משלוח חינם בקנייה מעל ₪249
Cart 0 0.00
Cart 0 0.00

צבעי יסוד – מדריך לשימוש נכון בצבעי פריימר בבית

צבע יסוד הינו יסוד מקשר שמטרתו להוות שכבת בסיס על גבי המשטח המיועד לצביעה. השימוש בצבע יסוד, הידוע גם כפריימר, מתאים במקרים של צביעת אלמנטים כמו קירות, קירות חוץ, משטחי מתכת, משטחי עץ ועוד.

השימוש בצבעי יסוד מומלץ במצבים רבים. זאת, היות וצבע היסוד מספק שכבה מקשרת המאפשרת לצבע להתקבל באופן טוב יותר על גבי המשטח ותורמת לעמידות גבוהה יותר.

לצבע היסוד יש תרומה נוספת מלבד חיבור טוב יותר של הצבע אל המשטח והיא היכולת שלו לטפל בפגמים קיימים על גבי המשטח. צבע היסוד מאפשר להחליק את האזורים הפגומים ללא הצורך בעבודת שיוף מקדימה או שימוש בשפכטל.

צבעי יסוד מבית יעקבי – 65 שנים של מקצוענות

מחפשים צבע יסוד לכל מטרה? הכירו את צבעי היסוד של יעקבי, אשר פותחו עבור שימושים ייעודיים עבור קירות, משטחי מתכת, משטחי פלסטיק, שימושי בנייה ותעשייה ומגוון שימושים נוספים.

פגפרים – PEGAPRIM

חומר יסוד רב תכליתי המיועד לכיסוי של כתמים קשים. החומר בעל פיגמנט לבן וכך מהווה פתרון אולטימטיבי עבור קירות, תוך יכולת כיסוי מקסימלית של כתמים.

הוא מצוין עבור איטום יסודי של כתמים, בהם כתמי גרפיטי, זפת, פיח, כתמים הנגרמים מלחות – עובש, טחב ועוד.

פגפרים מהווה יסוד מקשר גמיש ואוטם על בסיס מים, אשר מתאים לשימוש עבור כל סוג משטח, לשימוש פנימי וחיצוני.

החומר בעל יכולת התחברות מצוינת עבור מתכות כגון ברזל מגולוון, פורמייקה, פוליאסטר ו-PVC. בנוסף מתאים לשימוש גם עבור איטום משטחים סופגים כמו עץ, סיבית, בטון וגבס. ללא ריח לוואי משמעותי.

SUPER PEGA – סופר פגה

חומר יסוד שקוף בעל גימור מט המיועד לכיסוי קירות. השימוש בחומר מאפשר עבודה מהירה: מספיקה שכבת צבע אחת בלבד, ולאחר 4 שעות ייבוש אפשר לצבוע את המשטח בצבע עליון.

ניתן לגוון על ידי הוספת צבע אקרילי. החומר בעל יתרונות רבים בהם תרומתו להתחברות טובה יותר של הצבע אל הקיר, חיזוק הקיר ומניעת התקלפות.

סופר פגה מומלץ לשימוש על קירות לאחר תיקוני סדקים וקירות שעברו סיוד וכן מומלץ לקירות בעלי ספיגה גבוהה וקירות עם גימור שפריץ ישן. החומר מתאים לשימוש פנימי וחיצוני.

יסוד – 44HS

צבע יסוד מעולה על בסיס גומי בגימור מט, אשר מיועד לצביעת משטחים נקבוביים שאינם צבועים. הצבע מספק שכבה מקשרת בין המשטח לשכבה העליונה, תוך איטום מוחלט של הנקבוביות והסדקים על גבי המשטח

מומלץ לשימוש עבור מרצפות, בלטות ובלוקים לבנייה וכן משטחי אסבסט, כאשר החומר אוטם ומונע התפשטות של חלקיקי אסבסט לאוויר. מתאים במיוחד כבסיס לגומי גג וגומי קיר. החומר אוטם את הנקבוביות ויוצר התחברות מצוינת בין המשטח לשכבה העליונה.

פגאקרט – Pegacrete

שפכטל על בסיס צמנט בעל גוון אפור, המיועד למילוי, החלקה ותיקון חורים וסדקים. החומר הינו עמיד מאוד וחזק ומיועד לשימוש חיצוני ופנימי, מתאים לשימוש במשטחי בטון, קירות פנים וחוץ.

יסוד פגפיקס

חומר יסוד שקוף על בסיס מים המיועד לקירות ולגומי קיר. החומר מספק שלושה יתרונות במוצר אחד:

  1. מונע את התקלפות שכבת הצבע העליונה
  2. מספק שכבת איטום מפני מים (אימפרגנציה)
  3. נספג היטב ותורם לחיזוק של הקיר

דורבוסם

צבע מיוחד בעל פיגמנט לבן המיועד לטיפול בקירות לחים, לשימוש פנימי וחיצוני. החומר מתאים לשימוש על קירות מתקלפים עקב ספיגת לחות או כאלו אשר עתידים להיות חשופים ללחות, כמו מרתפים, חדרי מכונות, קירות הממוקמים בסמוך לבריכות שחייה ועוד.

דורבוסם בעל יכולת כיסוי כתמים שנגרמו בעקבות רטיבות ואשר אינם ניתנים לכיסוי באמצעות צבע רגיל. החומר נושם ומאפשר ללחות אשר קיימת בקיר להתנדף ללא התנפחות של הצבע. הוראות שימוש: יש לבצע טיפול מקדים בקיר שנפגע מלחות ורק בשלב הבא לבצע צביעה באמצעות דורבוסם.

נבחרת צבעי היסוד של יעקבי

בין אם אתם משפצים דירה לפני מכירה או השכרה, מעוניינים בשדרוג הקירות הפנימיים והחיצוניים או משפצים מבני ציבור ומסחר – מחלקת הצבע של יעקבי עם פתרון ומוצר לכל צורך, כולל מבחר צבעי יסוד (פריימר). לפי השימושים השונים. צפו במוצרים וקנו בחנויות הקרובות אליכם או אונליין.

מוצרים שיכולים לעניין אותך

אזור בבית שתרצו לחדש

איזה אזור בבית תרצו לחדש?

חומר מועדף

חומר מועדף

יוצר

יוצר DIY

קטגוריות מוצרים

לקוחות יקרים

לתשומת ליבכם
האתר פתוח לרכישה, אך עקב עומס בחברת השליחויות
לא נוכל להתחייב לאספקת הזמנות לפני ערב החג
(אנחנו נעשה כל מאמץ אפשרי!)
עמכם הסליחה🙏

עכשיו זה בול הזמן

להצטרף

הירשמו למועדון החברים שלנו
וקבלו מאיתנו 10% הנחה לרכישה הראשונה באתר!

סל הקניות
בעוד 249.00 תקבלו משלוח בחינם 🚚
הסל שלך ריק.

בטוחים שיש לנו מוצר בול!

דילוג לתוכן