משלוח חינם בקנייה מעל ₪249
Cart 0 0.00
Cart 0 0.00

הסרת אבנית ברחבי המטבח – שאלות ותשובות

הסרת אבנית במטבח, המדריך המלא (pixabay)

אבנית במטבח היא מפגע של ממש. היא פוגעת במראה האסתטי ובתחושת הניקיון, וכשמדובר במכשירים חשמליים היא עלולה לפגוע בפעילותם התקינה, עד כדי השבתה. בכדי לטפל בהצטברות האבנית מומלץ לשמור על תחזוקה שבועית הכוללת שימוש בחומרי ניקוי להסרת אבנית מאזור המטבח.

קראו עוד כתבות בנושא הסרת אבנית:

שאלות ותשובות

אבנית מופיעה בכל מקום אשר בא במגע עם מים, לרבות משטח העבודה, הכיור והברז וכן במוצרי החשמל הביתיים בהם קיים גוף חימום, כמו הקומקום החשמלי ומכונת הקפה.
הדרך הקלה ביותר להסרה מוחלטת של אבנית שהצטברה בקומקום, היא באמצעות דורגול – מסיר אבנית מקומקומים. הנוזל נחשב לעוצמתי פי 7 ממלח לימון ומאפשר להסיר אבן ממגוון מכשירי חשמל ביתיים, ללא הרתחה ואדים. המכשיר אינו פוגם במתכת ובגוף החימום ופועל מהר וביסודיות.
אבנית שאינה מטופלת בזמן עלולה לפגום בפעילותה התקינה של מכונת הקפה, לכן חשוב לטפל בה בזמן. דורגול אספרסו לניקוי מכונות קפה הוא חומר ניקוי המיועד לניקוי והסרת אבנית ממכונת הקפה. התכשיר מבצע תחזוקה שוטפת לכל סוגי מכונות הקפה ומאפשר ניקוי יסודי של כל חלקיה הפנימיים של המכונה, עד להסרה מוחלטת של האבנית.
לאחר השימוש במקציף החלב, מצטבר חלב בחלקי המקציף, חלקים אלו מתקשים עם הזמן ויוצרים מפגע של ממש. בכדי לנקות את מקציף החלב באופן יעיל יש להשתמש בדורגול לניקוי מקציף החלב, המאפשר ניקוי וחיטוי יסודי לאחר השימוש.
בכדי לשמור על משטח הנירוסטה וכיור הנירוסטה נקיים לגמרי מאבנית מומלץ להשתמש בדורגול מרסס למטבח, ספריי ניקוי להסרת האבנית שהצטברה באופן מוחלט, תוך כדי חיטוי של מחיידקים.

מוצרים שיכולים לעניין אותך

29.90
47.90
דורגול - לניקוי מקציף החלב
29.90
28.90

פרוייקטים שיכולים לעניין אותך

No data was found

אזור בבית שתרצו לחדש

איזה אזור בבית תרצו לחדש?

חומר מועדף

חומר מועדף

יוצר

יוצר DIY

קטגוריות מוצרים

עכשיו זה בול הזמן

להצטרף

הירשמו למועדון החברים שלנו
וקבלו מאיתנו 10% הנחה לרכישה הראשונה באתר!

סל הקניות
בעוד 249.00 תקבלו משלוח בחינם 🚚
הסל שלך ריק.

בטוחים שיש לנו מוצר בול!

דילוג לתוכן