משלוח חינם בקנייה מעל ₪249
Cart 0 0.00
Cart 0 0.00

מתחילים בפסח, והופכים להרגל – פעולות ניקיון שתעשו בדרך קבע

ניקיון הפסח הגדול של השנה השאיר אתכם עם טעם של עוד? אנחנו לגמרי איתכם! תחזוקה יומיומית וניקיון שוטף של מוצרי החשמל בבית יאפשרו לכם להאריך משמעותית את חיי המוצר, לשפר את פעילותו ולתרום רבות לאיכות הניקיון שלו.

הנה כל פעולות התחזוקה הבסיסיות אך החשובות במיוחד, שתוכלו לעשות לגמרי לבד, בכדי לשמור על מכשירי החשמל המוזנחים בבית. לקרוא, ליישם ולהפוך להרגל.

למטבח נקי ומצוחצח

בואו נתחיל באזור הכי פעיל בבית – המטבח! אזור המטבח מאכלס בתוכו מכשירי חשמל רבים אשר סובלים במשך הזמן מהצטברות של שומן ולכלוך.

אם לא תטפלו בהם בזמן, תאלצו לעבוד קשה כפליים. אך יש לנו חדשות טובות, הנה המוצר שיחסוך לכם שעות רבות של שפשוף וקרצוף במטבח:

לשמירה על המיקרוגל, התנור והכיריים: KH-7 סופר מסיר שומנים – זהו מסיר שומנים חזק ועוצמתי המיועד לניקוי אפקטיבי במיוחד של מוצרי החשמל במטבח, בהם המיקרוגל, התנור והכיריים, אשר סובלים מהצטברות של לכלוך וכתמים קשים כמו גריז וכתמי שומן. המוצר לא נוסה על בעלי חיים.

לתחזוקה שוטפת של מדיח הכלים

חושבים שמדיח הכלים שלכם מנקה את עצמו? אתם לגמרי טועים! מדובר באחד ממכשירי החשמל הביתיים אשר צוברים הכי הרבה אבנית, לכלוך וריחות רעים.

מדיח כלים אשר פועל שוב ושוב ללא תחזוקה נכונה ושימוש בחומרי ניקוי איכותיים, עלול לסבול במשך הזמן מיותר ויותר הצטברות של אבנית, לכלוך בחלקי המערכת השונים אשר עלול להוביל לסתימה ולריחות רעים.

כל אלה משפיעים באופן ישיר על מראה הכלים שלכם וכמובן על הבריאות שלכם. כלים מלוכלכים שאינם חוטאו כראוי נושאים על גביהם שלל חיידקים ובקטריות. אז מה עושים? משתמשים בחומרי ניקוי ייעודיים למדיח הכלים שיאפשרו ניקוי יסודי של חלקי המדיח השונים ושל כלי האוכל שלכם.

מותג קלרו מתמחה בייצור טבליות ניקוי וחומרי ניקוי שונים למדיח המאפשרים ניקיון מושלם. המוצרים אינם עושים שימוש בפוספטים וכלור ונחשבים לבריאים יותר, כך שלא מפתיע שמדובר בטבליות הטובות ביותר באירופה. המוצרים לא נוסו על בעלי חיים.

קלרו – טבליות הפלא למדיח

טבליות ניקוי המאפשרות ניקוי יעיל ומהיר של כלים ולמראה מלא ברק, גם במקרים של כתמים קשים, הצטברות שומן וכתמי אבנית, כל זאת מבלי הצורך בשפשוף! הטבליות מיוצרות ללא שימוש בחומרים מסוכנים וחריפים והן מתפרקות עם העטיפה בזמן השימוש.

אחרי שהשקעתם בניקוי כלי האוכל חשוב שתדאגו גם למדיח עצמו, בכדי לוודא שתוכלו להמשיך וליהנות מכלים נקיים לאורך זמן. מומלץ לעשות את באמצעות שימוש במוצרים הבאים לפניכם – נוזל ניקוי ונוזל הברקה למדיח הכלים.

קלרו – נוזל לניקוי המדיח

הוא נוזל ניקוי יסודי למדיח המעניק טיפול 10,000 למדיח הכלים! הנוזל משפר את יעילות מדיח הכלים על ידי ניקוי הלכלוך והאבנית אשר הצטברו בחלקים השונים, לרבות הפילטר ומערכת המדיח.

קלרו – נוזל הברקה למדיח

נוזל הברקה המיוצר ללא כלור וללא פוספטים. תורם לניקוי יסודי של הכלים ולמראה רענן ומלא ברק. נוזל ההברקה דוחה כתמי מים ואבנית ותורם לייבוש מהיר יותר של הכלים.

לניקיון יעיל של מכונת הכביסה

מכשיר חשמל נוסף אשר מצריך טיפול צמוד ותחזוקה שוטפת הוא מכונת הכביסה. המים בישראל נחשבים לקשים במיוחד, כפועל יוצא מצטברת כמות רבה של אבנית על גבי מכשירי החשמל אשר פועלים בשילוב מים, ובמיוחד במכונת הכביסה.

אבנית נחשבת לאויב הגדול ביותר של מכונת הכביסה והיא עלולה לפגוע בתקינותה ולקצר באופן משמעותי את אורך חייה. דורגול למכונת הכביסה הוא מוצר ייחודי המיועד לניקוי פנימי ויסודי של מכונת הכביסה. זהו תכשיר מרוכז אשר מתמחה בפירוק יעיל של אבנית ונטרול ריחות רעים וריחות טחב בתוך מכונת הכביסה.

השימוש בדורגול למכונת כביסה מגן על חלקי המכונה הפנימיים והוא ישאיר את תוף המכונה שלכם נקי, נוצץ וללא אבנית. בכדי לקבל תוצאה מקסימלית רצוי להשתמש במוצר בתדירות של אחת לחודש -חודשיים, כאמצעי לתחזוקה שוטפת.

פעולה זו תוודא כי מכונת הכביסה שלכם נותרת נקיה מאבנית וישמור על פעילותה התקינה למשך זמן.

חומר ניקוי נוסף שכדאי לכם להכיר בדרך לבגדים נקיים וללא כתמים הוא אידאל מסיר כתמים ייעודיים – חומר ניקוי חדשני המתמחה בהסרה של כתמים שונים מסיב הבגד.

המוצר מאובזר בראש מיוחד המעוצב ככדור מסאג' אשר מאפשר החדרה יעילה יותר של חומר הניקוי אל תוך סיבי הבד. החומר נחשב לאפקטיבי בהסרה מצוינת של כתמי זיעה, איפור, שמן ודיאודורנט, לפני תהליך הכביסה. הפיתוח החדשני של המוצר מוודא שצבעי הבגד המקוריים ישמרו גם לאחר השימוש.

ומה עם חדר השירותים והאסלה?

אזור נוסף בבית הסובל מהצטברות רבה של אבנית הוא חדר השירותים. בקרקעית האסלה שלכם מצטברים אבנית ולכלוך אותם קשה להסיר באופן מוחלט. טבליות הפלא – לניקוי תחתית האסלה הוא חומר ניקוי אפקטיבי המנקה בעצמו את תחתית האסלה.

החומר מגיע ביעילות אל כל האזורים הקשים אליהם הגישה מוגבלת וכך מנקה את המקומות הבעייתיים בתחתית האסלה, אליהם יהיה לכם קשה להגיע בעזרת מברשת.

איך זה עובד? הטבלייה מתפרקת לחומר חזק אשר פועל מיד לניקוי יסודי ולחיטוי של תחתית האסלה וצינור היציאה, אזורים בהם מצטברים משקעים של לכלוך ואבנית.

לשמירה על הצנרת ומניעת סתימות

מתמודדים עם סתימות חוזרות ונשנות בצנרת ניקוז? רגע לפני שאתם מזמינים הביתה איש מקצוע, הכירו את האינסטלטור הביתי שלכם: פותח סתימות – DRAIN OUT חומר ניקוי ייעודי לפתיחת סתימות בצנרת הניקוז. באישור מכון התקנים הישראלי.

לפתיחת סתימות מהירה ויעילה בטכנולוגיית איתור הסתימה. כך זה עובד: לאחר שפיכת הנוזל פנימה, הוא מחלחל את דרכו ומגיע הישר אל גורם הסתימה וכך פועל לשחרורה באופן מוחלט. הנוזל מיועד למניעה ופתיחה של סתימות במערכת הניקוז או לתחזוקה שבועית.

מוצרים שיכולים לעניין אותך

17.90
34.90
Claro קלרו- נוזל הברקה למדיח
17.90
39.90
DRAIN OUT - פותח סתימות
34.90
אידאל - מסיר כתמים ייעודיים - ירוק
27.90
19.90

אזור בבית שתרצו לחדש

איזה אזור בבית תרצו לחדש?

חומר מועדף

חומר מועדף

יוצר

יוצר DIY

קטגוריות מוצרים

עכשיו זה בול הזמן

להצטרף

הירשמו למועדון החברים שלנו
וקבלו מאיתנו 10% הנחה לרכישה הראשונה באתר!

סל הקניות
בעוד 249.00 תקבלו משלוח בחינם 🚚
הסל שלך ריק.

בטוחים שיש לנו מוצר בול!

דילוג לתוכן