משלוח חינם בקנייה מעל ₪249
Cart 0 0.00
Cart 0 0.00

איך מטפחים ומנקים את הריפודים והשטיחים

ניקוי ריפודים ושטיחים (shutterstock)

השטיחים בביתנו מעניקים לו מראה מהודר, מטופח, חמים ונוח ומתאימים במיוחד לימי החורף, שבהם פחות מתחשק לנו לצעוד הישר על הרצפה הקרה. אלא שאותם שטיחים גם סופחים אבק, לכלוכים וכתמים מסוגים שונים, שלא תמיד קל לדעת כיצד להיפטר מהם. לעתים הפעולות שאנו נוקטים, כמו למשל לשפשף את השטיח על מנת להסיר כתם עיקש או לחבוט בו כדי להוציא את האבק, רק מחמירות את מצבו.

כיצד תשמרו על השטיח נקי לאורך זמן

לתחזוקה שוטפת של השטיח, שתמנע מאבק ולכלוך יבש להצטבר עליו, מומלץ להשתמש בשמפוזר של קרבונה. תכשיר מובחר, יעיל וקל לשימוש זה מנקה את השטיח, מרענן את גווניו, דוחה את הכתמים ומגן עליו לאורך זמן.

כדי לשמור על השטיח שלכם נקי ויפה למשך זמן, רעננו אותו אחת לשבוע באמצעות התזה של הפי. לאחר ההתזה, החומר יגרום ללכלוך שנספג בשטיח לעלות כלפי מעלה, מה שיאפשר לכם לשאוב או לנקות אותו בקלות וללא מאמץ.

טיפ נוסף: אחת לשבוע, שאבו את השטיח, היפכו אותו ודרכו על צדו השני למשך יום, ואז שאבו גם אותו. כך לא יצטבר לכלוך גם שם.

כיצד תיפטרו מכתמים מעצבנים על השטיח

במקרה שנוצר כתם על השטיח – בשום אופן אל תשפשפו אותו כדי להסירו. פעולה זו רק תעמיק את הכתם, תרחיב את היקפו ותגרום לדהיית גוון השטיח.

כדי להיפטר מהכתם הטורדני השתמשו בקרבונה – חומר מקצועי ומובחר בניחוח נעים מסיר כתמים קשים. יעיל לשטיחים וסוגי ריפוד שונים, ויעזור לשטיח שלכם להיות נקי, מבריק ומצוחצח ללא רבב.

מוצרים שיכולים לעניין אותך

28.90
45.00
34.90

אזור בבית שתרצו לחדש

איזה אזור בבית תרצו לחדש?

חומר מועדף

חומר מועדף

יוצר

יוצר DIY

קטגוריות מוצרים

עכשיו זה בול הזמן

להצטרף

הירשמו למועדון החברים שלנו
וקבלו מאיתנו 10% הנחה לרכישה הראשונה באתר!

סל הקניות
בעוד 249.00 תקבלו משלוח בחינם 🚚
הסל שלך ריק.

בטוחים שיש לנו מוצר בול!

דילוג לתוכן