משלוח חינם בקנייה מעל ₪249
Cart 0 0.00
Cart 0 0.00

איך לנקות גריל גז? שלב אחר שלב

שומן, לכלוך, שאריות. ניקוי גריל גז - לא פעולה פשוטה (unsplash)

מי לא אוהב לארח בני משפחה וחברים לארוחת ברביקיו מפנקת? אבל אם יש משהו שכולם פחות אוהבים, זה ודאי יהיה ניקוי הגריל לאחר השימוש. מדובר בפעולה שעלולה להיות מפרכת ומלכלכת ולכן חשוב לנקוט במספר צעדים שיאפשרו חיסכון משמעותי בזמן ובעבודה קשה. לפניכם המדריך השלם לניקוי גריל גז.

השקעתם זמן וכסף רב ברכישת גריל גז בכדי שתוכלו ליהנות מארוחות ברביקיו במרפסת, בגג או בגינה. ובכן, מומלץ לא להזניח את המכשיר ולפעול באופן יזום להארכת ימיו – ואיכותיו.

איך שומרים על הגריל ואיך נהנים מסביבת בישול נקייה והגיינית בכל ארוחה? הסוד נמצא בתחזוקה שוטפת ובהקפדה על ניקיון נכון לאחר השימוש. הנה כמה עצות שחשוב שתזכרו לקראת הארוחה הבאה:

סיימתם לצלות על הגז? בשלב הראשון רצוי (בזהירות) לתת לגריל לשרוף את השומן שנותר במשך מספר דקות. לאחר שיתקרר – לגרד באמצעות מברשת פלדה את השומן הקשה. יש להשתמש במברשת מתאימה ולא בכל מברשת שקיימת בנמצא, היות ושימוש במברשת שאינה מתאימה עלול לפגוע ברשתות הגריל. לאחר שתסירו את הלכלוך הגס – הגיע הזמן להתחיל במלאכה האמיתית של הניקוי.

סוגי ניקוי לגריל גז

ניקוי חיצוני

תחילה השתמשו במגבונים לניקוי, מטלית לחה וכן ספריי ניקוי רגיל של אסטוניש עבור מכסה הגריל, המדפים והגוף.

ניקוי רשתות

אחת לכמה חודשים, בהתאם לתדירות השימוש שלכם בגריל, מומלץ לשלוף החוצה את רשתות הגז ולנקות אותן באופן יסודי.

יש לעבור על כל הרשתות באמצעות מברשת מתאימה, לאחר מכן יש לייבש את הרשתות באופן מלא ולהחזיר לגריל.

חומרי ניקוי מומלצים לגריל גז

במקביל לניקוי גוף הגריל, חובה לנקות באופן תדיר את מגירת השומן – תא בו מצטבר השומן במהלך הצלייה. יש להשתמש במסיר שומנים חזק ועוצמתי, כאשר שני המוצרים המומלצים במיוחד לטובת המגירה הם משחת אסטוניש וכן סופר קלינר KH-7, המשמש גם כמסיר שומני ומומלץ במיוחד לגריל.

KH-7 סופר קלינר הוא מסיר חזק ועוצמתי המאפשר לנקות את גז הגריל באופן מושלם, ללא הריחות החריפים הנלווים למסירי השומנים בדרך כלל.

החומר הייחודי מאפשר להסיר גריז ולכלוך מצטבר מחלקי הגריל והינו אידיאלי גם עבור ניקוי של תנורים, כיריים ומיקרוגל. המוצר מתאים לשימוש על ובקרבת משטחי אכילה ואינו פוגע במשטחים. לא נוסה על בעלי חיים.

חשוב לא להשתמש במסיר השומנים על משטחים מצופים בשכבה של לכה, אמאייל, שכבת הגנה, פלסטיק מסוג פוליקרבונט.

הוראות שימוש: לפני השימוש יש לנסות את החומר בפינה נסתרת בכדי לוודא עמידות של המשטח. אין להשתמש במוצר כאשר טמפרטורת המשטח המיועד לניקוי גבוה מ-25 מעלות צלזיוס. (כבר אמרנו – חובה לתת לגריל להתקרר לפני הניקוי).

סופר קלינר. מסיר שומנים ומנקה חזק למטבח

אסטוניש – המשחה המקורית – זהו חומר ניקוי עוצמתי אשר מבטיח לעשות פלאים במטבח ובסביבת מזון, לרבות גריל הגז שלכם. המשחה המקורית מגיעה כעת בנוסחת Premium משופרת, המועשרת בסבון צמחי ובושם בניחוח לימוני נעים.

השימוש במוצר מאפשר להגיע לניקוי עוצמתי עד להסרה מוחלטת של כל לכלוך על גבי הגריל ובסביבתו. המשחה קלה למריחה ופועלת באופן מהיר ויעיל.

מלבד ניקוי גריל גז תוכלו לעשות שימוש באסטוניש המשחה המקורית גם לניקוי סירים, משטחי שיש, כיורים ועוד, כאשר תמיד תזכו למראה מצוחצח, נקי ומלא ברק.

המוצר, משחת אסטוניש, לא נוסה על בעלי חיים והינו בעל תו תקן אגודת הצמחוניים. הוראות שימוש: בתום כל שימוש יש לסגור היטב את המכסה. המשחה אינה מומלצת לניקוי של נירוסטה, כלי כסף או נחושת.

צפו בגם במוצר ייעודי – אסטוניש ייעודי לגריל ותנורים >>

תחזוקה וניקיון גריל גז – טיפים שימושיים

  • בתום כל שימוש יש לנקות את הלכלוך שהצטבר על הרשתות באמצעות מברשת ייעודית.
  • לנקות את חלקו הפנימי של הגריל באמצעות מגבון ניקוי או מטלית.
  • ניקוי הגריל – את הגריל עצמו חשוב לנקות באמצעות סופר קלינר KH7 בלבד. בכדי לקבל תוצאות מקסימליות יש להסיר את שכבת הלכלוך והשומן וכן לשמור על חיי הגריל לאורך זמן.

שימו לב: אם אתם משתמשים בגריל הגז שלכם בתדירות גבוהה ולפתע הבשר הנצלה על גביו בעל טעם לוואי, ייתכן בהחלט שמדובר ברמת ניקיון לקויה ובלכלוך שהצטבר על גבי הרשתות ובשאר אזורי הגריל.

זה הזמן לבצע בדיקה מקיפה של כלל החלקים בכדי לוודא שאין שכבת שומן רבה שהצטברה על הרשתות, שהמבערים אינם סתומים ושהגריל במצב ניקיון מספק וראוי לשימוש.

מוצרים שיכולים לעניין אותך

אסטוניש - המשחה המקורית
17.90
אסטוניש - משחה לניקוי תנורים וגריל
19.90
15.90
19.90

פרוייקטים שיכולים לעניין אותך

No data was found

אזור בבית שתרצו לחדש

איזה אזור בבית תרצו לחדש?

חומר מועדף

חומר מועדף

יוצר

יוצר DIY

קטגוריות מוצרים

עכשיו זה בול הזמן

להצטרף

הירשמו למועדון החברים שלנו
וקבלו מאיתנו 10% הנחה לרכישה הראשונה באתר!

סל הקניות
בעוד 249.00 תקבלו משלוח בחינם 🚚
הסל שלך ריק.

בטוחים שיש לנו מוצר בול!

דילוג לתוכן