משלוח חינם בקנייה מעל ₪249
Cart 0 0.00
Cart 0 0.00

ניקוי מכונת כביסה – כך טיפול קצר עושה מהפכה בפעולה יומיומית

אתם מקפידים על שילוב חומרי בישום במכונת הכביסה ובמייבש, אך הכביסה לא יוצאת ריחנית? האם קרה לכם שהבגדים אפילו מעלים ריח של עובש אחרי הכביסה? ובכן, זה הזמן לנקות את מכונת הכביסה באופן יסודי. ניקוי פשוט ותקופתי – יחולל לכם מהפכה.

אנשים רבים טועים לחשוב כי אין צורך בניקוי של מכונת הכביסה, היות והיא בעלת יכולת ניקוי עצמי. מדובר בטעות איומה, שכן במכונת כביסה שלא זכתה לניקיון תקופתי עלולים להצטבר עם הזמן לכלוך ואבנית, ריחות רעים ואפילו עובש וסתימות בפילטר.

כל אלה מוצאים את דרכם אל תוף המכונה, אל הגומי הפנימי, הצירים, חלקים שונים נוספים ואפילו אל צנרת המכונה. מלבד הריחות הרעים והמפגע האסתטי מדובר ללא ספק בפגיעה משמעותית בתפקודה של מכונת הכביסה שכן גם לאחר פעולת הכביסה, הבגדים עלולים לצאת מהמכונה עם ריח רע, כתמים ולכלוך.

בנוסף, אבנית אשר מצטברת על גוף החימום של מכונת הכביסה פוגעת בתפקודה התקין ועלולה להשבית אותה לגמרי, במידה ולא יתבצע ניקוי נכון.

קראו עוד: איך לשמור על יעילות המכונה למשך שנים?

החדשות הטובות – ניקוי מכונת כביסה בצעדים פשוטים

בכמה צעדים פשוטים תוכלו ליהנות ממכונה יעילה אשר תאפשר כביסה ריחנית ונקייה. ניקוי שוטף של המכונה באופן יסודי מסייע להאריך את חיי המכונה ולשמור עליה לאורך זמן רב יותר.

לאחר ביצוע ניקוי פנימי יסודי באמצעות תכשיר ניקוי ייעודי, מכונת הכביסה תאפשר לקבל אפקט מקסימלי של חומרי הבישום שבסבון הכביסה והמרכך. שמירה על ניקיון מכונת הכביסה ימנע גם התפתחות של תקלות המצריכות ביקור ותיקון טכנאי, הכרוכים בעלויות גבוהות.

ניקוי פנימי של מכונת הכביסה – רק באמצעות תכשיר ניקוי ייעודי

רוצים לשמור על מכונת הכביסה שלכם לאורך זמן? ותרו על חומרי הניקוי הרגילים והשתמשו בחומרי ניקוי ייעודיים אשר פותחו במיוחד עבור ניקוי של מכונת הכביסה.

חומרי ניקוי מסוג זה יאפשרו לכם לנקות את תוף המכונה באופן יסודי ולהרחיק אבנית, אשר ידועה כאחד מהאויבים הגדולים ביותר של מכונת הכביסה.

עובדה ידועה היא כי המים בישראל נחשבים לקשים ולמלאי אבנית. המים הקשים פוגעים רבות בתפקוד המכונה. מסיבה זו מומלץ להשתמש בחומר ניקוי בעל יכולת התמודדות ופירוק של אבנית.

דורגול למכונת הכביסה – פתרון קסם

דורגול – חומר ניקוי למכונת הכביסה מבית יעקבי – כל מוצר בול – כבר מעל ל-65 שנה, הינו חומר ניקוי ייחודי אשר מיועד לניקוי פנימי יסודי של המכונה. מדובר בתכשיר מרוכז בעל יכולת גבוהה לפירוק אבנית, שימוש בו מסיר אבנית מכל החלקים הפנימיים וכך משאיר את תוף מכונת הכביסה נוצץ ומבריק.

המוצר מגן על חלקי המכונה הפנימיים וכך מסייע בשמירה עליה לאורך זמן. מלבד פירוק אבנית התכשיר מתמחה בנטרול ריחות, לרבות ריח טחב בתוף ובגומי הפנימי, בו במקרים רבות מצטבר עובש, המוביל לריחות רעים בכביסה ובמכונה עצמה. את המוצר יש לשפוך אל התא המיועד לאבקת הכביסה, ללא חומרי ניקוי נוספים ולהפעיל את מכונת הכביסה בתוכנית של 60 מעלות, כאשר היא ריקה לגמרי.

כעת כל שעליכם לעשות הוא להמתין ולתת לחומר לפעול לבד. בכדי ליהנות מאפקט ניקוי מקסימלי ולשמור על תחזוקה אופטימלית של מכונת הכביסה, מומלץ להשתמש במוצר אחת לחודש עד חודשיים. פעולה זו תאפשר לכם להרחיק הצטברות של אבנית מגוף המכונה ולשמור על פעילות המכונה באופן הטוב ביותר.

ניקוי מכונת כביסה – שלב אחר שלב

חשוב, אל תחכו להתפתחות של ריח ולכלוך במכונת הכביסה. הקפידו לשמור על שגרת ניקיון קבועה, אשר תאריך את חיי המכונה ותרחיק את ביקור הטכנאי.

1. נגבו את מכונת הכביסה מבחוץ באמצעות מטלית לחה נקייה. המשיכו את הפעולה גם באזור הדלת הפנימי.

2. שלפו את מגירת הסבון והמרכך וקרצפו אותה ביסודיות תחת זרם מים חמימים, באמצעות מברשת ניקוי וסבון כלים, עד להסרה מוחלטת של אבקת כביסה שהתקשו, לכלוך ועובש.

3. כשמגירת הסבון בחוץ, נקו את האזור הפנימי באמצעות מטלית לחה. אם הצטבר עובש בחלק הפנימי, ניתן להסירו בקלות יחסית באמצעות ניגוב של האזור.

4. המשיכו לנקות בעזרת מטלית לחה גם את אזורי המכונה הפנימיים, לרבות חלקי הגומי, הנמצא בסיכון להתפתחות של בקטריות וחיידקים.

5. הכי חשוב! שפכו אל מגירת סבון הכביסה את חומר הניקוי של יעקבי המיועד לניקוי פנימי, הפעילו את מכונת הכביסה על תוכנית של 60 מעלות, כאשר תוף המכונה ריק לגמרי. הפעילו את המכונה והמתינו לסיום.

קיבלתם מכונת כביסה מצוחצחת ומבריקה, ממש כאילו הייתה חדשה. בכדי לשמור על התוצאות באופן מושלם, חזרו על הפעולה בעוד כחודש, כך שהאבנית, הלכלוך והריחות הרעים יישארו בחוץ.

מוצרים שיכולים לעניין אותך

סופרו - ג'ל כביסה מרוכז עם מרכך
29.90
סופרו - BABY ג’ל כביסה היפואלרגני לבגדי תינוקות
34.90
סופרו - Color ג’ל לכל כביסה מבושם
34.90
סופרו - Active  ג'ל כביסה עם מסיר כתמים פעיל
34.90
39.90
הפי - ג׳ל מרוכז מיוחד לכביסה עדינה
19.90
19.90
הפי - ג׳ל כביסה לבגדי ספורט
19.90
14.90

אזור בבית שתרצו לחדש

איזה אזור בבית תרצו לחדש?

חומר מועדף

חומר מועדף

יוצר

יוצר DIY

קטגוריות מוצרים

עכשיו זה בול הזמן

להצטרף

הירשמו למועדון החברים שלנו
וקבלו מאיתנו 10% הנחה לרכישה הראשונה באתר!

סל הקניות
בעוד 249.00 תקבלו משלוח בחינם 🚚
הסל שלך ריק.

בטוחים שיש לנו מוצר בול!

דילוג לתוכן