משלוח חינם בקנייה מעל ₪249
Cart 0 0.00
Cart 0 0.00

חומרי ניקוי אקולוגיים – מנקים היטב ושומרים על הבריאות והסביבה

חומרי ניקוי אקולוגיים נחשבים בטוחים יותר לשימוש לבני המשפחה וגם לסביבה, ולכן רבים בוחרים דווקא בהם מאשר בחומרי ניקוי כימיים. חומרי ניקוי אקולוגים מתבססים על מרכיבים טבעיים, כמו תמציות של צמחים ופירות או מינרלים שאינם מכילים חומרים סינתטיים או כימיקלים שאינם טבעיים ולכן מביאים תם יתרונות רבים.

חומר ניקוי אקולוגי בטוח יותר לשימוש שכן הוא מתפרק מהר יותר במגע עם חמצן או בחשיפה לקרני שמש, הוא אינו מתיר אחריו סימנים ואינו מסכן מקורות מים, מזון וכדומה. חומרי ניקוי ידידותיים לסביבה בטוחים יותר לשימוש ולכן משפחות עם ילדים קטנים וחיות מחמד מעדיפים לעשות בהם שימוש.

יחד עם היתרונות הבולטים שלהם חשוב שהם יבצעו את המוטל עליהם ביעילות וינקו לא פחות טוב מהמקבילים הכימיים. הם בדרך כלל אינם נופלים מהם ברמת הניקיון והביצועים ואפשר למצוא אותם בחנויות השונות.

חומרי ניקוי ידידותיים לסביבה מיוצרים על ידי מיטב החברות המובילות את התחום בעולם, הם מיובאים לארץ על ידי יבואנים גדולים ומוכרים, כמו יעקבי לדוגמה, נארזים באריזות חכמות שגם הן כמובן ניתנות למחזור ובכך הרוכשים אותם מסייעים לשמור על ביטחונם ובריאותם של היקרים להם ביותר וכמובן מסייעים גם לשמירה על הסביבה.

מדוע כדאי להשתמש בחומרי ניקוי אקולוגיים?

חומרי ניקוי המכילים כימיקלים כוללים לעיתים קרובות חומרים מסוכנים שלא מומלץ להיחשף אליהם. אוכלוסיות רגישות כמו קשישים, ילדים ונשים הרות חשופות יותר לסכנות המצויות בחומרים אלו ועשויות לפתח תסמינים שונים ותופעות לוואי לא רצויות.

חומרי ניקוי כימיים עשויים להכיל חומרים כדוגמת – פוספטים, כלור, מתכות, זרחן, כלוריד, נפט וחומצות למיניהן, אלה חומרים חזקים שמומלץ להשתמש בהם רק בעת הצורך. חומרים אלו נספגים דרך הנשימה והעור ויכולים ליצור בעיות בריאותיות בטווח בקצר או לטווח הארוך, ולכן השימוש בהם הולך ופוחת.

אין זה פלא שמשפחות רבות בוחרות להכניס לביתן אך ורק חומרי ניקוי ידידותיים לסביבה. הבולט שביניהם הם המוצרים של חברת קלרו – טבליות למדיח וחומרי מדיח ללא החומרים החריפים: ללא פוספטים, ללא כלור וללא שמן דקל. טבליות קלרו נבחרו כטבליות המדיח הטובות ביותר באירופה, הרבה בזכות יכולות הניקיון המעולות שלה שאינן מכילות את החומרים החריפים!

טבליית קלרו מתפרקת עם העטיפה לחומר חזק ופעיל שמנקה ביעילות את כלי האוכל משומנים קשים, כתמי תה וקפה שקשה להסירן ללא שפשוף. ניקוי עוצמתי הנעשה מעצמו ע״י אנזימים ביולוגים. החידוש בא מתוך חשיבה על בריאותנו ועל בריאות ילדינו כאשר אנו באים לנקות את כלי האוכל מהם אנו אוכלים.

טבליות מומלצות למדיח. קלרו

מוצרים שיכולים לעניין אותך

9.90
Claro קלרו - טבליות למדיח ללא פוספטים
79.90

אזור בבית שתרצו לחדש

איזה אזור בבית תרצו לחדש?

חומר מועדף

חומר מועדף

יוצר

יוצר DIY

קטגוריות מוצרים

עכשיו זה בול הזמן

להצטרף

הירשמו למועדון החברים שלנו
וקבלו מאיתנו 10% הנחה לרכישה הראשונה באתר!

סל הקניות
בעוד 249.00 תקבלו משלוח בחינם 🚚
הסל שלך ריק.

בטוחים שיש לנו מוצר בול!

דילוג לתוכן