משלוח חינם בקנייה מעל ₪249
Cart 0 0.00
Cart 0 0.00

ניקיון אחרי שיפוץ: 10 חומרי הניקיון שיעשו לכם את החיים קלים

מזל טוב! סיימתם לשפץ את דירת החלומות שלכם והעתיד נראה מבטיח. הדבר האחרון שנותר לעשות, רגע לפני שמזמינים את המובילים למעבר דירה, הוא לדאוג לביצוע ניקיון אחרי שיפוץ. גם לאחר שיפוץ דירה מוקפד ביותר אין מנוס מניקיון יסודי. כניסה חלקה ונקייה – מתחילה ביעקבי – כל מוצר בול.

כתמי צבע, אבק גבס, שאריות סילקון ורובה – כל אלה עלולים להתגלות כאתגר ניקיון קשה לפיצוח. על מנת שהחיים שלכם יהיו קלים יותר (ושהבית החדש שלכם יהיה הרבה יותר נקי) ריכזנו עבורכם סקירה קצרה על 10 חומרי ניקוי ייחודיים ומהפכניים שיאפשרו לכם לעבור את מבצע הניקיון הזה בשלום.

חומרי ניקיון מומלצים לשימוש לאחר שיפוץ דירה

1. מלרוד – מסיר מלט ורובה

ספק אם יש אתגר ניקוי קשה יותר מהסרת שאריות של מלט או רובה. למרבה הצער כתמי מלט ושאריות של רובה על חיפוי חדר הרחצה והמטבח זה משהו שפוגשים אחרי כל שיפוץ, וגם על האריחים במקרה של החלפת ריצוף ברחבי הבית (במיוחד בחיבור לפאנלים).

למרבה המזל עם מסיר המלט והרובה של מלרוד המשימה הזו הופכת לקלה ופשוטה. כל מה שצריך לעשות זה למרוח מהנוזל על האזור המלוכלך ולקרצף עם מברשת או מטאטא קרצוף.

חשוב לשים לב! החומר אינו מיועד לשימוש על ריצוף אמייל, שיש או אבן טבעית אחרת. בכל מקרה מומלץ לעשות בדיקה של החומר על שטח קטן ונסתר לפני השימוש העיקרי. בדיקת החומר על שטח קטן היא הערה הכרחית בכל חומר, אל תתעלמו ממנה.

2. השיפוצניק

השיפוצניק הוא נוזל רצפות, הנוצר במיוחד על מנת להסיר לכלוך עמוק שמצטבר לאחר שיפוץ. הוא מצטיין בהסרה של צבע, שכבות סבון ישנות (תופעה נפוצה בדירות ישנות שבמשך שנים נוקו בעזרת חומרים לא מתאימים) ועוד. מוצר מצטיין בתחום ניקיון דירה לפני מעבר.

3. סבון דה מארסיי

אחרי שהסרנו מהרצפה את הלכלוך הקשה מומלץ לערוך שטיפה נוספת שתשאיר את הרצפה מבריקה. כשזה מגיע לניקוי רצפה, ולא משנה אם זו רצפת קרמיקה, גרניט פורצלן או פרקט, לא תמצאו מתחרים לסבון דה מארסיי, נוזל שטיפת רצפות שתוך שניות יהפוך גם רצפה שלא עברה שטיפה שנים לבוהקת מרוב ניקיון.

יתרון נוסף של סבון דה מארסיי קשור לעובדה שהוא גם מחזק את הרצפה ושומר עליה מפני בלאי.

4. מלרוד – מסיר ומשמיד עובש

עובש הוא אחת הרעות החולות בבתים ישנים ולפעמים יש אזורים רגישים (בחדרים רטובים, תקרות ומרתפים) שדורשים טיפול מיוחד. את הטיפול הזה תבצעו בקלות באמצעות המרסס של מלרוד שמשמיד את העובש והופך את ההסרה שלו לפעולה פשוטה וקלה.

5. דורגול – מרסס להסרת אבנית במקלחון

אם ערכתם שיפוץ ובחרתם להשאיר את המקלחון והאמבט המקוריים שהיו בדירה, אנחנו ממליצים שתצטיידו במרסס הכחול של דורגול שתוכנן בדיוק למטרה זו – להסיר אבנית שהצטברה על הברזים במקלחון, בכיור ובאמבטיה. הנוסחה במסיר האבנית של דורגול יוצרת קצף שאינו פוגע בשכבת הבסיס ופשוט ממיס את האבן שהצטברה על הברז.

6. דורגול ג'ל לניקוי אסלה וטבליות של הפי לניקוי האסלה

אבנית מצטברת לא רק על הברזים אלא גם בצדי ותחתית האסלה. אבנית שמצטברת באסלה היא אחד הדברים שהכי קשה לנקות. אבל בעולם מוצרי הניקוי המתקדמים יש מענה מצוין גם לתופעה הזו. במקרה של אסלה עם כתמי אבנית קשים אנחנו ממליצים לעשות לאסלה טיפול משולב שמתחיל עם הטבליות של הפי שפשוט יפרקו את האבנית בתחתית האסלה וממשיך עם ג'ל הניקוי של דורגול שאחריו האסלה תיראה כחדשה.

7. סדרת אסטוניש למטבח

כמו במקרה של חדרי הרחצה גם ניקיון יסודי של המטבח עלול להתגלות כמשימה מפרכת. מה שהופך את המשימה המפרכת הזו להרבה יותר קלה ופשוטה זו סדרת התרסיסים הייעודיים של אסטוניש. הסדרה כוללת מרססים לניקוי כללי למטבח, משחות לניקוי המטבח ומרססים להסרת שומנים מהתנור והכיריים.

גם המטבח המטונף והמוזנח ביותר ייאלץ להניף דגל לבן (וריחני) כאשר משפחת אסטוניש עולה להתקפה. דואגים לביצוע ניקיון דירה לפני מעבר? מותג אסטוניש הוא אחד השחקנים החשובים בנבחרת שלכם.

8. Iron Out – מסיר חלודה

סוג נוסף של כתמים שנחשבים לעקשניים במיוחד הם כתמי חלודה. גם במקרה זה הטכנולוגיה של חומרי הניקיון נותנת מענה טוב עם תכשיר Iron Out שכולל נוסחה ייחודית שפשוט ממיסה את החלודה. Iron Out יעיל, בין היתר, בהסרת כתמי חלודה מרצפות, אמבטיות, כיורים ועוד.

9. הפי – מרסס לניקוי חלונות

כאשר עושים ניקיון אחר שיפוץ מומלץ מאוד לא להזניח את החלונות. את כתמי הצבע שנדבקו בחלונות תסירו בעדינות ובקלות באמצעות כרית ניקוי עדינה או מטלית מיקרופייבר. אחר כך מומלץ לרסס עם המרסס הנהדר לניקוי חלונות מבית הפי (או את המרסס ומבריק החלונות של אסטוניש). רססו את החלונות ועברו עליהם באמצעות מטלית, התוצאה תהיה פשוט מבריקה.

10. דזיטול – מרסס לניקוי כללי וחיטוי

בשעה טובה ומוצלחת אנחנו מתחילים לראות את סוף מבצע הניקיון. זו הזדמנות מצוינת לעבור על משטחים (ארונות, מטבח, אדני חלונות) עם המרסס לניקוי כללי של דזיטול שמשמיד 99.99% מכל החיידקים והבקטריות כך שהכניסה לבית החדש תהיה חגיגית, נקייה וכמעט סטרילית. תתחדשו!

מוצרים שיכולים לעניין אותך

29.90
דורגול - ג'ל לניקוי אסלה
19.90
הפי - מרסס לניקוי חלונות
9.90
IRON OUT - איירון אאוט
34.90
19.90
73.00
35.00
72.00

אזור בבית שתרצו לחדש

איזה אזור בבית תרצו לחדש?

חומר מועדף

חומר מועדף

יוצר

יוצר DIY

קטגוריות מוצרים

עכשיו זה בול הזמן

להצטרף

הירשמו למועדון החברים שלנו
וקבלו מאיתנו 10% הנחה לרכישה הראשונה באתר!

סל הקניות
בעוד 249.00 תקבלו משלוח בחינם 🚚
הסל שלך ריק.

בטוחים שיש לנו מוצר בול!

דילוג לתוכן