משלוח חינם בקנייה מעל ₪249
Cart 0 0.00
Cart 0 0.00

צבעים לקירות בסלון

צבעים לקירות בסלון, המדריך (shutterstock)

מחפשים צבע איכותי וטוב לצביעת קירות הסלון? מהן התכונות שאתם אמורים לחפש בצבע כזה? ובכן, חלק מהתכונות הללו ניתן לכתוב כנתונים מספריים כמו למשל זמן ייבוש, מספר שכבות נדרשות, ימים עד לייבוש מלא על הקיר והפיכת הצבע לרחיץ וכן הלאה. יחד עם זאת, ישנן תכונות נוספות שאי אפשר לתאר במספרים, אבל יכולות להשפיע מאוד על חוויית הצביעה ועל התוצאות שלה. בשורות הבאות נספר לכם על כלל התכונות של צבעים לקירות בסלון וגם ניתן לכם המלצה לצבע כזה.

מהן התכונות החשובות ומהם הנתונים הנדרשים?

בבחירת צבעים לקירות הסלון, ישנן מספר תכונות שאתם רוצים למצוא בצבע שאותו אתם בוחרים. תכונות אלה כוללות כוח כיסוי גבוה באופן שמאפשר גימור מקצועי וטוב יותר, ריח לוואי מינימלי ואף ללא ריח לוואי כלל, דרגת לובן גבוהה, סוג גימור (עדיף מט), זמן ייבוש, מספר שכבות, ימים עד לייבוש מלא, עד כמה מוכן לשימוש או דורש הכנה מוקדמת וכמובן מחיר. כל הפרמטרים הללו חשובים ויכולים להשפיע על התוצאה הסופית של משימת הצביעה. חשבו רק על התכונה של דרגת לובן – רבים אינם מצליחים להגיע לתוצאה אותה ראו אולי בבית חבריהם ואין להם מושג שזה פשוט בגלל דרגת לובן נמוכה יותר בה השתמשו. כל פרט פה הוא חשוב וכל פרט דורש בירור מוקדם שלכם.

צבע פרטקס אקרילי לצביעת קירות

בתוך כל בליל המוצרים הקיימים בשוק, צבע פרטקס הוא אולי הצבע המומלץ ביותר לצביעת קירות הבית והסלון במיוחד. הצבע מגיע עם כוח כיסוי גבוה במיוחד, ללא ריח לוואי כלל, דרגת לובן גבוהה עם גימור מט אחיד וחלק, ייבוש מהיר בתוך חצי שעה ודורש 2 שכבות אותן ניתן ליישם במרווח של 3 שעות בין שכבה לשכבה. הצבע מוכן לשימוש והוא הופך לרחיץ על הקיר, כבר לאחר 14 יום.

טטיפים לבחירת הגוון

גוונים של לבן

גוונים של לבן מפיחים בחלל רעננות, מקנים נפח ומפצים על חוסר באור טבעי בחלל החדר.

צבעי פסטלים

צבעים רכים ונעימים התורמים לאווירה מיוחדת והופכים את החדר לנעים והרמוני. רצוי לשלב גוונים שונים בחלל החדר כדי להביא להרגשת חלוקה והפרדה. ע”י גוונים שונים בקירות או נישות, החלל בעצם מופרד על ידי חלוקה בשילוב של גוונים שונים, וכך נוצר תיחום של החלל וחלוקה לאזורים. שילוב של צבעי פסטל ביחד עם גוון לבן בחלל החדר, גורמים לתיחום עדין וחמימות ששוברת את הגוון הלבן. מתאים מאוד למי שלא רוצה חלל הצבוע רק בגוון לבן “משעמם”. אוניברסלי ובעל ערך מוסף לחללים קטנים. מקנה בסיס נוח ולא מגביל בבחירת ריהוט בחלל.

סגנון סקנדינבי – שילובים של שחור ולבן

השחור והלבן הם הצבעים המרכזיים של העיצוב הסקנדינבי המונוכרומטי. זהו סגנון מאוד מינימליסטי. צביעת קירות בסגנון סקנדינבי, בסולם צבעים ניטרלי או אפילו בשחור ולבן יבליט כל פריט עיצובי אחר שקיים בחדר ויביא למסגרת עיצוב.

שילוב של גוונים צבעוניים

שילוב של גוונים צבעוניים מחזקים סוג של אמירה ומראים על תעוזה. הם נותנים לחלל תפנית מעניינת, שמחה וכמובן פחות שגרתית. במקרה שרוצים לצבוע במספר צבעים, רצוי שלא לבחור יותר מדי גוונים שונים של צבע, כי זה יראה מבולגן ומקושקש.

גוונים מטבע

לאנשים שאוהבים את המראה הכפרי יתאימו גווני אדמה או גוונים הלקוחים מהטבע כמו ירוקים וחומים. הגוונים שמזדהים עם הטבע יוצרים תחושה ארצית, כפרית ונינוחה.

צבעים כהים

הצבע הכהה נותן תחושה אלגנטית. צביעת קיר בגוון כהה כמו שחור או סגול כהה יכולים לתת לנישה מסוימת עומק. יחד עם זאת, צבעים כהים גם גורמים לתחושת הקטנה של החלל לכן, הגוונים הכהים אינם מתאימים לחללים קטנים.

מוצרים שיכולים לעניין אותך

אזור בבית שתרצו לחדש

איזה אזור בבית תרצו לחדש?

חומר מועדף

חומר מועדף

יוצר

יוצר DIY

קטגוריות מוצרים

לקוחות יקרים

לתשומת ליבכם
האתר פתוח לרכישה, אך עקב עומס בחברת השליחויות
לא נוכל להתחייב לאספקת הזמנות לפני ערב החג
(אנחנו נעשה כל מאמץ אפשרי!)
עמכם הסליחה🙏

עכשיו זה בול הזמן

להצטרף

הירשמו למועדון החברים שלנו
וקבלו מאיתנו 10% הנחה לרכישה הראשונה באתר!

סל הקניות
בעוד 249.00 תקבלו משלוח בחינם 🚚
הסל שלך ריק.

בטוחים שיש לנו מוצר בול!

דילוג לתוכן