משלוח חינם בקנייה מעל ₪249
Cart 0 0.00
Cart 0 0.00

תשכחו ממה שידעתם על צבע לקיר – מהפכת הצבעים הבריאים

צבעים בריאים, יעקבי

יעקבי מציגה את סדרת הצבעים הבריאים – צבעים ששומרים על הבריאות מבלי להתפשר על האיכות.הכירו את סדרת צבעים בריאים מבית יעקבי. צבע לקיר על בסיס מים, אקולוגיים, ללא ריח לוואי, והחשוב מכל, אינו מזיק. סדרות הצבע, שהן ה”מילה האחרונה”, נושאות את השם “הידרו” וזוהי האינדיקציה של הצבע ה”בריא”. לפניכם מידע על צבעים אקולוגיים מבית יעקבי – כל מוצר בול.

הידעתם? צבע לקירות

  • צבע קירות רגיל ממשיך לפלוט אדים שנים רבות לאחר הצביעה.
  • לאחר הצביעה בצבע רגיל, האוויר בבית מזוהם פי 10 מהאוויר שבחוץ.
  • בשל השימוש במזגנים, רמת אוורור הבית יורדת ואנו חשופים יותר לאדי הצבע.

הפתרון – פֶרְטֶקְס – צבע לקירות ללא ריח לוואי

פֶרְטֶקְס ידוע בשני יתרונות עיקריים: האחד הוא איכות יוצאת דופן. לפֶרְטֶקְס כושר כיסוי גבוה, כזה המאפשר לסיים את צביעת החדר במינימום שכבות של צבע. השני, V.O.C נמוך – דרגה Aפֶרְטֶקְס קיבל את הציון A במדד ה- V.O.C ובכך ניתן להבין שהצבע מכיל תרכובת של חומרים ידידותיים יותר למשתמש ובכך מבטל את החשש לשהייה ממושכת בחדר סגור בגלל רמת VOC גבוה במיוחד.

וכמובן היתרון שפֶרְטֶקְס ללא ריח לוואי. הרי אף אחד לא אוהב להתעכב בכניסתו לדירה הצבועה בגלל שהיא מריחה מריח חריף של צבע.

היכנסו לצפייה במוצר – פֶרְטֶקְס

פרטקס. צבע אקרילי ידידותי

הידרו אמאייל – צבע לעץ ולמתכת שאינו רעיל!

מעבר לאיכות הבולטת של ההידרו-אמאייל הוא גם מספק אלמנטים בריאותיים חשובים ביותר: צבע על בסיס מים, ללא ריח לוואי, בעל התקן הגרמני EN 71-3 לצביעת צעצועי ילדים וכן בעל תקן “BLUE ANGEL” לאיכות הסביבה. מגיע ב-15 גוונים אופנתיים בגימור משי חלק.

מתאים במיוחד למיטות ילדים, צעצועי ילדים, משקופים, דלתות ועוד. בנוסף הידרו-אמאייל מתייבש במהירות, לא משאיר סימני הברשה ומתאים לשימוש פנימי וחיצוני.

היכנסו לצפייה במוצר – הידרו אמאייל

הידרו קליר – לכה שקופה קשה כיהלום על בסיס מים

צבע אקולוגי נוסף הוא הידרו-קליר מעולה לרהיטי עץ, משטחי פרקט, מדרגות עץ, צעצועי עץ ועוד. גם הידרו-קליר עומד בתקן הגרמני EN 71-3 לצביעת צעצועי ילדים, רהיטי ילדים ורהיטים לתעשיית המזון.

הידרו קליר שקוף לחלוטין, אינו מצהיב ובעל עמידות גבוהה ביותר לשריטות ולשטיפות חוזרות.

היכנסו לצפייה במוצר – הידרו קליר

הידרו קליר - לכה שקופה על בסיס מים

הידרו לזור 2000 – לכה צבעונית חצי שקופה על בסיס מים

הידרו לזור דוחה מים ומאפשרת לרטיבות הקיימת בעץ להתנדף. על בסיס מים וללא ריח לוואי. מגנה על העץ לאורך זמן ומעניקה לו מראה מושלם. לכל הגוונים עמידות חיצונית גבוהה ביותר מלבד הגוון השקוף (00) שהינו לשימוש פנימי בלבד. עמידות עד 6 שנים וניתן להשיג ב- 7 גוונים מרהיבים.

היכנסו לצפייה במוצר – הידרו לזור

הרמוני וואיט – צבע אנטי אלרגי לקירות

סדרת הצבעים הבריאים של יעקבי כוללת גם צבע אנטי אלרגי. הרמוני הוא צבע המיועד לאנשים הסובלים מרגישויות או אלרגיות.

צבע הרמוני מיועד לאנשים עם אלרגיות או רגישויות. הוא ללא מדללים, מרככים או כל תוספת הגורמת לאלרגיה. מיוצר על בסיס SILICAT טבעי ללא כל תוספות וידידותי לסביבה. מכיל פחות מ 1VOC G/L. מאושר ע”י ECARF מכון לחקר אלרגיות. נוגד חיידקים ומונע גידול עובש.

היכנסו לצפייה במוצר – הרמוני

הרמוני - צבע אנטי אלרגי לקירות

אביזרים משלימים

להשגת תוצאות מושלמות לצבעים שהוזכרו, מומלץ להשתמש במברשות הידרו (מתערובת שיער מיוחדת לצבעי הידרו), לקבלת משטח חלק ללא סימני הברשה, או ברולר הידרו לצביעת משטחים גדולים יותר. הרולר עשוי מספוג מיוחד בעל צפיפות גובהה ביותר, להשגת תוצאות חלקות ומושלמות.

אזור בבית שתרצו לחדש

איזה אזור בבית תרצו לחדש?

חומר מועדף

חומר מועדף

יוצר

יוצר DIY

קטגוריות מוצרים

עכשיו זה בול הזמן

להצטרף

הירשמו למועדון החברים שלנו
וקבלו מאיתנו 10% הנחה לרכישה הראשונה באתר!

סל הקניות
בעוד 249.00 תקבלו משלוח בחינם 🚚
הסל שלך ריק.

בטוחים שיש לנו מוצר בול!

דילוג לתוכן