משלוח חינם בקנייה מעל ₪249
Cart 0 0.00
Cart 0 0.00

ניקוי אריחי אמבטיה

ניקוי אריחי אמבטיה (shutterstock)

מהיום דואגים שאריחי האמבטיה יהיו נקיים, ולא רק לא מלוכלכים. כשמדובר בניקיון אריחי האמבט ישנן רמות שונות של נקי ופעמים רבות, גם אם זה נראה נקי, זה לא באמת נקי.

בהקשר זה ראוי לומר כי רבים תופסים את מידת הברק כעניין ויזואלי ברמה של מותרות, אלא שברק הוא לחלוטין לא מותרות. מידת הברק של אריחי האמבטיה יכולה להעיד גם על מידת הניקיון שלהם ובשורות הבאות נסביר מדוע התהליך של ניקוי אריחי אמבטיה חייב להסתיים תמיד בברק בוהק.

שכבות לכלוך בלתי נראות… אבל נראות

הלכלוך על אריחי האמבטיה הוא לא לכלוך שהיינו מצפים לו על שיש המטבח. לא מדובר בכתמי שמן בישול או בפירורי לחם מפוזרים, אלא יותר בתערובות שונות של מים, אבק, אבנית ועובש. את הלכלוך הזה קשה הרבה יותר לראות, אבל בהחלט אפשר לדעת שהוא שם כשלא מזהים את הברק הטבעי של האריחים.

היעדר ברק באריחי אמבטיה מעיד אולי יותר מכל על שכבות לכלוך שמסתירות אותו. בהתאם לכך, בתהליך של ניקוי אריחי אמבטיה, ההתמקדות שלנו צריכה להיות סביב האתגר של סילוק אבנית וסילוק עובש מעבר לכוח הניקיון הכללי הנדרש בניקוי כל משטח מכל סוג שהוא.

אסטוניש משמיד עובש – פתרון מנצח

מכל החומרים שקיימים, מלרוד משמיד עובש הוא החומר האפקטיבי ביותר במשימה של ניקוי אריחי אמבטיה. האסטוניש לא רק משמיד עובש ומסלק שכבות של לכלוך עיקש, אלא מביא איתו כוח ניקוי מדהים שמסיר גם כתמים קשים מכל סוג ומותיר אחריו אריחים בוהקים ולבנים עם ברק מסנוור ממש. משתמשים בו פעם אחת, מתאהבים ולעולם לא נפרדים.

מוצרים שיכולים לעניין אותך

15.90
19.90
35.00

אזור בבית שתרצו לחדש

איזה אזור בבית תרצו לחדש?

חומר מועדף

חומר מועדף

יוצר

יוצר DIY

קטגוריות מוצרים

עכשיו זה בול הזמן

להצטרף

הירשמו למועדון החברים שלנו
וקבלו מאיתנו 10% הנחה לרכישה הראשונה באתר!

סל הקניות
בעוד 249.00 תקבלו משלוח בחינם 🚚
הסל שלך ריק.

בטוחים שיש לנו מוצר בול!

דילוג לתוכן