משלוח חינם בקנייה מעל ₪249
Cart 0 0.00
Cart 0 0.00

איטום עץ נגד מים – כך תאטמו את העץ בקלות

איטום עץ נגד מים עם יעקבי (shutterstock)
יש לכם גדר או ריהוט גן מעץ שאתם רוצים לאטום נגד מים? המומחים של יעקבי הכינו עבורכם את המדריך לאיטום רהיטים ומוצרי עץ נגד מים. במדריך תמצאו הוראות שימוש מפורטות וחומרים מומלצים לאיטום עץ נגד מים.

חשיבות איטום עץ נגד מים

בהיותו חומר טבעי, עץ מושפע רבות מסביבתו ויש לו נטייה לספוח לתוכו מים ולחות. בנוסף עץ רגיש לחום וקרינת שמש ושינויי מזג אוויר. תכונות אלו משפיעות על חוזק וחזות העץ, מחלישות אותו וגורמות לו לעיוותים, התנפחויות, סדקים, התפוררות, עובש, ריקבון וכדומה. לכן, על כל פריט עץ שנמצא בסביבה רטובה, בין אם בחדר אמבטיה או בחוץ, חשוב להגן עם חומר מתאים לאיטום עץ נגד מים.

מה מומלץ לאיטום עץ?

יכט ורניש הינו החומר המומלץ ביותר לאיטום עץ נגד מים. מדובר בלכה שקופה המתאימה לשימוש פנימי וחיצוני, בעלת עמידות גבוה במיוחד, דוחה מים, מספקת הגנה מפני קרני השמש ועם רמה גבוהה ביותר של עמידות כנגד כל תנאי מזג האוויר.

מתאימה לציפוי והגנה ממגוון מוצרי עץ לרבות רהיטים, דקים, קירות עץ, גדרות, שערים ואף כלי שייט כמו סירות ויאכטות. המוצר מוצע בגימור מבריק או מט וכן עם ברק של זכוכית.

איטום מוצרי עץ נגד מים עם יכט ורניש מורכב משני שלבים עיקריים

שלב 1- הכנת פריט העץ

טרם תחילת עבודות האיטום יש להכין את פריט העץ כך שיהיה נקי ויבש. לשם כך יש להצטייד בנייר שיוף ובמידה ומדובר ברהיט גם בעיתונים ישנים שעליו הרהיט יונח. משייפים את הפריט עד שמתקבלת שכבת עץ חלקה ואחידה. כעת יש לנקות את העץ משאריות אבק באופן יסודי. בנוסף, אם מדובר בפריט עץ חדש מומלץ תחילה למרוח עליו שכבת יסוד של הידרו גרונד.

שלב 2 – איטום העץ

עם קבלת משטח עץ יבש ונקי אפשר לעבור לאיטומו באמצעות יכט ורניש. תחילה יש לערבב היטב את הלכה ובמידת הצורך אפשר לדללה עם טרפנטין. כמו כן ניתן ליישם את הלכה באמצעים שונים כמו ברשת, תרסיס או רולר, וזאת בהתאם להעדפות אישיות וסוג וגודל המשטח.

על העץ יש ליישם שתיים עד שלוש שכבות, כאשר לשימוש חיצוני יש צורך בשלוש שכבות. יש ולהמתין עשרים וארבע שעות בין שכבה לשכבה עד לייבושה המלא, ולאחר שהעץ מתייבש הוא יציג אטימות מלאה כנגד מים.

עשו זאת בעצמכם – יעקבי איתכם!

את יכט ורניש – חומר איטום עץ נגד מים תוכלו למצוא בנקודות מכירה קרובות לביתכם או ברכישה אונליין כאן באתר. לפרטים נוספים וייעוץ מקצועי מהמומחים של יעקבי ניתן לפנות אלינו בצ'ט אונליין, בטלפון *8721 או במייל support@jacobi.co.il.

מוצרים שיכולים לעניין אותך

אזור בבית שתרצו לחדש

איזה אזור בבית תרצו לחדש?

חומר מועדף

חומר מועדף

יוצר

יוצר DIY

קטגוריות מוצרים

עכשיו זה בול הזמן

להצטרף

הירשמו למועדון החברים שלנו
וקבלו מאיתנו 10% הנחה לרכישה הראשונה באתר!

סל הקניות
בעוד 249.00 תקבלו משלוח בחינם 🚚
הסל שלך ריק.

בטוחים שיש לנו מוצר בול!

דילוג לתוכן