משלוח חינם בקנייה מעל ₪249
Cart 0 0.00
Cart 0 0.00

ניקוי עובש במקלחת ובחדר האמבטיה

מתמודדים עם עובש בחדר האמבטיה? אתם לא לבד! מדובר בתופעה נפוצה אותה ניתן למנוע בקלות. הכנו עבורכם את המדריך השלם עבור ניקוי עובש במקלחת, טיפול ומניעה. כולל חומרי הניקוי המומלצים שיקלו עליכם את מלאכת הניקיון.

ניקוי חדר הרחצה נחשב כאחת המטלות היותר מייגעות שיש. עם זאת, חשוב להקפיד על שגרת ניקיון שוטפת בכדי לשמור על חדר זה סטרילי וראוי לשימוש עבור בני המשפחה. אם במהלך הביקור האחרון שלכם בחדר האמבטיה שמתם לב להצטברות של נקודות שחורות, עליכם לנקוט בצעדים המתאימים כדי להתמודד עם המצב. לפניכם המדריך המלא בנושא ניקוי עובש במקלחת ובחדר הרחצה.

עובש שחור בחדר האמבטיה – כל מה שצריך לדעת

חדר הרחצה נחשב למקום המושלם עבור התפתחות של עובש. כאשר החלל נותר לח במשך רוב שעות היום והאוורור בו לקוי, העובש משגשג ומתרבה על ידי שחרור נבגים, שהם תאים מיקרוסקופיים הפועלים כמו זרעים.

עובש הוא לא רק מפגע אסתטי אלא בראש ובראשונה מפגע תברואתי המסכן את כל יושבי הבית. עובש הינו חומר הנחשב למסוכן לנשימה עבור בני אדם וחיות מחמד ואם הוא אינו מטופל כראוי הוא עלול להתפתח לסכנה אמיתית.

עובש שחור ידוע בייצור מטבוליטים רעילים הנקראים מיקוטוקסינים, שעלולים להזיק מאוד לבריאות האדם. העובש נחשב כגורם גירוי חמור מאוד עבור אנשים בעלי רגישות, והם עלולים לחוות תסמינים כמו נזלת, עיניים אדומות, גרד בעור ועוד. אנשים שיש להם אלרגיה לעובש יחוו מיד תופעות לוואי כמו חום, שיעול וקוצר נשימה.

יש מה לעשות! כל החומרים המומלצים לטיפול וניקוי עובש במקלחת

התפתח עובש בחדר הרחצה? חשוב שתעשו שימוש בחומרי ניקיון ייעודים לטיפול בעובש אשר יאפשרו לכם להתמודד עם המפגע ביעילות ובאופן המהיר ביותר ולהשלים בקלות ניקוי עובש במקלחת.

הנה מספר חומרי ניקוי מומלצים במיוחד:

מלרוד – מרסס משמיד עובש

חומר ניקוי אפקטיבי המשמיד עובש בקלות ובמהירות. השימוש במוצר מחסל באופן מידי התפתחות של פטריות ועובש בחדר הרחצה. החומר פועל באופן מהיר ובעל אפקט הלבנה. בטרם השימוש יש לאוורר היטב את חדר הרחצה.

החומר אינו מומלץ להתזה של גבי מקלחוני זכוכית בעלי ציורים או התזת חול. לאחר מכן מומלץ לצבוע את האזור בצבע נגד עובש במטרה למנוע התפתחות עתידית של עובש במקום.

צפו במוצר מרסס משמיד עובש >>

מלרוד – ג’ל שאינו נוזל – משמיד עובש

תכשיר מקצועי ויעיל במיוחד להשמדת עובש בצורת ג’ל. החומר נחשב לאפקטיבי במיוחד עבור שימוש במשטחים אנכיים, כמו תקרות, מקלחונים וקירות והוא נצמד אליהם בחוזקה וכך מגביר את זמן הפעולה ואפקטיביות הטיפול.

המוצר קל ונוח לשימוש, פועל באופן מידי ובעל אפקט הלבנה. לאחר חיסול העובש מומלץ לצבוע את האזור בצבע נגד עובש במטרה למנוע התפתחות עתידית של עובש במקום.

צפו במוצר ג’ל שאינו נוזל – משמיד עובש >>

מלרוד. ג'ל שאינו נוזל עבור ניקוי עובש במקלחת

סטופ עובש – סיליקון למניעת עובש

חומר איטום מקצועי ואיכותי בעל נוסחה ייחודית. החומר מיועד איטום מסביב לאמבטיה ולמקלחון, לכיור חדר הרחצה, האסלה ועוד. הוא מתחבר באופן מיטבי לחומרים רבים בהם פורצלן, זכוכית, אלומיניום, קרמיקה, עץ, שיש ועוד.

יש לציין כי השימוש בסטופ עובש מונע התפתחות של עובש והוא עמיד פי בפני עובש פי 5 מסיליקון רגיל. בנוסף, מדובר בחומר קל מאוד לשימוש – מתאים גם למקצוען וגם לטיפול ביתי יעיל וקל על ידי כל אחד. אבל באמת כל אחד.

לפני השימוש יש להסיר את הסיליקון הקיים, להשמיד את העובש עם מלרוד ולאחר מכן להשתמש בסיליקון סטופ עובש.

צפו במוצר של סטופ עובש >>

סטופ עובש - סיליקון נגד עובש במקלחת

לאחר השמדת העובש – משלימים את העבודה

סטופ עובש, סדרת מוצרים יעילה במיוחד לטיפול בחדר האמבטיה – שמתאימה וקלה לעבודה לכל אחד, מספקת גם צבע למניעת עובש. מדובר בצבע איכותי, שמונע את ההצטברות של העובש בקירות חדרי הרחצה. כוח כיסוי גבוה, מתאים במיוחד לחדרים עם בעיית רטיבות. פעולה משלימה מומלצת לאחר השימוש במשמידי עובש.

צפו במוצר – צבע אנטי עובש >>

טיפים נוספים למניעה וטיפול בעובש בחדר הרחצה

לצד שימוש בחומרי ניקיון אפקטיביים ישנם מספר צעדים חשובים אשר תוכלו לנקוט בכדי להפחית את הסיכון להתפתחות של עובש ובקטריות בסביבת האמבטיה.

שמרו על חדר הרחצה יבש ומאוורר היטב

עובש משגשג במצב של לחות באוויר, לכן חשוב שתעשו כמיטב יכולתכם בכדי לשמור על חלל יבש ככל שניתן. לשם כך, השאירו את דלת חדר הרחצה פתוחה לאחר מקלחת ובכל זמן אחר. כבסו וייבשו את שטיחי האמבט, המגבות ושאר פריטי הטקסטיל אשר משמשים אתכם בזמן הרחצה לעתים קרובות כדי למנוע התפתחות של בקטריות.

העדיפו מקלחון זכוכית על פני וילון אמבטיה

וילון אמבטיה נחשב לכר פורה עבור התפתחות של עובש ופטריות היות והוא צובר לחות רבה אותה לא תמיד ניתן לייבש באופן מלא. אם ביכולתם לבחור, העדיפו מקלחון זכוכית אותו ניתן לנקות ולייבש בקלות וכך להימנע ממצב של לחות מתמדת בחדר הרחצה. וזה גם יפה יותר…

אל תנקו את העובש בידיים חשופות

בכל שלב, הקפידו להשתמש בכפפות והימנעו מלבוא במגע ישיר עם העובש, אשר נחשב למסוכן לעור ולמערכת הנשימה.

השתמשו בסופג לחות טורבול – מפחית מלכתחילה את האפשרות להיווצרות עובש

מניעת עובש היא פעולה חשובה שיש לבצע באופן שוטף, כדי למנוע את התפתחות הנזקים בחדר האמבטיה. סופג לחות של טורבול הוא מוצר מצוין. הפתרון המושלם לספיגת לחות ומתאים למגוון מקומות ברחבי הבית, כולל חדרי אמבטיה. ניתן גם להשיג בגרסת טורבול SLIM, סופג חד פעמי, אך קומפקטי יותר. אין צורך בחיבור לחשמל.

מוצרים לטיפול בעובש – נבחרת מנצחת ביעקבי

יעקבי – כל מוצר בול כבר למעלה מ-65 שנה – מציעה נבחרת מנצחת של חומרי ניקוי לחדר האמבטיה, כולל סוללת כלים מרשימה במסגרת ניקוי עובש במקלחת, הסרה וטיפול בעובש מכל סוג.

צפו במוצרים שלנו, קנו אונליין או בחנות הקרובה אליכם והתחילו לעבוד – תחזוקה בחדר האמבטיה קלה לביצוע וחוסכת הרבה מאוד משאבים בעתיד במקרה של נזק.

מוצרים שיכולים לעניין אותך

סטופ עובש - שפורפרת סיליקון למניעת עובש
24.90
טורבול - סופג לחות
54.90
35.00
מלרוד- ג’ל שאינו נוזל- משמיד עובש
29.00

אזור בבית שתרצו לחדש

איזה אזור בבית תרצו לחדש?

חומר מועדף

חומר מועדף

יוצר

יוצר DIY

קטגוריות מוצרים

עכשיו זה בול הזמן

להצטרף

הירשמו למועדון החברים שלנו
וקבלו מאיתנו 10% הנחה לרכישה הראשונה באתר!

סל הקניות
בעוד 249.00 תקבלו משלוח בחינם 🚚
הסל שלך ריק.

בטוחים שיש לנו מוצר בול!

דילוג לתוכן