משלוח חינם בקנייה מעל ₪249
Cart 0 0.00
Cart 0 0.00

מעבר דירה – כך תבצעו ניקיון יסודי לפני הכניסה לבית

חודשי הקיץ ובמיוחד חודש אוגוסט מתאפיינים במעברי דירה רבים ברחבי הארץ. המעבר לדירה חדשה מספק הזדמנות פז לנקות באופן יסודי את כל חלקי הבית, מלאכה שהופכת לקשה יותר לאחר המעבר ואכלוס הדירה.

אם אתם קצת חוששים או לא יודעים כיצד להתחיל יש לנו חדשות טובות עבורכם, מדובר בעבודה קלה ממה שחשבתם, אם רק תזכרו לעבוד באופן יעיל ומסודר. הנה 5 טיפים שיעזרו לכם להתמודד עם מלאכת הניקיון בקלות ובמהירות, עד לקבלת בית נקי ומצוחצח. בהצלחה!

טיפ 1: לפני ההובלה – שטיפת רצפות יסודית

מדובר באחד הטיפים החשובים ביותר לפני מעבר דירה. עוד בטרם ביצוע ההובלה ופריקת הארגזים והרהיטים, חשוב שתגיעו כשהדירה ריקה ותנקו את הרצפות באופן יסודי. אל תתעצלו ואל תדלגו על השלב הזה. מדובר בהזדמנות הטובה ביותר שלכם להגיע אל כל אותם אזורים המוסתרים ביום יום ברהיטים גדולים, לטפל באבק, לכלוך וכתמים קשים.

סבון דה מארסיי בניחוח לבנדר הינו נוזל ייעודי לשטיפת כל סוגי הרצפות. התכשיר יאפשר לכם לנקות באופן יסודי את הריצוף, תוך הגנה על האריחים. סבון דה מארסיי מגן על שכבת הריצוף ומותיר את הרצפות בעלות מראה בוהק ללא סימנים.

התכשיר מתאים במיוחד לאריחים מסוג גרניט פורצלן, אריחי קרמיקה, קרמיקה מזוגגת ופרקט בציפוי לכה. לא מתאים לריצוף נקבובי כמו רצפת אבן טבעית. בעל ניחוח לבנדר נעים התורם לתחושת ניקיון.

טיפ 2: עוברים לדירה לאחר שיפוץ? השתמשו בחומרי ניקוי ייעודיים

המעבר לדירה לאחר שיפוץ שונה בתכלית ממעבר לדירה מאוכלסת. לאחר תהליך שיפוץ, נותרים בבית כתמי צבע וחלקי לכלוך קשה אותם ניתן להסיר רק באמצעות חומרי ניקוי המיועדים לדירות לאחר שיפוץ.

בשונה מחומרי ניקיון רגיל, תכשירים אלו פותחו במטרה להתמודד עם חומרים כימיים הדורשים טיפול אינטנסיבי, כל זאת מבלי לפגוע בריצוף, בקירות, בחלונות ובשאר חלקי הבית.

לרצפה מצוחצחת – השיפוצניק של יעקבי – חומר ניקוי ייעודי לניקוי מקצועי של רצפות לאחר שיפוץ. החומר מנקה באופן יסודי את הרצפות ומסיר לכלוך קשה, מנקה באופן מקסימלי רצפה שהשחירה ומסיר שכבות פוליש או סבון שהצטברו.

השיפוצניק של יעקבי מתאים לשימוש ברוב סוגי הרצפות לרבות ריצוף מסוג גרניט פורצלן ורצפת לינולאום.

מלרוד – מסיר מלט ורובה – אחת מהבעיות הנפוצות בכל דירה חדשה או דירה לאחר שיפוץ היא חלקי הרובה והמלט שנותרו על אריחי הקרמיקה ועל גבי המרצפות. החומר מאפשר להסרה קלה ומהירה של שאריות מלט ורובה ממרצפות כמו גרניט פורצלן או קרמיקה.

המוצר נוח וקל לשימוש, יש להרטיב את הרצפה במים ולשפוך מהחומר לפי הוראות היצרן. לאחר מכן יש לשפשף את האזור בעזרת מברשת קשה או מטאטא קרצוף, עד להסרה של כל שאריות הרובה והמלט. יש להשאיר את המוצר לזמן קצר ולאחר מכן לשטוף את האריחים היטב בעזרת מים.

השיפוצניק, ניקיון יסודי לאחר שיפוץ

טיפ 3: יש בדירה כיריים? נקו אותם באופן יסודי בעזרת מסיר שומנים

אם אתם עוברים לדירה בה מותקנים כיריים קיימים, בהם נעשה שימוש מקדים, אנו ממליצים לכם בחום לנקות אותם מראש באופן יסודי בעזרת חומרי ניקוי ייעודיים. מדובר במטלה שאם תדחו כעת, רוב הסיכויים שלא תגיעו לבצע בהמשך.

ניקוי יסודי של הכיריים יאפשר לכם ליהנות מאזור בישול מחוטא ונקי מחיידקים ולהרגיש בבית. הדרך הקלה והמהירה להימנע מעבודת קרצוף מפרכת היא על ידי שימוש בחומר ניקוי חזק המיועד לכיריים.

אסטוניש – קרם לניקוי המטבח הוא חומר ניקוי ייעודי עבור כיריים וכיורים. השימוש בו מאפשר לנקות באופן יסודי ולהסיר לכלוך קשה עד לקבלת תוצאות מדהימות ללא הצורך בשפשוף. בנוסף לכיריים המוצר מתאים לשימוש עבור ניקוי משטחים שונים.

טיפ 4: נצלו את המעבר לחיטוי וניקוי של המקרר

אחת הבעיות הנפוצות בניקיון המקרר, במיוחד במקררים שאינם חדשים, הוא ריח רע מתוך המקרר. התקופה שלפני מעבר הדירה וגם לאחריו היא הזדמנות מעולה לנקות את המקרר על כל חלקיו, שכן במהלך תקופה זו הוא ריק יחסית והניקיון קל יותר.

  • ראשית הוציאו את כל תכולת המקרר – בדקו את תוקף מוצרי המזון והשליכו מוצרים פגי תוקף.
  • פרקו את כל החלקים הניתנים לפירוק כמו המגירות והמדפים ולנקות אותם באופן יסודי באמצעות מברשת או סקוטש תוך שימוש בסבון כלים או חומר ניקוי ייעודי למטבח.
  • בשלב הבא יש לייבש את כל החלקים באופן מוחלט באמצעות מגבת נקייה או נייר סופג בטרם החזרתם למקרר.
  • מומלץ לרפד את המגירות והמדפים בעזרת שכבת פלסטיק המיועדת למגירות, כך שהניקוי הבא יהיה קל יותר.

לאחר שכל חלקי המקרר נקיים לגמרי, מקמו בתוכו את הפי ג’ל סופג ריחות במקרר. מוצר זה הינו חומר ייעודי לספיגה ונטרול ריחות לא נעימים העולים בתוך המקרר. השימוש בו מונע העברה של ריחות בין מוצרי האוכל. בכדי ליהנות מתוצאות מקסימליות יש להקפיד ולחדש את המוצר אחת לחודשיים.

טיפ 5: נקו את כ-ל משטחי המטבח

המטבח הוא אחד האזורים הפעילים בבית ואם אתם עוברים לדירה בה גרו דיירים לפניכם, כדאי שתנקו אותו באופן יסודי, לרבות המשטחים, הקירות והכיור, בכדי להימנע מהיווצרות חיידקים, ריח רע ומגע דביק.

עבור כתמי לכלוך קשים ודביקים, מומלץ להשתמש באסטוניש – מרסס לניקוי המטבח – חומר ניקוי עוצמתי ומרוכז בנוסחת פרימיום, המיועד להסרה של לכלוך דביק בכל חלקי המטבח. פתרון אידיאלי לניקוי של משטח המטבח, הכיור, אריחי המטבח ועוד, לרבות משטחים דביקים ולכלוך קשה.

מעבר דירה עם יעקבי – כל מוצר בול

הוספתם לכם זימון ליומן לקראת המעבר? הוסיפו יום קודם לכן חלון לאיסוף כל החומרים הנדרשים. ליעקבי יש מחלקת “ניקיון לאחר שיפוץ” – עם כל חומרי הניקוי הדרושים לפני / אחרי מעבר.

מוצרים שיכולים לעניין אותך

15.90
IRON OUT - איירון אאוט
34.90
73.00
33.90
מלרוד - מסיר סיליקון
40.00
35.00
72.00
19.90

אזור בבית שתרצו לחדש

איזה אזור בבית תרצו לחדש?

חומר מועדף

חומר מועדף

יוצר

יוצר DIY

קטגוריות מוצרים

עכשיו זה בול הזמן

להצטרף

הירשמו למועדון החברים שלנו
וקבלו מאיתנו 10% הנחה לרכישה הראשונה באתר!

סל הקניות
בעוד 249.00 תקבלו משלוח בחינם 🚚
הסל שלך ריק.

בטוחים שיש לנו מוצר בול!

דילוג לתוכן