משלוח חינם בקנייה מעל ₪249
Cart 0 0.00
Cart 0 0.00

מה עושים כשיש נזילה בגג רעפים

איטום גג רעפים. מה כדאי לדעת (shutterstock)

סובלים מבעיית נזילה בגג רעפים? מבקשים פתרונות יעילים שתוכלו ליישמם באופן עצמאי? בכתבה הבאה תמצאו את המדריך המפורט של המומחים שלנו שיסבירו לכם בדיוק איך לפתור את בעיית הנזילה, וחומר איטום המתאים לפתרון בעיית הנזילה מגג רעפים. בכל שאלה, פנו למומחים שלנו בבועת הצ’ט ונשמח לעמוד לשירותכם!

בעיית נזילה מגגות רעפים

עם בוא החורף, גגות רעפים ישנים סובלים מבעיות נזילה של מי גשמים הנגרמות מסיבות שונות. קודם כל, לכלוך ואבק המצטברים על הגג הופכים עם בוא הגשם נהפכות לעיסות בוציות המקשות על ניקוז המים מגג הרעפים. כמו כן, יתכן ויש בעיות במרזב ובמערכת הניקוז של המים מהגג. עם השנים גג רעפים עלול לסבול מחורים וסדקים המשפיעים על רמת האיטום שלו באופן ניכר ובמקרים אלו ונוספים יש צורך באיטום מחדש של הגג.

חדשות טובות, בעיית נזילה בגג רעפים ניתן לפתור ב-3 שלבים:

שלב 1- ניקוי הגג

טרם התחלת העבודות חשוב לנקות היטב את הגג מלכלוך שיכול להפריע לאיכות האיטום כמו אבק, עלים וצבע, חומרי איטום ובידוד ישנים שמתקלפים.

שלב 2- שכבת יסוד (אם התשתית במצב לא טוב) וטיפול בסדקים

במידה והתשתית טובה ואין בגג סדקים או חורים, ניתן לדלג על שלב זה. במידה והתשתית ישנה ולא ניתנת לטיפול, יש למרוח את הגג שכבת יסוד של פגפיקס ולהמתין לייבושה המלא.

בזמן צביעת היסוד בחנו אם מתגלים בגג סדקים או חורים. במידה וכן, יש לאטום אותם! מרחו שכבה אחת של חומר איטום גומי גג על הסדק והמתינו לייבוש מלא (ניתן גם לסגור עם תחבושת פוליאסטר לפני המריחה של השכבה הנוספת). מרחו שכבה נוספת של גומי גג המתינו לייבוש מלא של האזורים שנאטמו.

שלב 3- מריחת הגג בחומר האיטום גומי גג

אחרי שטופלו בעיות נקודתיות בגג הרעפים, יש להתייחס לגג בכללותו ולמרוח על כולו גומי גג רעפים, בכמות של שני קילו לכל מ”ר. חשוב לציין כי חומר איטום זה מוכן לשימוש ואין לדללו במים או כל חומר אחר.

מדוע גומי גג? איטום מיטבי לגג רעפים

חומר איטום חיצוני על בסיס גומי מבית המותג הבינלאומי MATHYS המתמחה בחיפויי מבנים למעלה מ-150 שנה. חומר ייעודי לאיטום גגות רעפים ואיטום גגות רגילים המאפשר תיקון ואיטום של חורים וסדקים ומונע חדירת לחות ונזילות מהגג. מוריד את חום החדר ב-20%.

מוצרים שיכולים לעניין אותך

אזור בבית שתרצו לחדש

איזה אזור בבית תרצו לחדש?

חומר מועדף

חומר מועדף

יוצר

יוצר DIY

קטגוריות מוצרים

עכשיו זה בול הזמן

להצטרף

הירשמו למועדון החברים שלנו
וקבלו מאיתנו 10% הנחה לרכישה הראשונה באתר!

סל הקניות
בעוד 249.00 תקבלו משלוח בחינם 🚚
הסל שלך ריק.

בטוחים שיש לנו מוצר בול!

דילוג לתוכן