברות רבה של לכלוך ולעיתים אף עובש. החומר בעל יכולת נטרול של ריחות רעים לרבות ריח טחב. השימוש בו מותיר את המכונה נקייה ונוצצת והוא מסייע בהארכת חייה ושמירה על תקינותה.

בכדי ליהנות מתוצאות מקסימליות מומלץ לעשות שימוש בתכשיר אחת לתקופה של כחודשיים, כך שתוכלו להיות בטוחים שלא הצטברה שוב שכבת אבן בתוך חלקי המכונה הפנימיים.

עצות זהב לניקוי אבנית ברחבי הבית

1. אל תזניחו! ככל שתחכו עם ניקוי האבנית כך היא תצטבר לכדי שכבה עבה וקשה יותר להסרה. נסו להקפיד על ניקוי שבועי של הכיורים, האסלות, הברזים, המקלחון והאמבטיה, בעזרת חומרי ניקיון ייעודיים, וכך תוכלו לשמור על מראה נקי ומבריק לאורך זמן, מבלי לשפשף וללא הצורך בחומרי ניקוי קשים במיוחד.

2. הימנעו משפשוף! לא משנה כמה קשה שכבת האבן שהצטברה, אל תשפשפו את המשטח בחוזקה. פעולה זו תגרום להיווצרות של שריטות על האבן או הזכוכית.

3. קראו מראש! הקפידו לעקוב אחרי הוראות השימוש של חומרי הניקוי מסירי האבנית. פעלו בדיוק לפי ההוראות, אל תערבבו חומרים שונים והקפידו לא להשאיר את חומר הניקוי מעבר לזמן הנדרש.

4. אם אתם מרגישים שהצטברות האבנית אצלכם בבית הינה גבוהה במיוחד, תוכלו להתקין מסיר אבנית או מפחית אבנית על הברז הראשי בבית וכך לסנן מראש את המים שלכם. פעולה זו תאפשר לכם להפחית באופן משמעותי את כמות האבנית המצטברת בברזים, בכיורים ובאסלות בבית. מומלץ להתייעץ מראש עם מומחה אינסטלציה אשר יוכל להנחות אתכם באופן הטוב ביותר.

תזכורת – הנבחרת המנצחת שלנו

יעקבי משווקת חומרי ניקיון מובחרים ואיכותיים למעלה מ-65 שנה, כאשר כל מוצר – בול! אנו מציעים מגוון מסירי אבנית איכותיים. הצטיידו בחומרים המתאימים, קראו את הוראות השימוש והעניקו לבית שלכם את היחס והטיפול האיכותי ביותר, לשימור אביזרים כגון מקלחון, קומקום ועוד – לאורך זמן. טיפול שחוסך לכם כסף.

קראו עוד: איך לנקות מקלחון?

מוצרים שיכולים לעניין אותך

דורגול פורטה - מסיר אבנית וכתמים מאסלות ומשתנות
34.90
29.90
דורגול - ג'ל לניקוי אסלה
19.90
39.90
28.90
28.90

אזור בבית שתרצו לחדש

איזה אזור בבית תרצו לחדש?

חומר מועדף

חומר מועדף

יוצר

יוצר DIY

קטגוריות מוצרים

עכשיו זה בול הזמן

להצטרף

הירשמו למועדון החברים שלנו
וקבלו מאיתנו 10% הנחה לרכישה הראשונה באתר!

סל הקניות
בעוד 249.00 תקבלו משלוח בחינם 🚚
הסל שלך ריק.

בטוחים שיש לנו מוצר בול!

דילוג לתוכן