משלוח חינם בקנייה מעל ₪249
Cart 0 0.00
Cart 0 0.00

מסירי שומנים מומלצים – איך להסיר שומנים ביעילות ובקלות?

נפטרים מהשומן! הכיריים מלאות בשומן קשה לניקוי? משטח העבודה נותר דביק לא משנה כמה קרצפתם? מצב התנור נראה לכם בלתי הפיך? את המדריך הזה אתם חייבים לקרוא. כל הדרכים להסרת שומן במטבח כולל חומרי הניקוי המומלצים בדרך למטבח מבריק ומצוחצח.

 הידעתם? כל מלאכת טיגון ובישול מותירה על הכיריים שלכם, על משטח העבודה והארונות הסמוכים, שכבת לכלוך ושומן. אם לא תנקו אותה בזמן, היא תהפוך לשמנונית קשה יותר לניקוי. הנה כמה דרכים שיאפשרו לכם לשמור על מטבח מצוחצח ונקי משומנים.

הסרת שומנים – טיפים שחשוב להכיר

טיגנתם? נגבו

הרגע סיימתם לטגן על הכיריים? תנו להם להתקרר מעט בכדי שלא תיכוו, ואז עברו על האזור עם מטלית לחה, פעולה זו תאפשר לכם לנקות נתזי שמן לפני שיתייבשו ויהפכו לקשים יותר לניקוי. ניקוי של השמן לפני שהתייבש ימנע מכם את הצורך בשימוש בחומרי ניקוי קשים.

אל תשכחו את הארונות

הכיריים שלכם ממוקמים בסמוך לארונות גבוהים? אל תשכחו אותם! נגבו את דלתות הארונות והידיות היטב לאחר טיגון כך שלא יהפכו לדביקות ומלאות לכלוך.

השתמשו בעזרים לכיריים ולסביבתם

תוכלו למצוא היום מגוון עזרים לצמצום הלכלוך בזמן הבישול – משטחי הגנה חד פעמיים לכיריים העשויים אלומיניום אותם תוכלו להשליך לאחר הבישול, משטחי הגנה שקופים לחלון הסמוך לכיריים ועוד.

מסירי שומנים מומלצים

לצד כל אלה, חשוב לעשות שימוש בחומרי ניקוי ייעודים אשר פותחו במטרה להתמודד עם שומנים ולכלוך קשה בסביבת המטבח. כל אלה יאפשרו לכם לשמור על כיריים, תנור ומשטחים נקיים וסטריליים, ללא כתמים עקשניים או לכלוך בלתי ניתן להסרה. הנה מסירי השומנים המומלצים לשימוש בסביבת המטבח:

תשכחו כל מה שידעתם על מסירי שומנים והכירו את החומר המקצועי החדש והיעיל, אשר יבטיח לכם ניקיון קל ומהיר לצד משטחים מצוחצחים ונקיים באמת!

מסירי השומנים המצטיינים של יעקבי

KH-7 סופר קלינר – כולל מסיר שומנים

סופר קלינר של KH-7 הוא מוצר שיפתור לכם אינספור בעיות במטבח, כולל הסרת שומנים קשים – מסיר שומנים ולכלוך מכל משטח, מנקה ביסודיות, מסיר גריז ולכלוך דביק, מושלם לתנורים, כיריים, גריל ומיקרוגל.

השימוש בתכשיר אינו פוגע במשטחים. החומר לא נוסה על בעלי חיים. הוראות שימוש: אין להשתמש בחומר על משטחים מצופים בשכבה של לכה, אמייל, פלסטיק מסוג פוליקרבונט.

בטרם שימוש נרחב במוצר מומלץ לבצע בדיקת עמידות בפינה נסתרת של המשטח. אין להשתמש במוצר במשטח בעל טמפרטורה גבוהה מ-25 מעלות צלזיוס.

אסטוניש – קרם לכיריים הלוגן ומיקרו

חומר ניקוי מיוחד, ייעודי לכיריים הלוגן העשויים מזכוכית קרמית, נחשב לבחירה אידיאלית עבור משטחי זכוכית אינדוקציה וכן לניקוי תנורי מיקרוגל.

השימוש במוצר מאפשר לנקות את המשטח באופן יסודי ולקבל מראה מלא ברק. החומר משאיר שכבת הגנה הנחשבת לעמידה בפני לכלוך. המוצר לא נוסה על בעלי חיים ואינו מכיל חומרים מן החי.

אסטוניש – המשחה המקורית

משחה עוצמתית לניקוי המטבח, עכשיו בנוסחת פרימיום משופרת. המוצר בעל ניחוח לימוני נעים ומועשר בתוספת סבון צמחי. החומר מיועד להסרת כל סוגי הלכלוך במטבח והוא מתאים במיוחד לסירים, כיורים ומשטחי עבודה. המוצר בעל תו תקן אגודת הצמחוניים ואינו נוסה על בעלי חיים. צפו במשחה המסירה שומנים בקלות >>

אסטוניש – מרסס להסרת אוכל שרוף

ספריי פלא לכל תקלה בבישול ובאפייה. שכחתם את העוף או את העוגה בתנור? אסטוניש מרסס להסרת אוכל שרוף הינו חומר ניקוי יעיל במיוחד להסרת של אוכל שרוף מתבניות בישול ותבניות אפייה.

המוצר מיוצר בנוסחה חדשנית המעניקה לו כוח ועוצמה של אבקת סודה לשתייה, אשר מרימה ומפרידה את הלכלוך שהצטבר על גבי תבנית האפייה.

אז במקום לשפשף ולעבוד קשה, תנו לו לעשות את העבודה! החומר נחשב לאידיאלי עבור שימוש בתבניות בישול, תבניות לתנור ורשתות גריל. לא נוסה על בעלי חיים ואינו מכיל חומרים מן החי.

משחת אסטוניש לתנורים וגריל גז

משחה עוצמתית לניקוי והסרה של לכלוך קשה. המוצר בעל נוסחת פרימיום עם שמן תפוזים. החומר מנקה באופן מיטבי את כל חלקי התנור כולל הדלת.

מתמודד עם כל סוגי הלכלוך לרבות לכלוך קשה במיוחד ולכלוך מצטבר. השימוש במוצר אינו שורט את משטחי התנור והגריל, מכיל ספוג מיוחד דו שכבתי המספק ברק וניקיון מרשים. לא נוסה על בעלי חיים ואינו מכיל חומרים מהחי.

מסירי שומנים – רק עם הנבחרת המנצחת של יעקבי

יעקבי – כל מוצר בול כבר למעלה מ-65 שנה – מציעה נבחרת מנצחת של מסירי שומנים למטבח – כיריים גז, אינדוקציה, תנור, גריל גז ועוד. סוללת חומרי ניקוי איכותיים ומקצועיים, שמאפשרים שימוש קל ונוח – לטיפול מהיר ומוצלח.

צפו במוצרים שלנו, קנו אונליין או בחנות הקרובה אליכם.

מוצרים שיכולים לעניין אותך

אסטוניש - המשחה המקורית
17.90
אסטוניש - משחה לניקוי תנורים וגריל
19.90
19.90
19.90

אזור בבית שתרצו לחדש

איזה אזור בבית תרצו לחדש?

חומר מועדף

חומר מועדף

יוצר

יוצר DIY

קטגוריות מוצרים

עכשיו זה בול הזמן

להצטרף

הירשמו למועדון החברים שלנו
וקבלו מאיתנו 10% הנחה לרכישה הראשונה באתר!

סל הקניות
בעוד 249.00 תקבלו משלוח בחינם 🚚
הסל שלך ריק.

בטוחים שיש לנו מוצר בול!

דילוג לתוכן