משלוח חינם בקנייה מעל ₪249
Cart 0 0.00
Cart 0 0.00

חומרי ניקוי מומלצים למדיח כלים – כך בוחרים נכון

רוצים ליהנות מכלי אוכל נקיים ומלאי ברק ממש כאילו היו חדשים לחלוטין – וכל זה במאמץ מינימלי? התשובה פשוטה – בחירה נבונה של חומרי ניקוי מעולים לכלים במדיח (סבון, טבליה), לצד שמירה על יעילות ואיכות המוצר לאורך זמן (מבריקים, מלח, ניקוי ייעודי).

חומרי ניקוי מקצועיים למדיח המיוצרים בסטנדרט גבוה יאפשרו לכם לשמור על מראה הכלים שלכם לאורך זמן, ואף לשמור על פעילותו של מדיח הכלים. הנה כל מה שחשוב לקחת בחשבון לפני שבוחרים סבון וטבליות למדיח הכלים שלכם.

הקפידו על חיטוי טוב של כלי האוכל

כשמדובר בכלי האוכל שלכם חשוב שתקפידו על חיטוי. לא כל מה שנראה נקי, הוא באמת נקי. לכן, חשוב לבחור בחומרי ניקוי למדיח הכלים איכותיים. כאלו שיאפשרו לכם להיות בטוחים שכלי האוכל שלכם לא רק נראים נקיים, אלא באמת נקיים לשימוש, ללא התפתחות של בקטריות וחיידקים שונים.

שימו לב לחומרי הניקוי שנכנסים אליכם הביתה ובמיוחד למטבח

העדיפו חומרים ידידותיים לסביבה ונסו להימנע ככל האפשר מחומרים תעשייתיים מסוכנים. כאשר מדובר בכלי אוכל אשר להם יש מגע ישיר עם מערכת הנשימה שלנו, חשוב פי כמה לבחור בחומרי ניקוי שאינם חזקים ובחומרים אשר נחשבים לרעילים.

כיום, עם ההבנה ההולכת וגוברת של חשיבות החומרים אותם אנו צורכים בסביבה הביתית, חלק ממותגי הניקיון כבר השכילו לפתח חומרי ניקוי למדיח הכלים אשר אינם מבוססים על חומרים שאינם בריאים לשימוש כמו שמן דקל, פוספטים וכלור. חשוב מאוד לבדוק מראש את תרכובת חומרי הניקוי למדיח ולוודא שאינם מבוססים חומרים שאינם בריאים.

בחרו במותג ניקיון מוכר

הקפידו לבחור בחומרי ניקוי ייעודיים מבית מותגים מוכרים אשר מתמחים בניקוי במדיח הכלים.

חומרי ניקוי מקצועיים יאפשרו לכם להיות בטוחים שהשימוש בחומר לא ייפגע בפעילותו של מדיח הכלים ואף יסייע בהארכת חייו. בנוסף בחירה במותג ניקיון מוביל תאפשר לכם לוודא כי חומרי הניקוי מותרים לשימוש בקרבת מזון, גם בסביבת ילדים. מותג הניקיון קלרו (Claro) מתמחה בחומרי ניקוי לרבות טבליות ניקוי וחיטוי למדיח וחומרי ניקיון למדיח הכלים.

לפניכם מספר מוצרים מובילים מבית קלרו לניקוי הכלים והמדיח.

קלרו – 30 טבליות הפלא למדיח – ניקוי וחיטוי

מדובר בטבליות היגייניות למדיח הכלים מבית קלרו, מותג ניקוי מוביל. השימוש בטבליות יחטא את כל הכלים שלכם באופן הטוב ביותר. החומר נארז בעטיפה אשר נמסה לבד בזמן ההדחה.

השימוש בטבליות מבטיח חיטוי מקסימלי של מגוון כלי האוכל במדיח הכלים – כוסות, בקבוקים, צלחות וסכו"ם. החומר מחטא את מדיח הכלים ובד בבד את כלי האוכל, תוך פירוק שכבת האבנית.

השימוש בטבליות הפלא של קלרו לניקוי וחיטוי מגן על צבעם של כלי הפלסטיק ומזרז את משך ייבוש הכלים. השימוש בו מעניק לכלי האוכל ברק נוצץ ומראה חיוני. המוצר לא נוסה על בעלי חיים ונארז באריזה ידידותית לסביבה.

Claro קלרו – טבליות הפלא למדיח

הכירו את טבליות הפלא של כלרו, שנבחרו לטבליות הניקוי הטובות ביותר באירופה. הורים לילדים? חשוב שתשמרו על בריאותם ועל סביבה בטוחה עבורם. השימוש בטבליות הפלא למדיח מבית קלרו יאפשר לכם ליהנות מכלי אוכל נקיים באמת, ללא הצורך בחומרי ניקוי אגרסיביים כמו פוספטים, כלור ושמן דקלים.

הטבליות מצטיינות בזכות שילוב מושלם בין בטיחות שימוש לאפקטיביות מרבית. השימוש בטבליות מאפשר ניקוי יעיל של כלי האוכל, לרבות הסרת שומן קשה, כתמי קפה ותה וכתמי לכלוך נוספים קשים אשר מצריכים שפשוף וניקוי ידני. זאת, בזכות אנזימים ביולוגים המאפשרים ניקוי עוצמתי במיוחד.

הטבליות מופקות ללא שימוש בחומרים חריפים או מסוכנים וכל אחת מהן נארזות בנפרד באמצעות עטיפה אשר מתפרקת לבד בזמן ההדחה. השימוש בטבליות מגן על צבעם של כלי הפלסטיק, ואף מזרז את משך זמן ייבוש הכלים. הטבליות מסייעות לפרק את שכבת האבנית שהצטברה ומעניקות ברק וחיוניות למראה הכלים שלכם. המוצר לא נוסה על בעלי חיים ונארז באריזה ידידותית לסביבה.

Claro קלרו – נוזל לניקוי המדיח

כלי אוכל נקיים מתחילים מבפנים – ממדיח כלים נקי. חומר הניקוי של קלרו מתמחה בניקוי יסודי פנימי של המדיח, ממש כמו טיפול  10,000 לרכב! השימוש בחומר מאפשר להשיג תוצאות ניקוי טובות יותר והוא משפר את יעילות פעילותו של מדיח הכלים.

החומר מנקה באופן יסודי את שאריות השומן והאבנית אשר הצטברו בתוך חלקי המדיח השונים, לרבות לכלוך אשר הצטבר בתוך המערכת, הסנן וחלקים פנימיים נוספים. השימוש במוצר קל ונוח לשימוש ומומלץ לעשות בו שימוש אחת לתקופה על מנת לשמור על תקינות המדיח ועל פעולה טובה יותר.

Claro קלרו – פרמידת מלח למדיח

מלח איכותי למדיח מהרי האלפים, אשר מסייע בשמירה על כלי האוכל ועל מדיח הכלים לאורך זמן. השימוש בפרמידת המלח מרככת את המים במדיח הכלים וכך מונעת היווצרות של שכבת אבנית על חלקי המדיח ועל כלי האוכל. המוצר נארז באריזה אקולוגית ידידותית לסביבה, המאפשרת שימוש קל ונוח במיוחד.

Claro קלרו – נוזל הברקה למדיח

נוזל הברקה למדיח הכלים ללא כלור וללא פוספטים. השימוש בחומר דוחה כתמי מים ואבנית ומסייע בייבוש מהיר יותר של הכלים. המוצר מאובזר בפקק נוח למזיגה המאשר שימוש קל ויעיל. המוצר לא נוסה על בעלי חיים.

תזכורת – הנבחרת המנצחת של יעקבי – כל מוצר בול

יעקבי משווקת חומרי ניקיון מובחרים ואיכותיים למעלה מ-65 שנה, כאשר כל מוצר – בול! אנו מציעים מגוון חומרי ניקוי למדיח כלים. הצטיידו בחומרים המתאימים, קראו את הוראות השימוש והעניקו למדיח שלכם את היחס והטיפול האיכותי ביותר, אשר ישמר את האיכות שלו לאורך זמן. ואנחנו יודעים היטב – מדיח הוא אחד המכשירים היותר שימושיים וחשובים בבית.

מוצרים שיכולים לעניין אותך

Claro קלרו- פרמידת מלח למדיח
17.90
Claro קלרו- נוזל הברקה למדיח
17.90
34.90

פרוייקטים שיכולים לעניין אותך

No data was found

אזור בבית שתרצו לחדש

איזה אזור בבית תרצו לחדש?

חומר מועדף

חומר מועדף

יוצר

יוצר DIY

קטגוריות מוצרים

עכשיו זה בול הזמן

להצטרף

הירשמו למועדון החברים שלנו
וקבלו מאיתנו 10% הנחה לרכישה הראשונה באתר!

סל הקניות
בעוד 249.00 תקבלו משלוח בחינם 🚚
הסל שלך ריק.

בטוחים שיש לנו מוצר בול!

דילוג לתוכן