משלוח חינם בקנייה מעל ₪249
Cart 0 0.00
Cart 0 0.00

איך לנקות עובש – כל התשובות לשאלות בנושא טיפול בעובש בבית

איך לנקות עובש. תשובות לכל השאלות

הבחנתם בכתמים שחורים או חומים בקירות הבית, בחדר האמבטיה, במרתף, במטבח או בארונות? אתם מריחים ריח טחוב של רטיבות שעומדת? ככל הנראה שיש לכם עובש בבית.

עובש אינו מהווה רק מטרד אסתטי, אלא עלול גם לגרום לבעיות בריאותיות של ממש, כמו בעיות בדרכי הנשימה, דלקת ריאות, אלרגיות, טרשת נפוצה, בעיות עצביות ובמקרי קיצון אפילו מוות. החדשות הטובות הן שבאמצעות שימוש בתכשירים של יעקבי, ניתן להשמיד את העובש, לחסל אותו ולהיפטר ממנו לחלוטין. לפניכם תשובות לכל השאלות והמידע החשוב שיש לדעת בנושא טיפול בעובש.

שאלות ותשובות

עובש אלו סוגים של פטריות שונות שגדלו בתנאי לחות והן מסוכנות לבריאות שלנו. העובש ניזון מחומרים אורגניים שמסביבו והוא משגשג בתנאי לחות.
עובש נוצר כתוצאה מרטיבות מלחות מוגברת או מנזילה שהצטברה באזור.
נשימה של עובש לאורך זמן עלולה לגרום לבעיות בדרכי הנשימה, לאלרגיות, לטרשת נפוצה, לדלקת ריאות, לבעיות עצביות ובמקרי קיצון אף למוות. האוכלוסייה הרגישה ביותר לעובש אלו תינוקות, קשישים ואנשים הסובלים ממחלות בדרכי הנשימה.
החומר היעיל ביותר להשמדת עובש הוא – MELLERUD תכשיר בעל תקן גרמני המשמיד ומסיר באופן מידיי עובש, וכן מנקה ומחטא את השטח.
לא. אקונומיקה מלבינה את העובש אך אינה משמידה אותו והעובש נשאר. כדי להיפטר לחלוטין מהעובש, מומלץ להשתמש בתכשיר MELLERUD.
אם העובש שלכם הצטבר מתחת לסיליקון, יש להסיר את הסיליקון בעזרת מסיר סיליקון כמו שיש ליעקבי. לאחר מכן, רססו את האזור עם MELLERUD, ולאחר שהעובש הושמד, הניחו סיליקון חדש העמיד בפני עובש.
כדי להיפטר מהעובש שהצטבר בין אריחי האמבטיה וברובה, מומלץ להשתמש בתכשיר מלרוד להלבנת המרווחים שבין החרסינות ויוצר שכבת מגן המונעת היווצרות של עובש.
כדי למנוע מכך שהעובש ישוב ויחזור, חשוב לדאוג לאוורור הבית, בעיקר בחללים הנוטים לצבור רטיבות כמו חדר האמבטיה. באזורים שבהם אין אפשרות לאוורר, מומלץ להשתמש בסופג לחות טורבול הסופג את הלחות בחדר וכך מצמצם את הסיכוי להיווצרות עובש. בנוסף, חשוב לטפל בבעיות איטום בגגות או בקירות החיצוניים באמצעות מוצרי איטום שונים.

מוצרים שיכולים לעניין אותך

35.00
מלרוד – תוסף לצבע נגד עובש
39.00
מלרוד- ג’ל שאינו נוזל- משמיד עובש
29.00

פרוייקטים שיכולים לעניין אותך

No data was found

אזור בבית שתרצו לחדש

איזה אזור בבית תרצו לחדש?

חומר מועדף

חומר מועדף

יוצר

יוצר DIY

קטגוריות מוצרים

עכשיו זה בול הזמן

להצטרף

הירשמו למועדון החברים שלנו
וקבלו מאיתנו 10% הנחה לרכישה הראשונה באתר!

סל הקניות
בעוד 249.00 תקבלו משלוח בחינם 🚚
הסל שלך ריק.

בטוחים שיש לנו מוצר בול!

דילוג לתוכן