משלוח חינם בקנייה מעל ₪249
Cart 0 0.00
Cart 0 0.00

ניקיון פסח 2024 – מוצרי חובה לניקיון פסח מושלם

חג הפסח כמעט כבר כאן ואיתו הניקיון הגדול והמשמעותי של השנה, אשר מתחיל חודש או אפילו יותר לפני החג וכולל כל אזור ופינה בבית. אז כדי שתגיעו מוכנים ומצוחצחים לניקיון החג הגדול אספנו עבורכם את כל מוצרי החובה לניקיון פסח מושלם. פסח 2022, מתחילים!

החלטתם לנקות את הבית לכבוד פסח? ההמלצה שלנו היא לא להתמודד עם כל חלקי הבית בבת אחת, אחרת תבזבזו זמן ואנרגיה מיותרת. בשלב הראשון חשוב שתחלקו את כל הבית לאזורים – חדר הרחצה, המטבח, אזורי האחסון השונים, חדרי השינה וכו’. חלקו את העבודה מראש כך שתוכלו להקדיש מספיק זמן עבור כל חלק.

מוצרים מנצחים לניקוי מטבח מושלם

כשמדובר בניקיון פסח הגדול, ההמלצה היא להתחיל מהמטבח היות ומדובר באזור הגדול ביותר ברוב המקרים, אשר כולל חלקים ואזורים רבים הדורשים ניקיון וארגון מחדש. הנה כמה מוצרים לניקוי מושלם של סביבת המטבח:

KH-7 סופר קלינר מסיר שומנים

סופר קלינר – מסיר שומנים חזק ועוצמתי, יותר ניקיון, ללא הריחות החריפים! מסיר שומנים קשים כמו גריז ולכלוך מצטבר ואידיאלי לניקוי משטחים, תנורים, כיריים, גריל ומיקרוגל. לא נוסה על בעלי חיים.

KH7 סופר קלינר מסיר שומנים מנצח

ניקוי מדיח הכלים

תופתעו לגלות כמה לכלוך, ריחות רעים ואבנית עלול לצבור במשך הזמן מדיח הכלים שלכם, אם לא תשמרו על שגרת ניקיון ותחזוקה קבועה. מוצרי קלרו למדיח יאפשרו לכם לשמור על המדיח שלכם נקי ומצוחצח כך שתוכלו ליהנות מכלים נקיים ומבריקים לאורך זמן רב.

קלרו מתמחה בייצור טבליות למדיח המאפשרים ניקיון מושלם תוך הגנה הסביבה ושמירה על בריאות המשתמשים. הטבליות מיוצרות ללא שימוש בפוספטים וכלור ונחשבות לטובות ביותר באירופה. המוצרים לא נוסו על בעלי חיים.

קראו עוד: חומרי ניקוי מומלצים למדיח כלים?

Claro  קלרו – טבליות הפלא למדיח

טבליות לניקוי עוצמתי ובריא במיוחד, נעשה מעצמו על ידי אינזימים ביולוגים, מיוצרות ללא שימוש בחומרים מסוכנים וחריפים. הטבליות מתפרקות עם העטיפה בזמן השימוש והינן יעילות במיוחד בניקוי כתמים קשים במיוחד, אשר אינם ניתנים להסרה ללא שפשוף. המוצר פועל לפירוק האבנית, מגן על צבע כלי הפלסטיק, תורם לייבוש מהיר יותר של הכלים. צפו בטבליות הפלא.

Claro קלרו – נוזל הברקה למדיח

נוזל הברקה נוח לשימוש. מיוצר ללא כלור וללא פוספטים, דוחה כתמי מים ואבנית, מכיל רכיבים פעילים המאפשרים ייבוש מהיר יותר ותורם לכלים במראה רענן ומלא ברק. צפו בנוזל ההברקה למדיח.

Claro קלרו – חומר לניקוי המדיח

חומר חדשני לניקוי יסודי למדיח המעניק טיפול 10,000 למדיח הכלים!

מנקה באופן יסודי את שאריות השומן ולכלוך קשה. הנוזל  מסיר אבנית ומשפר את יעילות המדיח לאחר שימוש ממושך, מנקה לכלוך שהצטבר במערכת המדיח, במסנן ובחלקים השונים. צפו בחומר מיוחד לניקוי המדיח.

אסטוניש – מרסס לניקוי עם אקונומיקה

נוזל עוצמתי לניקוי יסודי ורב תכליתי, המאפשר ניקוי וחיטוי של אזור המטבח. החומר מכיל אקונומיקה ומיוצר בנוסחה מיוחדת להשמדת חיידקים.

תורם לסביבת מטבח בריאה, נקייה והיגיינית. אין לרסס על משטחי מתכת, מכשירי חשמל ביתיים, משטחים צבועים או מצופים בלכה, משטחים שרוטים או מחוספסים.

ניקוי רצפה – למראה נקי ומלא ברק

לא משנה כמה תשקיעו בסידור הארונות, ניקוי משטחים, קירות ומה שביניהם, כשהרצפה שלכם נראית מלוכלכת ומוכתמת – כל הבית נראה פחות נקי וזו עובדה. נצלו את ניקיון פסח הגדול בכדי לנקות היטב את המרצפות שלכם בכדי להשיב להם את הברק והניצוץ.

סבון דה מארסיי הינו נוזל מרוכז לשטיפת כל סוגי הרצפות המתמחה בניקוי יסודי. השימוש במוצר מגן על הריצוף ומאפשר ליהנות ממראה בוהק ללא סימנים. סבון דה מארסיי מתאים במיוחד לריצוף גרניט פורצלן, אריחי קרמיקה, קרמיקה מזוגגת, פרקט מצופה לכה ואינו מתאים לריצוף נקבובי.

הוראות שימוש: הוסיפו פקק אחד מנוזל השטיפה אל תוך חצי דלי מים פושרים, נקו את הרצפה באמצעות מטלית והמתינו לייבוש. לפני תחילת כל שימוש יש לנסות את החומר באזור נסתר בכדי לוודא עמידות. יש לנסות במקום נסתר לפני תחילת כל שימוש!

הפתעה בחדר האמבטיה

ומה לגבי אריחי החרסינה במטבח ובחדר הרחצה? האם ידעתם שאתם יכולים לחדש אותם בקלות ולקבל מראה מרשים במיוחד? הכירו את מלרוד – הלבנת המרווחים בין החרסינות – מוצר ייחודי ללא ריח לוואי וללא נזילות, המתאים לאריחי חרסינה, לקירות ולתקרות, אידיאלי גם לתיקונים נקודתיים.

השימוש בו קל במיוחד והוא מאובזר בספוג מובנה המאפשר מריחה קלה ונוחה. החומר דוחה עובש עתידי באמצעות שכבת מגן ייחודית אשר מונעת היווצרות של עובש.

ניקוי רהיטים

יש הרבה שאתם יכולים לעשות לגמרי לבד בכדי להעניק לרהיטים שלכם מראה חדש ונקי יותר. הנה אחד המוצרים שיעשה לכם חיים קלים במיוחד:

שמפוזר קרבונה לשטיחים וריפודים הוא חומר לניקוי והסרת כתמים מריפודים ושטיחים, המוצר מאובזר בראש מברשת המאפשר שפשוף יעיל של החומר אל תוך עומק הסיבים.

המוצר מנקה ביעילות ובמהירות כך שלא תצטרכו להשתמש באף אביזר או חומר ניקוי נוסף. הוא נחשב לאידיאלי במיוחד לניקוי כתמי ריפוד, צמר, כותנה ובד סינטטי, בבית, ברכב ובמשרד.

אנחנו מאחלים לכם פסח שמח ומבריק!

שמפוזר קרבונה. מושלם לניקוי שטיחים

מוצרים שיכולים לעניין אותך

34.90
Claro קלרו- נוזל הברקה למדיח
17.90
34.90
מלרוד - הלבנת המרווחים בין החרסינות
29.00
19.90

אזור בבית שתרצו לחדש

איזה אזור בבית תרצו לחדש?

חומר מועדף

חומר מועדף

יוצר

יוצר DIY

קטגוריות מוצרים

עכשיו זה בול הזמן

להצטרף

הירשמו למועדון החברים שלנו
וקבלו מאיתנו 10% הנחה לרכישה הראשונה באתר!

סל הקניות
בעוד 249.00 תקבלו משלוח בחינם 🚚
הסל שלך ריק.

בטוחים שיש לנו מוצר בול!

דילוג לתוכן