משלוח חינם בקנייה מעל ₪249
Cart 0 0.00
Cart 0 0.00

ספוג הפלא ופיור אקטיב – מתקדמים לספוגים איכותיים

ספוגים נחשבים לחובה בכל מלאכת ניקיון, כאשר מדובר בניקוי שוטף של חדר הרחצה והמטבח, משטחים שונים, חלונות, משקופים ועוד. ובעצם מה לא? אז כיצד להפוך כל ספוג לכלי שיעזור לכם ליהנות מניקיון יעיל ומהיר יותר? הנה כל הדרכים ליהנות מבית מצוחצח בעזרת ספוג הפלא וספוגי ניקיון שונים מבית המותג המוביל בעולם בתחום – VILEDA.

לצד חומרי הניקוי האחרונים והעזרים הטכנולוגיים החדישים כמו מברשות חשמליות ומטליות פייבר, ישנו כלי ניקוי צנוע השומר על מעמדו לאורך עשרות שנים, כן, אנחנו מדברים על הספוג. הספוגים הרב-תכליתיים הם מרכיב עיקרי בכל עבודת ניקיון, לא משנה באיזה חדר בבית בחרתם להתמקד.  

לנקות את הבית עם ספוגים – המדריך המלא

אחת התכונות המרכזיות של ספוגי ניקוי היא הרבגוניות שלהם. הם מגיעים במספר עצום של צורות, גדלים וחומרים, הנותנים מענה לצרכים מגוונים. מהספוג הקלאסי ועד ספוגי קרצוף וכמובן ספוג הפלא – כל ספוג מביא יתרונות ייחודיים לתהליך הניקוי. ספוגי תאית, העשויים מסיבים צמחיים, ידועים בכושר הספיגה שלהם, בעוד שספוגיות קרצוף וספוג הפלא נועדו להתמודד עם כתמים עיקשים ולכלוך קשה.

ניתן להשתמש בכלים הניתנים להתאמה למגוון רחב של משימות ניקיון, מה שהופך אותם למרכיב חיוני בשמירה על בית ללא רבב.

במטבח, ספוגים מצטיינים בניגוב משטחים, ניקוי כלים והתמודדות עם כיריים שומניות. בחדר האמבטיה הם מנווטים דרך אריחים, מקרצפים חלקיקי סבון ומחזירים ברק לברזים ולמתקנים. מעבר לאזורים הנפוצים הללו, ספוגים יעילים בניקוי אבק משטחים, ניגוב קירות ואפילו ניקוי פריטים עדינים כמו כלי זכוכית ומראות.

כך תשתמשו בספוגי ניקיון שונים בבית

המותג וילדה (Vileda) נחשב למוביל בעולם בתחום אביזרי ניקוי וטיפוח הבית. כל אחד ממוצרי החברה מיוצר באיכות גבוהה ובלתי מתפשרת, במטרה לספק יעילות מרבית ותוצאות מקסימליות. כל אחד מהמוצרים פותח במעבדות החברה, תוך ביצוע מבחני מעבדה שמטרתם לבדוק יעילות ועמידות לאורך זמן. הנה כמה ספוגי ניקיון מומלצים של וילדה, שיאפשרו לכם לשמור על סביבה נקייה ובריאה עבור בני הבית.

וילדה – ספוגיות פיור אקטיב ללא שריטות

ספוג ניקיון חדשני המאפשר להסיר לכלוך ללא שריטות. מתאים לטפלון וחומרים עדינים נוספים. מבנה הספוג משלב שכבה חדשנית המאפשרת לפרק את הלכלוך מבלי שיידבק וכך לאסוף אותו ביעילות ללא הצורך בשפשוף. מושלם לסירים, אפילו המלוכלכים והקשים ביותר לניקוי.

צפו בספוגיות פיור אקטיב >>

ספוגיות פיור אקטיב. וילדה

וילדה – ספוגיות לניקוי

ספוג ניקיון יעיל במיוחד עבור ניקוי כלים, משטחים, ספיגת לכלוך ונוזלים וכל שימוש ביתי אחר. כולל שכבת קרצוף איכותית המאפשרת ניקוי קל ויעיל. בין אם מדובר במיץ שנשפך על השיש במטבח או משטח אמבטיה מלוכלך, ספוג הניקוי של וילדה יאפשר לכם לספוג היטב את הנוזלים וחומרי הניקוי, לנגב במהירות את הלכלוך ולהשאיר משטח יבש ונוצץ. הוסיפו לעגלה >>

וילדה – ספוגיות פלא לניקוי

ספוג שכולו פלא, המאפשר להסיר בקלות גם את הכתמים הקשים ביותר. יעיל לניקוי מלא של משטחים במטבח ובאמבטיה, קירות, משקופים, דלתות ומגוון שימושים ביתיים. ספוגית הפלא יעילה גם בהסרה של כתמי תה, קפה, אבנית, עט, סימני שפשוף ועוד.

ספוג הפלא – קונים עם וילדה >>

ספוג הפלא של וילדה

וילדה – ספוגיות פלדה פאוור אינוקס

מתמודדים עם שכבת שומן שהתקשתה? סיר שרוף? הרשו לנו לחסוך לכם זמן רב ועבודה קשה. הכירו את ספוגיות הפלדה פאוור אינוקס שיהפכו כל משימה לאפשרית. המוצר מיועד להסרת לכלוך קשה והינו קל לשטיפה. הוא עמיד במיוחד ונחשב יעיל פי 5 מצמר פלדה רגיל.

אז אם עד עכשיו לא שילבתם ספוגי ניקיון בשגרת הניקיון הקבועה שלכם אנחנו בהחלט ממליצים לכם לעשות זאת וליהנות מתהליך קצר ויעיל יותר וכמובן תוצאות מבריקות!

מבחר מוצרי וילדה – בקטלוג מיוחד >>

מוצרים שיכולים לעניין אותך

14.90
14.90
16.90
14.90
14.90

אזור בבית שתרצו לחדש

איזה אזור בבית תרצו לחדש?

חומר מועדף

חומר מועדף

יוצר

יוצר DIY

קטגוריות מוצרים

עכשיו זה בול הזמן

להצטרף

הירשמו למועדון החברים שלנו
וקבלו מאיתנו 10% הנחה לרכישה הראשונה באתר!

סל הקניות
בעוד 249.00 תקבלו משלוח בחינם 🚚
הסל שלך ריק.

בטוחים שיש לנו מוצר בול!

דילוג לתוכן