משלוח חינם בקנייה מעל ₪249
Cart 0 0.00
Cart 0 0.00

איך לנקות כיריים גז וכיריים אינדוקציה?

עבור מרבית האנשים הכיריים הם תשתית הבישול העיקרית במטבח. ממשימות פשוטות כמו בישול קנקן קפה שחור או הכנה זריזה של חביתה ועד הקפצת ירקות או טיגון עמוק של צ’יפס ודגים או תבשילים מורכבים בבישול ארוך. הכיריים נמצאות שם, בשבילנו, לאורך כל שעות היממה.

ניקוי עובש במקלחת ובחדר האמבטיה

מתמודדים עם עובש בחדר האמבטיה? אתם לא לבד! מדובר בתופעה נפוצה אותה ניתן למנוע בקלות. הכנו עבורכם את המדריך השלם עבור ניקוי עובש במקלחת, טיפול ומניעה. כולל חומרי הניקוי המומלצים שיקלו עליכם את מלאכת הניקיון.

ניקוי מכונת כביסה – כך טיפול קצר עושה מהפכה בפעולה יומיומית

אתם מקפידים על שילוב חומרי בישום במכונת הכביסה ובמייבש, אך הכביסה לא יוצאת ריחנית? האם קרה לכם שהבגדים אפילו מעלים ריח של עובש אחרי הכביסה? ובכן, זה הזמן לנקות את מכונת הכביסה באופן יסודי. ניקוי פשוט ותקופתי – יחולל לכם מהפכה.

הסרת אבנית ברחבי הבית – מדריך לטיפול ביתי

המים הקשים בישראל הופכים את האבנית לאחד מהמפגעים הנפוצים בסביבה הביתית. מדובר בתופעה אשר נותנת את אותותיה ופוגעת כמעט בכל אזור בבית, ממכשירי החשמל – מכונת הכביסה והמייבש ועד המשטחים, החלונות והכלים הסניטריים – המקלחון, הכיורים והברזים בבית.

איך לנקות ספות – מדריך ניקוי ספות ורהיטים

הכתמים הם האויבים הגדולים ביותר של הרהיטים שלנו והם מהווים סיבה עיקרית להחלפת רהיטים. אז רגע לפני שאתם זורקים את הספה האהובה ורוכשים חדשה בכסף רב, תנו לנו לעשות לכם חיים קלים. בכתבה הבאה תמצאו את כל הטיפים והשיטות לניקוי הספות שלכם כולל חומרי ניקוי מקצועיים המתאימים לכל סוג רהיט. אז קדימה, תתחדשו!

אזור בבית שתרצו לחדש

איזה אזור בבית תרצו לחדש?

חומר מועדף

חומר מועדף

יוצר

יוצר DIY

קטגוריות מוצרים

עכשיו זה בול הזמן

להצטרף

הירשמו למועדון החברים שלנו
וקבלו מאיתנו 10% הנחה לרכישה הראשונה באתר!

סל הקניות
בעוד 249.00 תקבלו משלוח בחינם 🚚
הסל שלך ריק.

בטוחים שיש לנו מוצר בול!

דילוג לתוכן